تبلیغات

تبلیغات

دانشگاه ویکتوریا

vitoria-un

دانشگاه ویکتوریا مکان خاصی است که باید حسش کنید، آن را درک کنید. محیطی مناسب برای تبادلات آزادانه و کنجکاوانه هر ایده، داستان، خنده، شور و ذوق اجتماعی از متفکران و مدیرانی که با قوه تصور خود پیش می روند و سال های پیش رو را تداعی می کنند. مکانی منحصر به فرد است و با چالش هایی روبه رو می شوید که حتی تصورش را هم نمی کردید.

دانشگاه ویکتوریا

درباره شهر ویکتوریا کانادا که دانشگاه ویکتوریا در آن قرار دارد

به ویکتوریا، شهری پرجنب و جوش در جنوبی ترین نقطه جزیره ونکوور واقع در ساحل غربی تماشایی کانادا خوش آمدید. این شهر بالای ساحل، میان جنگل های بارانی و کوه های برفگیر قرار دارد، شهر سبزی که محله های ساکت و پردرختی دارد و شما باید آن را کشف کنید. ویکتوریا به خاطر محیط طبیعی خاصش، آب و هوای معتدلش و از همه مهم تر مردمان صمیمی و خاکیش مشهور است. در واقع، ویکتوریا دائما به عنوان یکی از امن ترین، قابل سکونت ترین و مهمان نوازترین شهرهای جهان رتبه گذاری می شود. 

در پارک ژووان د فوکا تریل کوهنوردی کنید، اوقاتی را در فرنوود به خواندن شعر بگذرانید، یا در پیچاپیچ جاده دالاس اسکیت برد سوار شوید، هیچ وقت بیکار نمی شوید. سبک آرام زندگی در این جزیره باعث شده است که ویکتوریا محل خوبی برای زندگی و تحصیل باشد.

آمار موفقیت های دانشگاه ویکتوریا کانادا

  • دانشگاه ویکتوریا جز دانشگاه های جامع کانادا رتبه بندی شده است.
  • در مجله آموزش های عالیه تایمز به عنوان برترین دانشگاه فاقد دانشکده پزشکی کانادا و یکی از 200 دانشگاه برتر جهان نام برده شده است.
  • 17407 دانشجوی دوره لیسانس و 3406 دانشجوی فارغ التحصیل در دانشگاه ویکتوریا فعالیت دارند اما میانگین معمولی تعداد دانشجویان هر کلاس 28 نفر است.
  • بیش از 70 درصد از دانشجویان این دانشگاه غیر بومی منطقه ویکتوریا هستند. این دانشگاه بیش از 2000 دانشجوی محصل بین المللی از 108 کشور مختلف دارد.
  • به دلیل تحقیقات علمیش جز 1درصد از برترین دانشگاه های دنیا به حساب می آید.

هزینه های تحصیل در دانشگاه ویکتوریا کانادا

هزینه ها به دانشکده، رشته مورد نظر، حمل و نقل، و محل سکونت شما بستگی دارد. هزینه ها به صورت کلی در جدول زیر آمده است.

شهریه( شهروندان دائمی و کانادایی ها)

5918 دلار کانادا

شهریه( بین المللی)

17453 دلار کانادا

سکونت ( شامل وعده غذایی)

7379- 8366 دلار کانادا

کتاب ها و تامین وسایل

1700 دلار کانادا

مجموع شهریه و هزینه ها( کانادایی)

14997-15984 دلار کانادا

مجموع شهریه و هزینه ها( بین المللی)

26532-27519 دلار کانادا

بیشتر بخوانید: قیمت دلار کانادا در ونکوور

 شرایط پذیرش در دانشگاه ویکتوریا کانادا

شرایط پذیرش توسط کشور، منطقه یا برنامه های از پیش تعیین شده تنظیم می شود. علاوه بر شرایط پذیرش آکادمیکی در حوزه مورد نظر خود، باید شرایط الزامات زبان انگلیسی را نیز در اختیار داشته باشید.

پذیرش

شرایط آکادمیکی

مدرک دانشجویان

دانشجویانی که به دنبال کسب مدرک کامل از دانشگاه ویکتوریا هستند، باید حداقل شرایط پذیرش را داشته باشند.

 

دانشجویان بین المللی در مقاطع تحصیلی مختلف

آمادگی آکادمیکی به مدت دوازده سال یا بیشتر، فارغ التحصیل مدرسه متوسطه یا داشتن مدرک دیپلم

دانشجویان آمریکایی در مقاطع تحصیلی مختلف

فارغ التحصیل شده از دبیرستانی معتبر با بیش از 14 سال آمادگی برای دروس دانشگاهی و حداقل معدل میانگین 3.00

دانشجویان کانادایی خارج از مرز ( مقاطع تحصیلی کانادایی)

فارغ التحصیل شده از یک مدرسه

در 11 موضوع درسی نمره 4 یا 5 گرفته باشد.

در 12 موضوع درسی نمره 4 گرفته باشد.

دانشجویان کارشناسی

کسب مدرک دیپلمای کارشناسی با حداقل امتیاز 28

حداقل در 3 موضوع درسی باید نمره بالا گرفته باشد.

دانشجویان منتقل شده پس از دوران متوسطه

کسب مدرک لیسانس یک یا چند ساله از دانشگاه معتبر با حداقل معدل بی- محاسبه شده براساس تمام سال های تحصیلی

دانشجویان خارجی که برای بازدید آمده اند

دانشجویانی که در موسسه تحصیلی دیگری ثبت نام کرده اند و علاقه دارند اعتبار لازم برای ورود به دانشگاه ویکتوریا را به مدت یک یا دو ترم کسب کنند. این دانشجویان می توانند به عنوان دانشجویان بازدیدکننده حاضر شوند. دانشجویان بازدیدکننده روند پذیرش خاصی را دنبال و اجازه نامه ای برای یادگیری دروسی خاص کسب می کنند. دروسی که با موسسه خودشان هم خوانی داشته باشد.

دانشجویان انتقالی

دانشجویانی که در موسسه دیگری که با دانشگاه ویکتوریا قرارداد نقل و انتقال دارد تحصیل می کنند. این دانشجویان می توانند برای یک یا دو ترم به دانشگاه ویکتوریا منتقل شوند. فرم درخواست توسط موسسه شما ایجاد می شود و ادامه روند و شرایط توسط دفتر انتقالی بین المللی دانشجویان موسسه شما بررسی می شود.

همچنین بخوانید  آپدیت جدید پیکسل 4 باعث بهبود عمکلرد قفل چهره می شود

 

بخش‌ها و دانشکده‌های دانشگاه ویکتوریا کانادا

بخش‌ها و دانشکده‌ها متشکل از مدیران، کارمندان، و دانشجویانی است که در زمینه خاصی کار می‌کنند، مانند دانشکده مراقبت از کودکان و نوجوانان، بخش شیمی یا بخش علوم سیاسی.

برنامه‌های ترکیبی و میان رشته‌ای دانشگاه ویکتوریا کانادا

شاید علایق شما با چندین برنامه هم‌خوانی داشته‌باشد. دانشگاه ویکتوریا چند درس اصلی مانند موارد زیر ارائه می‌دهد:

  • هنرهای بصری و علوم کامپیوتری
  • جغرافیای فیزیکی و علوم زمین و اقیانوس
  • بیولوژی و روان‌شناسی

همچنین می‌توانید رشته خود را از میان چندین برنامه میان رشته‌ای انتخاب کنید که در دانشکده قادر به یادگیری آن خواهید بود.

نقطه آغاز تحصیل در دانشگاه ویکتوریا کانادا

معمولا دانشجویان اولین سال خود را در پردیس دانشگاه می‌گذارنند تا دانشکده مورد نظر خود را کشف کنند قبل از اینکه بفهمند مناسب کدام بخش هستند.

آیا از برنامه مورد علاقه خودتان مطمئن نیستید؟ در بخش تعیین نشده دانشکده منابع انسانی، علوم مختلف، و علوم اجتماعی ثبت نام و در سال اول خود چندین درس معارفه را پاس کنید.

تحصیلات کارآموزی در دانشگاه ویکتوریا کانادا

به عنوان دانشجوی تحصیلات کارآموزی، موارد مورد نظر دانشکده و شغل مرتبط به برنامه‌های خود را انتخاب می‌کنید. علاوه بر این، با کار کردن به این روش درآمدی خواهید داشت. به طور میانگین دانشجویان تحصیلات کارآموزی در ماهانه بیش از 2800 دلار درآمد دارند، پولی که در واقع کمک هزینه مالی تحصیل به حساب می‌آید.

انجمن های درسی و باشگاه های دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشجویان باشگاه های مختلف دانشگاه ویکتوریا، داوطلبان موقعیت های متنوع و فعالیت های فوق برنامه، تنوع اجتماع و میزان علاقه دانشجویان را منعکس می کنند.

تغذیه در دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه ویکتوریا موظف به تامین و ارائه وعده های غذایی تازه، سالم، و با پخت مناسب برای هر گروه رژیمی است. مواد اولیه این غذاها از منابع محلی جمع آوری می شوند و در هر زمانی در دسترس هستند، لیست غذاهای خوشمزه ما شامل رژیم‌های وگان، گیاه خواری، و عاری از گلوتن است. دانشجویان می توانند از بین چهار گزینه قیمت مناسب شام، یکی را انتخاب کنند که با نیازهایشان یکسان باشد و در یکی از 11 محل پردیس دانشگاه سرو شود.

زندگی در پردیس دانشگاه ویکتوریا کانادا

سکونت در پردیس دانشگاه مزایای خود را دارد به خصوص برای دانشجویان سال اولی. برای تمام دانشجویانی که مستقیم از دبیرستان به دانشگاه ویکتوریا پا می گذارند سکونت امن تضمین می شود. سکونت در پردیس روش خوبی برای ملاقات دوستان و حفظ ارتباط با فعالیت های دانشگاه است. علاوه بر این، نیازی نیست نگران درست کردن غذا، خرید سوپرمارکتی یا زود بیدار شدن و رسیدن به اتوبوس باشید. بیش از 80 درصد اتاق ها تک نفره هستند، بنابراین تا حد زیادی حریم شخصی شما حفظ می شود.

همچنین بخوانید  چگونه فورتنایت را در کامپیوتر با دسته بازی کنیم

دانشگاه ویکتوریا

سکونت خارج از پردیس دانشگاه ویکتوریا کانادا

اگر ترجیح می دهید خارج از پردیس دانشگاه زندگی کنید، ویکتوریا گزینه های زیادی ارائه می دهد.شما محله ای پیدا خواهید کرد که با شخصیتتان یکی باشد، جایی امن، دوستانه، و با شخصیت. از اوک بی مجلل گرفته تا فرنوود منتخب یا هد گوردون نزدیک دریا. ویکتوریا آپارتمان های اجاره ای، سوئیت های مناسب، خانه، اتاق، یا شانس زندگی با یک خانواده محلی را برای شما مهیا می کند. همه این مکان ها فاصله کمی تا دانشگاه دارند و با پیاده روی کوتاه و یا با اتوبوس می توانید به دانشگاه بروید.

ورزش‌های دانشگاهی دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه ویکتوریا چندین ورزش دانشگاهی هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد و خودش را به عنوان یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در برنامه‌های ورزشی کشور معرفی می‌کند. این دانشگاه با کسب 73 مدال قهرمانی ملی در 12 ورزش مختلف، نیرومندترین دانشگاه در میان دانشگاه‌های ورزشی کانادا به حساب می‌آید. اگر در دوران دبیرستان، ورزشکاری علاقه مند به بازی کردن در سطح دانشگاهی هستید، مطمئن باشید در سال اول خود با بهترین مربی ها روبه رو خواهید شد. سالانه چندین بورسیه تحصیلی و تخصصی ورزشی براساس معیارهای ورزشی، آکادمیکی، و تحصیلی به ورزشکاران ارائه می شود.

پشتیبانی پردیس دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشگاه رفتن تغییر بزرگی به حساب می آید، به خصوص اگر در خارج از کشور زندگی کنید، زبان دیگری بیاموزید و خود را به تفاوت های فرهنگی وفق دهید. اساتید این دانشگاه از سراسر دنیا می آیند و محیط تحصیلی جهانی درست می کنند که شما بتوانید در آن محیط چیزی یادبگیرید. کارکنان این دانشگاه به شما کمک می کنند راهتان را بیابید و از تجربه خود در دانشگاه ویکتوریا نهایت استفاده را ببرید.

پشتیبانی دانشکده دانشگاه ویکتوریا کانادا

اساتید شما در حوزه خود متخصص هستند و هر مشکلی را حل می کنند. آنها روزانه دانش جدیدی را از طریق تحقیقات شخصی خود کشف می کنند روابط قوی با رهبران صنایع و اجتماعات دارند. سرانجام دانش کجاست؟ هرجا، از دولت، صنعت و مراقبت های سلامتی گرفته تا اقیانوس ها، فناوری، و مدارس. در واقع، اغلب دانشجویان سال اولی از تحقیقات دانشگاه ویکتوریا نهایت بهره را می برند. اساتید شما دانش را کسب می کنند و به صورت دست اول به کلاس درس می آورند و با شما به اشتراک می گذارند. اساتید در دسترس هستند، در ساعات خاصی در دفتر کارشان برای کمک به دانشجویان حضور دارند و شما را تشویق می کنند به دیدنشان بروید.

  • در سال 2014 سازمان رتبه بندی دانشگاه های دنیا براساس موضوع درسی، دانشگاه ویکتوریا را یکی از 200 موسسه تحقیقاتی جهانی معرفی کرد. این نتیجه با بررسی 6 موضوع درسی حاصل شد: علوم دریایی و زمینی، زبان و ادبیات انگلیسی، جغرافیا، مطالعات قانونی و حقوقی، فیزیک و روان شناسی.
  • 6 درصد اساتید این دانشگاه دکترا دارند و سال پیش تحقیقات آنها بیش از 100 میلیون دلار بودجه داشت.
همچنین بخوانید  اکنون در نتایج گوگل لوگو سایت ها را هم مشاهده می کنید

تسلط زبانی دانشگاه ویکتوریا کانادا

متقاضیانی که زبان مادری آنان انگلیسی نیست باید در راستای پذیرش، مدرکی مبتنی بر تسلط خود به زبان انگلیسی ارائه دهند.

  • مدرکی مبتنی بر تحصیل 4 ساله در دوره متوسطه یا دانشگاهی به زبان انگلیسی در کانادا یا کشوری شناخته شده که زبان تمام آموزش های آن به زبان انگلیسی باشد.
  • گذراندن دوره مشخص تحصیلی در دانشگاهی معتبر واقع در کشوری که تمام دستورالعمل های آموزشی آن انگلیسی است.
  • ارائه نمره آزمون ارزیابی مورد قبول

پذیرش بدون مدرک زبان در دانشگاه ویکتوریا کانادا

دانشجویانی که به خاطر کمبود تسلط در زبان انگلیسی رد می شوند ممکن است تحت شرایط خاصی مورد قبول واقع  و مجاز به ثبت نام در دروسی شوند که به حداقل استاندارد تسلط زبان انگلیسی نیاز داشته باشد.  نیاز به تسلط داشتن بر زبان انگلیسی در همان روزهای اولیه کلاس ملزم خواهد بود.

برنامه های خطی دانشگاه ویکتوریا کانادا

از متقاضیانی که هنوز به کمترین میزان تسلط زبانی دست نیافته اند دعوت می شود در برنامه های خطی دانشگاه ویکتوریا شرکت کنند.

برنامه 12 ماهه ای که فرصتی برای کسب الزامات بعضی رشته های دانشگاه ویکتوریا مانند اقتصاد، علوم تجربی، یا مهندسی برای دانشجویان مهیا می کند و همچنین توانایی و مهارت آنان در زبان انگلیسی را گسترش می دهد.

به عنوان دانشجوی برنامه های خطی، جزئی از اعضای دانشگاه ویکتوریا به حساب می آیید و مانند دیگر دانشجویان به تمامی خدمات و امکانات دسترسی خواهید داشت. با اتمام موفقیت آمیز این دوره می توانید برای شرکت در کلاس های کسب مدرک دانشگاه ویکتوریا اعتبار کامل یک ساله دریافت کنید.

اگر می خواهید پذیرش دانشگاه ویکتوریا را بگیرید، زمان را از دست ندهید، همین حالا با مشاوران ما در موسسه تراست تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها بهره ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *