تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن آموزش زبان چینی — معرفی‌برترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی

chinilanguage3

تا حالا با افرادی برخورد کرده اید که می خواهند زبان چینی یاد بگیرند اما نمی دانند از کجا و چگونه باید شروع کنند؟ در پست اپلیکیشن آموزش زبان چینی می خواهیم منابع یادگیری و انواع اپلیکیشن های زبان چینی را برای شما و زبان آموزان دیگر معرفی کنیم. کشور چین یکی از کشورهای مهم توریستی است که در بحث تجارت نیز نقش مهمی در سطح بین المللی ایفا می کند. اگر دوست دارید با زبان چینی و منابع آموزشی آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای پست همراه ما باشید.

مقدمه ای بر آموزش زبان چینی

بیشتر افرادی که می خواهند در حوزه تجارت به موفقیت برسند، یا علاقه زیادی به مسافرت و سرگرمی دارند، کشور چین مقصد خوبی خواهد بود. شاید در ابتدا که به حروفات و نوشته های زبان چینی نگاه کنید خیلی سخت به نظر برسد اما اگر واقعاً علاقه داشته باشید به این زبان جذاب، سریع خود را عقب نخواهید کشید. کشور چین یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است، پس زبان چینی نیز از بزرگترین زبان های زنده دنیا به شمار می رود. شاید شناخت شما از کشور چین بیشتر به فیلم های رزمی و تاریخی که در مورد این کشور ساخته شده است، برگردد.

آموزش زبان چینی

 

زبان چینی ماندارین رتبه یک را بین زبان های دنیا داراست و این مطلب به جذابیت زبان چینی خواهد افزود؛ چرا که اولین زبان بین زبان های دنیا را می خواهید یاد بگیرید. گویش رسمی در چینی همین ماندارین است و همچنین در کشورهای تایوان و سنگاپور نیز به عنوان زبان رسمی به شمار می رود. برای یادگیری زبان چینی لازم است دوره های موجود را به صورت فشرده و طولانی پشت سر بگذارید. کسانی که دوره های آموزشی زبان چینی را سپری کرده اند معتقد هستند اگر به طور منظم و مداوم این زبان را تمرین کنند، مشکل فرّار بودن این زبان حل خواهد شد. اگر به آموزش زبان زبان چینی از طریق فیلم های آموزشی علاقمند هستید پیشنهاد می کنم به فرادرس که بزرگترین مرجع آموزشی در ایران محسوب می شود مراجعه کنید. می توانید از طریق لینک زیر شروع به آموزش زبان چینی بکنید.

مزایای آموزش زبان چینی

زبان چینی یکی از زبان های معروف در جهان است که 15 درصد از جمعیت جهان به این زبان سخن می گویند. به دلیل اینکه چین یکی از قطب های تجاری و اقتصادی در جهان محسوب می شود بسیاری از موسسات و تورهای گردشگری یا حتی کارخانه های صنعتی به دنبال جذب افرادی هستند که مسلط به زبان چینی باشند. نباید انکار کرد که چین اقتصاد رو به رشد و قدرتمندی دارد و این به تعداد گردشگران این کشور افزوده است؛ پس ذکر این نکته لازم است که وجود مترجم یا آشنایی خود فرد با زبان چینی در هنگام مسافرت کاری یا تفریحی از ضروریات است. از دیگر مزایای آموزش زبان چینی این است که امکان برقراری ارتباط با افرادی را فراهم می کند که به زبان چینی صحبت می کنند.

چین فرهنگ غنی با قدمت پنج هزار ساله دارد. کتاب های زیادی وجود دارد که به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها ترجمه نشده است و شما می توانید با یادگیری این زبان، کتاب هایی با زبان اصلی بخوانید و از آن لذت ببرید. همچنین می توانید فیلم هایی که به زبان اصلی ساخته شده اند و بدون زیرنویس هستند را نیز تماشا کنید تا هم با رسم و رسوم این کشور آشنا شوید و هم بیشتر به زبان چینی مسلط شوید.

نکات مهم در آموزش زبان چینی

در ادامه معرفی اپلیکیشن آموزش زبان چینی به نکات مهمی در آموزش این زبان می پردازیم. بهتر است بدانید زبان چینی الفبا ندارد و بر اساس نماد یا کاراکتر نوشته می شود. شما می توانید با کاراکترهایی که در کنار هم قرار گرفته اند، مفهوم جمله را بدانید. زبان چینی ماندارین هفت هزار کاراکتر در خود جای داده است. برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان چینی شرکت کنند، دانستن 2500 کاراکتر نیز کمک خواهد کرد؛ همچنین می توانید 90 درصد مطالب روزمره را به راحتی بخوانید. برای مثال کلمه گل در زبان چینی به شکل 花 و کلمه جنگل به شکل 叢林 نوشته می شود. اگر توجه کنید کلمه گل با یک کاراکتر نوشته شده است اما کلمه جنگل از دوکاراکتر 林 و یک کاراکتر 叢 تشکیل شده است که به معنی جمع درختان است. به همین راحتی می توانید کلمات را به خاطر بسپارید.

 

آموزش زبان چینی

بعضی از افراد تصور می کنند تایپ حروف چینی کار سختی است اما با استفاده از نرم افزارهای طراحی شده در گوشی ها و کامپیوترها تایپ بسیار راحت انجام می شود؛ حتی می توانید از طریق تایپ کننده صوتی معادل چینی کلمات را تلفظ کنید تا کلمه مورد نظر در صفحه گوشی یا کامپیوتر تایپ شود. شما با شرکت در دوره های مختلف آموزش زبان چینی می توانید 150 کاراکتر اساسی موجود برای تشکیل واژه های کلیدی را یاد بگیرید. بهتر است ابتدا از یادگیری کلمات کلیدی شروع کنید و در مراحل بعدی به ترتیب شروع به آموزش سایر کاراکترها بپردازید. از تکرار و تمرین غافل نشوید! هر روز با اختصاص نیم ساعت از زمان خود به آموزش زبان چینی، خواهید دید که در طول هفته چقدر پیشرفت کرده اید.

آموزش زبان چینی برای مبتدی ها

برای همه افرادی که می خواهند به تازگی زبان جدید بیاموزند، سختی هایی وجود دارد که با تلاش و کوشش و استفاده از منابع معتبر می توانند بر سختی ها غلبه کنند. آموزش زبان چینی برای افراد مبتدی از طریق 5 راه ممکن می شود:

از کتاب های مرجع معتبر استفاده کنید

می توانید کتاب های مرجع مهم را از کتابفروشی های معتر تهیه کنید یا می توانید به صورت آنلاین از وب سایت های قابل اطمینان خرید کنید.

مبانی ابتدایی زبان چینی را فرا بگیرید

با تمرکز روی آوا و تلفظ کلمات بیشتر با زبان چینی آشنا شوید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری کلمات، توجه به تلفظ کلمات است. باید دقت کنید که زبان چینی با سایر زبان ها متفاوت است و لازم است بیشتر از زبان های دیگر وقت صرف یادگیری شود.

کاراکترها و عبارت های چینی را درک و حفظ کنید

جملاتی که لازم است در ارتباط با بقیه مثل سلام و احوال پرسی، خداحافظی، پرسیدن آدرس، استفاده کنید را بهتر است به یاد داشته باشید. کلمات و جملاتی که در مکالمه های روزمره بین افراد رد و بدل می شود را به خاطر بسپارید و در موارد لزوم استفاده نمایید.

روی دستور زبان چینی بیشتر تمرکز کنید

برای یادگیری هر زبان بهتر است گرامر و دستور زبان را نیز همراه با کلمات و حروفات یاد بگیرید. با این کار جملات را با ساختار منظم به کار می برید و روند یادگیری را سریع می کنید. برای اینکه مکالمه تان تقویت شود یا در محل هایی حضور یابید که افراد چینی حضور دارند و یا از طریق مکالمات اینترنتی و از طریق سایت های مختلف که در این زمینه ایجاد شده اند، استفاده کنید.

از اپلیکیشن های موجود به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید

 از اپلیکیشن آموزش زبان چینی که به صورت آنلاین و آفلاین طراحی شده است استفاده کنید. برخی از این اپلیکیشن ها رایگان هستند و برخی دیگر دارای پرداخت درون برنامه ای می باشند. با توجه به نیاز خود می توانید هر کدام از این اپلیکیشن ها را دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید.

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان چینی

در ادامه می خواهیم چندین اپلیکیشن آموزش زبان چینی را معرفی کنیم تا نیازی به جستجوی بیشتر در اینترنت نباشید و به راحتی بتوانید یکی از اپلیکیشن ها را انتخاب و شروع به آموزش زبان چینی کنید.

اپلیکیشن Du Chinese

 

آموزش زبان چینی

Du Chinese یکی از اپلیکیشن های آموزش زبان چینی در بخش نوشتاری است و بسیار جذاب طراحی شده است. با نصب این اپلیکیشن می توانید به فایل های صوتی موجود در اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و مهارت های خواندن و نوشتن را در خود تقویت کنید، همچنین می توانید ترجمه کلمات و جمله ها را به زبان انگلیسی ببینید. این اپلیکیشن زبان ماندارین چینی را آموزش می دهد. درس های قرار داده شده در این اپلیکیشن شامل ترجمه انگلیسی برای کلمه ها و جمله ها می باشد. موضوعات مطرح شده در این اَپ شامل زندگی روزمره در چین، داستان های طنز، تجارت و غیره می شود. از امکانات موجود در Du Chinese می توان به ضبط صدای شما با متن، ترجمه کلمات، ذخیره و مرور کلمات با استفاده از فلش کارت های موجود و پشتیبانی از حروف چینی ساده و سنتی اشاره کرد.

اپلیکیشن HelloChinese

 

آموزش زبان چینی

این اپلیکیشن سرگرم کننده و جذاب برای یادگیری ماندارین چینی برای افراد مبتدی طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید زبان چینی را در حد مکالمه یاد بگیرید. در این اپلیکیشن تلفظ، واژگان و گرامر را با روش موثر یاد خواهید گرفت. از امکانات این اَپ می توان به یادگیری ماندارین چینی با استفاده از بازی، دوره تلفظ چینی با طراحی خوب و جذاب برای افراد مبتدی، بهبود تلفظ با استفاده از تشخیص گفتار، دوره های مفید بر اساس سطح HSK، یادگیری آفلاین و غیره اشاره کرد. اگر در یادگیری ماندارین چینی مشکل دارید از HelloChinese کمک بگیرید. برنامه درسی که در این اَپ وجود دارد به شما کمک خواهدکرد تا به راحتی زبان چینی را یاد بگیرید. درس های ارائه شده در این اپلیکیشن در 10 دقیقه هست و زمان زیادی نمی گیرد و شما را به هیچ وجه خسته و کسل نخواهد کرد. برای خیلی از افراد یادگیری کاراکترهای چینی خیلی سخت است؛ برای همین در این برنامه از تکنولوژی پیشرفته دست خط چینی برای کمک به نوشتن کاراکترها با انگشت استفاده شده است.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

 

آموزش زبان چینی

اپلیکیشن فرادرس سومین مورد در معرفی اپلیکیشن ها برای آموزش زبان چینی است. فرادرس برای راحتی کاربرانش به دسترسی فایل ها و فیلم های آموزشی موجود، اقدام به ساخت اپلیکیشن اندرویدی فرادرس کرده است. اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید با نصب اپلیکیشن فرادرس می توانید فیلم های آموزشی موجود را تماشا کنید و از آن لذت ببرید. در رابطه با آموزش زبان چینی نیز از این اپ می توانید استفاده کنید و به تماشای دو فیلم آموزشی که کامل و جامع هستند نهایت استفاده را بکنید. فقط کافیست از طریق لینک زیر به دانلود و نصب این اپلیکیشن کاربردی اقدام کنید. از ویژگی هایی که در این اپلیکیشن وجود دارد می توان به دسترسی به آموزش ها و دوره های رایگان، مشاهده فهرست های دسته بندی شده، مشاهده دوره های تهیه شده توسط کاربر، دسترسی به فیلم های آموزشی  و دیگر امکانات جذاب و کاربردی اشاره کرد.

اپلیکیشن Learn Chinese Mandarin Phrases

 

آموزش زبان چینی

این اپلیکیشن برای کسانی مناسب است که قصد سفر به چین دارند یا علاقمند به یادگیری زبان ماندارین چینی هستند. فهرستی از عبارت های روزمره ضروری، تلفظ صوتی با کیفیت بالا، امکان تنظیم اندازه فونت ها، استفاده به صورت آفلاین، امکان ذخیره لغات پر کاربرد، نداشتن تبلیغ از امکانات موجود در این اپلییشن می باشد. اپلیکیشن Learn Chinese در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید و ios قابل دانلود و نصب است. با توجه به توضیحات گفته شده و بعد از تعیین هدف خودتان شروع به یادگیری زبان چینی با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان Memrise

 

آموزش زبان چینی

اپلیکیشن آموزش زبان Memrise، نرم افزار عالی و پرطرفدار برای یادگیری زبان چینی و چندین زبان زنده دنیا ساخته شده است. این اپلیکیشن بیشتر روی تمرین مهارت شنوایی و جمله سازی تمرکز کرده است. همچنین فیلم های متنوعی از صحبت ها و مکالمه های مردم بومی وجود دارد که به جذابیت اپلیکیشن افزوده است. با اینکه این نرم افزار فقط برای زبان چینی ارائه نشده است اما زبان چینی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. طراحان این اپلیکیشن با استفاده از ابزارهای مختلف روند یادگیری را برای شما آسان می کند. به نظر زبان آموزان، تماشای افرادی که در حال مکالمه و صحبت در موقعیت های مختلف زندگی هستند، می تواند از مهم ترین روش ها برای یادگیری زبان جدید باشد. اپلیکیشن Memrise به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و ios قابل دانلود می باشد.

سخن آخر در مورد اپلیکیشن آموزش زبان چینی

تا این بخش 5 اپلیکیشن آموزش زبان چینی برای زبان آموزان عزیز ارائه و معرفی شد. برای اینکه بیشتر ذهن شما را درگیر نکنیم تعداد محدودی از اپلیکیشن ها را معرفی کردیم تا راحت تر انتخاب کنید. به غیر از اپلیکیشن ها نیز می توانید از انواع کتاب ها، فلش کارت ها، کلاس های حضوری، فیلم های آموزشی و غیره شروع به یادگیری زبان چینی بکنید. آنچه که مهم است تلاش و کوشش شما در راه یادگیری زبان جدید است. به هر اندازه که تلاش کنید به همان اندازه یاد خواهید گرفت پس اگر واقعاً به زبان چینی علاقه دارید فرصت را از دست ندهید. در همین راستا پیشنهاد می کنم از فرادرس که از بزرگترین مجموعه آموزشی در ایران به شمار می رود. برای موفقیت در این راه از فیلم های آموزشی که به دست مدرسین معتبر آموزش داده شده است، نهایت استفاده را بکنید. با استفاده از مجموعه آموزش های زبان خارجی بنا به علاقه و سلیقه خود و بدون حضور در کلاس می توانید زبان جدید را یاد بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *