تبلیغات

تبلیغات

بهترین مرورگر های اینترنت برای ویندوز 11

Best-Internet-Browsers-for-Windows-11

با افزایش استفاده کاربران از اینترنت، هجوم برنامه های کاربردی که دسترسی به وب را تسهیل می کردند بیشتر شد تا تقاضای افراد را برآورده کنند. چندین سال از زمان عرضه این مرورگر ها می گذرد، و این باعث شده است که رابط کاربری بهتری را برای عرضه داشته باشند.

از آنجایی که زندگی ما با اینترنت گره خورده است، بسیار مهم است که مرورگری را انتخاب کنیم که هم از نظر عملکرد و امنیت بهترین باشد. به غیر از مرورگر های سنتی، چندین ابزار دیگر در ویندوز 11 وجود دارد که منابع کمتری استفاده می کنند، مجموعه ای از ابزار های امنیتی را برای محافظت از هویت کاربر ارائه می دهند، و همچنین دارای تعداد زیادی ویژگی برای افزایش رضایت کاربران هستند.

از آنجایی که مردم در حال حاضر بیشتر و بیشتر از همه، ویژگی های مربوط به امنیت و سهولت استفاده را مورد بررسی قرار می دهند، مرورگر های تحت وب تمام تلاش خود را می کنند تا انتظارات آها را برآورده کنند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین مرورگر های تحت وب را مورد بررسی قرار دهیم، تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مرور اینترنت خود داشته باشید.

مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

مرورگر موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس از زمان راه اندازی در سال 2002 راه طولانی را پیموده است. این مرورگر در ابتدا، به عنوان یک جایگزین سریعتر و کاربرپسند برای مرورگر اینترنت اکسپلورر عمل می کرد. در حالی که فایرفاکس دیگر تنها جایگزین مرورگر اینترنت نیست، طی این چند سال سعی کرده است ویژگی های وب گردی خود را اعم از “سرعت” و “امنیت” افزایش دهد تا بتواند با دیگر رقبا رقابت کند.

یکی از ویژگی های مهم فایرفاکس، امکان حذف اطلاعات ردیابی و مسدود کردن کوکی های شخص ثالث است. این کار خطر تبلیغات هدفمند را از بین می برد و از کسب اطلاعات شما توسط وب سایت های دیگر جلوگیری می کند. علاوه بر این، فایرفاکس می تواند پخش خودکار ویدیو ها را متوقف کند، ارتباط ایمنی را با سایر سایت ها برقرار کند و در نهایت رمز های عبور شما را به طور ایمن ذخیره کند تا بتوانید با کلیک یک دکمه از آنها استفاده کنید.

مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge

مرورگر مایکروسافت اج

در گذشته زمانی اینترنت اکسپلورر مرورگر از پیش نصب شده در ویندوز بود. اینترنت اکسپلورر مشکلات مختلفی در ویندوز داشت که مهم ترینش کندی آن بود. بنابراین مایکروسافت تصمیم به ساخت یک مرورگر جدید گرفت. این مرورگر که در بدو تولد با نام مایکروسافت اج معرفی شد، بر روی موتور جستجو گر کرومیوم ایجاد شد که توانست به یکی از پر سرعت ترین مرورگر ها در سال 2022 تبدیل شود.

همچنین بخوانید  آموزش تبدیل عکس با فرمت WebP و SVG به JPG و PNG با چند روش کاربردی

از آن زمان به بعد مرورگر مایکروسافت اج راه خود را از اینترنت اکسپلورر جدا نمود. مرورگر اج به طور کلی، سریع تر، ایمن تر و رابط کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. این ابزار به عنوان یک مرورگر تجاری توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شده است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

مرورگر گوگل کروم Google Chrome

مرورگر گوگل کروم

گوگل کروم به این افتخار می کند که اولین مرورگر مبتنی بر کرومیوم است. کروم زمانی تجربه کاری منحصر به فردی را ارائه می کرد، زیرا در زمان انتشار، سریع ترین و پاسخگو ترین مرورگر بود. ابزار های دیگر نیز از آن زمان به بعد، از موتور کرومیوم برای انجام این کار استفاده کردند.

با این حال، کروم یک مرورگر منعطف و ایمن باقی مانده است و امروزه نیز تا حد زیادی به رقبای خود ترجیه داده می شود. این ابزار دارای یک بخش مدیریت برای ذخیره سازی گذرواژه هایی است که به کاربران کمک می کند به راحتی و بدون استرس از آن برای یادآوری پسورد های خود استفاده کنند.

مرورگر اپرا جی ایکس Opera GX

مرورگر اپرا

Opera GX به عنوان یک مرورگر برای گیمر ها به بازار عرضه شده است. جایگزین محبوب تر آن، اپرا، چند سالی است که در بازار مرورگر ها پایه اصلی بوده است و تواسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شما می توانید با استفاده از این مرورگر محدودیت هایی را برای استفاده از GPU، CPU و RAM تعیید کنید، این ویژگی بدان معنی است که برنامه های دیگری که در پس زمینه فعال هستند را می توان بدون مشکل اجرا نمایید.

همانطور که گفته شد این ابزار برای گیمر ها عرضه شده است، از این رو اگر شما نیز به بازی های رایانه ای علاقه دارید توصیه می کنیم این مرورگر را نیز در رایانه خود نصب نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *