تبلیغات

تبلیغات

راهنمای سفر با تورهای جذاب و اقامت در جزایر شگفت‌انگیز!

jazayer-tailand1

برای آن‌ها که مقاصد ساحلی، بهترین انتخاب برای سفر به حساب می‌آید، جزایر زیبا با آب‌های کریستالی و مناظر چشم‌نواز، گزینه‌هایی عالی برای تعطیلات به شمار می‌آیند. در جنوب شرق آسیا، جزایر فوق‌العاده جذابی وجود دارد که در نوشته‌ی امروز به بعضی از مهم‌ترین‌هایشان اشاره خواهیم کرد.

تماشای جزایر کم‌نظیر در تور تایلند

در تور تایلند، بدون شک بانکوک یا پوکت، مقاصد گردشگری فوق‌العاده‌ای هستند اما در این سفر، امکان رفتن به چند جزیره‌ی رویایی را هم دارید. جزایر کوچک و بزرگی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و سفری دلچسب را برایتان رقم می‌زنند. ابتدا از جزایر بزرگ تایلند اسم ببریم؛ پوکت یکی از مقاصد بسیار محبوب در کشور و جهان است. جزیره‌ای زیبا و استثنایی که دارای سواحل معرکه‌ای بوده و مراکز خرید و امکانات متنوعی برای تفریحات آبی را برایتان فراهم کرده است.

 

تورهای جذاب

از دیگر جزیره‌های نسبتا بزرگ و محبوب در تایلند، می‌توان به کرابی اشاره کرد. جزیره‌ای که با طبیعت بسیار زیبایش، خاطرات خوشی را از سفر به تایلند برایتان رقم می‌زند و دارای هتل‌های با شکوه و جذابی است که اقامت در آن‌ها، خود یکی از جذابیت‌های سفر به حساب می‌آید. این چنین مقاصد محبوب را می‌توانید در تورهای گردشگری آژانس مسافرتی آویسا تراول پیدا کنید. این مجموعه دست شما را برای انتخاب هتل در مقاصد مختلف باز گذاشته و همچنین خدمات خیلی خوبی را برای سفر در اختیارتان می‌گذارد. همچنین تورهای ترکیبی به بانکوک و یکی از جزایر بزرگ یا مقاصد ساحلی تایلند نیز برگزار می‌شود که شرکت در آن سفرها نیز، لذت خاص خود را دارد.

اما فارغ از این جزایر بزرگ، چندین جزیره‌ی کوچک و چشم نواز در تایلند وجود دارد که هم می‌توانید، سفر خود را برای آن‌جاها برنامه ریزی کرده و هم این که در زمان سفر به جاهایی همچون پوکت یا کرابی و شرکت در تورهای جزیره گردی، به سراغ آن‌ها بروید. بدون شک فی‌فی از جمله زیباترین‌ها در میان جزایر کوچک تایلند بوده و از همه معروف‌تر نیز هست. اما جاهایی مثل جزیره لانتا، تائو، لیپه، ماک، یائو یای یا خیلی جاهای دیگر هستند که از نظر زیبایی، کم از فی‌فی ندارند اما محبوبیتشان بسیار کم‌تر است. حتی در این سفرهای دریایی، جزایر بسیار کوچک و خالی از سکنه‌ای را خواهید دید که با داشتن آبی کریستالی و زیبا، یک آبتنی خاطره‌انگیز را برایتان خواهند ساخت.

خوش‌گذرانی در تکه‌هایی از بهشت با تور مالزی

مسافر تور مالزی که شوید، می‌بینید؛ معروف‌ترین مقصد ساحلی در آن، لنکاوی است. مجمع‌الجزایری بزرگ که از 99 خشکی کوچک و بزرگ و چند جزیره‌ی بسیار کوچک که تنها در زمان پایین رفتن آب مشخص می‌شوند، درست شده و در کنار هم یکی از زیباترین نقاط کشور را می‌سازند. اکثر کسانی که به لنکاوی می‌روند، در جزیره‌ای اصلی اقامت خواهند داشت، اما گردش‌های دریایی و سر زدن به جزایر غیر مسکونی، یکی از جاذبه‌های سفر به لنکاوی به حساب می‌آید. از دیگر جاذبه‌های آن‌جا می‌توان به تفریحات آبی متنوع، مراکز خرید، جاذبه‌های تاریخی و همچنین طبیعت گردی اشاره کرد.

همچنین بخوانید  با گرامر انگلیسی به درآمد برسید

 

تورهای جذاب

مالزی جزایر زیبا کم ندارد و اگرچه خیلی‌ها تنها با لنکاوی آشنایی دارند اما جاهایی همچون جزایر پرهنتیان بین توریست‌های اروپایی بسیار پرطرفدار هستند. دو جزیره‌ی بسیار زیبا که ریزورت‌های جذابی در خود داشته و با آب شفاف و تمیز و دنیای رنگارنگ زیر آب خود، سفری فراموش نشدنی را برایتان خواهند ساخت. در واقع یکی از فعالیت‌های بسیار پرطرفدار در آب‌های مالزی، غواصی بوده چون زیبایی‌های زیر آب این کشور نیز کم از جذابیت خشکی‌های این سرزمین ندارد.

جزایر کوچک مالزی همیشه انتخابی متفاوت و در عین حال عالی برای سفر به این کشور محسوب می‌شوند. جاهایی همچون لانکایان، لایانگ لایانگ، سلینگان و سپیدان که هر کدام به چیزی معروف هستند. مثلا لانکایان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اسنورکلینگ بوده و یک ریزورت اختصاصی زیبا در خود دارند. اگر به لایانگ لایانگ بروید، می‌توانید با قایق به دیدن وال‌های غول پیکر رفته و این حیوانات عظیم را از نزدیک ببینید. سلینگان منزلگاه لاکپشت‌های دریایی بوده و خیلی از غواصان حرفه‌ای نیز برای شیرجه در سایت‌های محبوب سپیدان، به این نقطه از مالزی سفر می‌کنند.

سفر به جزیره‌ی خدایان در تور بالی

جاذبه‌های توریستی متعدد بالی باعث شده تا این جزیره‌ی زیبا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا باشد. جزیره‌ای که همه چیز در خود دارد و سفر به آن‌جا یکی از خاطرات ماندگار در زندگی هر جهان‌گردی خواهد بود. این جزیره‌ی بزرگ، چندین ساحل عالی و زیبا در نزدیکی مناطق شهر نشین و چند ساحل کوچک و دنج در دل طبیعت خود داشته و برای هر سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد.

 

تورهای جذاب

تفریحات آبی همیشه اولین انتخاب گردشگران برای خوش‌گذرانی در سواحل بالی خواهد بود. در بالی امکانات لازم هم برای تفریحات قدیمی و هم برای فعالیت‌های جدید مهیا شده است. در گوشه‌ای جوانان را می‌بینید که در حال جت اسکی سواری هستند، در بعضی از سواحل، موج سواران به ورزش مشغولند و بعضی‌ها را هم می‌بینید که ویک بورد، اسکوتر آبی و فعالیت‌هایی که این چند ساله مد شده را به انجام می‌رسانند.

بالی مساحتی به بزرگی 5620 کیلومتر مربع داشته و در این فضای بزرگ، جنگل‌های بارانی بسیار زیبا، چندین دریاچه‌ی چشم نواز، قله‌های آتش فشانی، آبشارهای مختلف و رودخانه‌های متعدد را در دل خود دارد و همین امر باعث می‌شود تا طبعیت گردی در بالی، یک تفریح لذت بخش باشد. خیلی‌ها در سفر به این جزیره، تمام وقت خود را صرف سواحل آن‌جا می‌کنند، اما مطمئن باشید که با نرفتن به دل طبیعت، چیزهای زیادی را در سفر از دست می‌دهید. حتی اگر وقت دیدن هیچ جا را ندارید، حتما یک بعد از ظهر را برای دیدن آبشارهای دیدنی بالی صرف کنید که جایی معرکه برای عکاسی نیز به حساب می‌آیند.

همچنین بخوانید  دانه های کوچک بادام ثروت بزرگی را به من بخشید

از امتیازات سفر به بالی، اقامت در هتل‌های بسیار زیبای آن‌جاست. این مقصد گردشگری محبوب، دارای انواع هتل‌ها و ریزورت‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف است و اگر به وب‌سایت آویسا تراول بروید، لیستی بلند بالایی از آن‌ها را خواهید یافت. در تور بالی، هم می‌توانید در ریزورت‌های ساحلی اقامت داشته باشید و هم روزهای سفر خود را در اقامتگاه‌های جنگلی سر کنید و هر روز با صدای پرندگان از خواب بیدار شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *