تبلیغات

تبلیغات

Irspeedy | خرید آی پی ثابت irspeedy برای پشتیبانی بهتر DNS در مقابل آیپی پویا

irspedy

irspeedy مجموعه فعال در زمینه ارائه آی پی ثابت برای افزایش آگاهی شما عزیزان این مقاله را آماده کرده است. امروزه خرید آی پی ثابت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اما چرا؟ آیا واقعا خرید آی پی ثابت برای همه افراد توصیه می شود؟  در ادامه به مقایسه آی پی ثابت در مقابل آی پی پویا می پردازیم.

Irspeedy

آی پی استاتیک در مقابل آی پی پویا: کدام یک برای من بهتر است؟

در همین ابتدا مشخص کنیم که هیچ جواب یکسانی  برای همه افراد و همه موقعیت ها وجود ندارد. گاهی اوقات، بهتر است یک کامپیوتر یا دستگاه از یک آدرس IP ثابت استفاده کند. گاهی اوقات یک آدرس IP پویا بهترین کارآیی را دارد. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آدرس های IP پویا یا ثابت برای شما بهتر است به ماهیت اتصال نیز بستگی دارد. یک آدرس IP ثابت بیشتر برای تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که یک آدرس IP پویا برای یک شبکه خانگی مناسب تر است.

مزایای IP ثابت irspeedy

استفاده از آدرس IP ثابت irspeedy مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی بهتر DNS: راه اندازی و مدیریت آدرس های IP ثابت با سرورهای DNS بسیار آسان تر است.

میزبانی سرور: اگر میزبان یک وب سرور، سرور ایمیل یا هر نوع سرور دیگری هستید، داشتن یک آدرس IP ثابت باعث می شود مشتریان راحت تر شما را از طریق DNS پیدا کنند. عملاً این بدان معنی است که اگر مشتریان دارای آدرس IP ثابت باشند، سریعتر به وب سایت ها و خدمات شما دسترسی پیدا می کنند.

دسترسی از راه دور راحت: یک آدرس IP ثابت کار از راه دور را با استفاده از شبکه خصوصی) یا سایر برنامه های دسترسی از راه دور آسان تر می کند.

ارتباطات قابل اطمینان تر: آدرس های IP استاتیک استفاده از پروتکل صدا از طریق اینترنت (VoIP) را برای کنفرانس های راه دور یا سایر ارتباطات صوتی و تصویری آسان تر می کند.

خدمات مکان جغرافیایی قابل اطمینان تر: با یک آدرس IP ثابت، سرویس ها می توانند آدرس IP را با موقعیت فیزیکی آن مطابقت دهند. به عنوان مثال، اگر از یک سرویس آب و هوای محلی با آدرس IP ثابت استفاده می کنید، به احتمال زیاد به جای گزارش آب و هوای شهر بعدی، گزارش آب و هوای مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

Irspeedy

معایب IP استاتیک

آدرس IP ثابت برای همه شرایط ایده آل نیست.

همچنین بخوانید  سوله صنعتی چیست – شرکت مهندسی ایستاسازه

هزینه بالاتر: ISPها معمولاً هزینه بیشتری را برای آدرس های IP ثابت، به ویژه با برنامه های ISP مصرف کننده، دریافت می کنند. برنامه های ISP تجاری اغلب حداقل به عنوان یک گزینه شامل IP ثابت هستند، اما آنها گران تر از برنامه های کاربر نهایی هستند. تیم irspeedy تلاش کرده است تا با حداقل قیمت خدمات آی پی ثابت را به شما عزیزان ارائه دهد.

معایب یک IP پویا

آدرس های IP پویا برای همه موقعیت ها ایده آل نیستند. آنها برای سرویس های اینترنتی مانند وب یا ایمیل به خوبی کار نمی کنند.

اگر قصد دارید یک وب سایت، سرور ایمیل یا موارد دیگر را میزبانی کنید، استفاده از یک آدرس IP پویا ممکن است مشکل ساز باشد. DNS با آدرس های IP پویا به خوبی کار نمی کند زیرا آدرس همیشه در حال تغییر است. سرویس های Dynamic DNS وجود دارند که این مشکل را برطرف می کنند. با این حال، آنها هزینه و پیچیدگی را اضافه می کنند. این می تواند یک نقطه ضعف جدی باشد.

ممکن است دسترسی از راه دور را محدود کند: بسته به نرم افزار دسترسی از راه دور شما، در صورت استفاده از آدرس IP پویا، ممکن است برنامه شما در اتصال دچار مشکل شود.

خرابی بالقوه بیشتر: در حالی که اغلب این اتفاق نمی افتد، گاهی اوقات ISP شما نمی تواند یک آدرس IP پویا به شما اختصاص دهد.

موقعیت جغرافیایی کمتر دقیق: یک آدرس IP پویا می تواند خدمات موقعیت جغرافیایی شما را از کار بیاندازد زیرا می توانید آدرس پویا را نگه دارید که دیگر مکان واقعی شما را منعکس نمی کند.

نتیجه

آدرس های IP پویا معمولا برای اکثر مصرف کنندگان خوب است. آنها ارزان تر هستند . اما آدرس های آی پی ثابت تا حدودی باعث امنیت بیشتر و جلوگیری از هک اطلاعات شما می شوند. حال انتخاب با شماست. مطابق با نیاز خود می توانید آی پی ثابت irspeedy یا آی پی پویا را انتخاب کنید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *