تبلیغات

تبلیغات

کم کردن حجم ویدئو – آموزش کم کردن حجم ویدئو + معرفی برترین ابزارها

7-کم-کردن-حجم-ویدیو

کم کردن حجم ویدئو همیشه یکی از دغدغه ­های افراد برای انتقال و اشتراک ویدیوهایی با سایز بزرگ است. در واقع به‌سختی می­توان از راه اینترنت، پست و دیگر منابع، ویدیوهایی در اندازه بزرگ انتقال داد یا با دیگر افراد به اشتراک گذاشت. باتوجه‌به اهمیت این موضوع این روزها روش­های مختلفی برای کم کردن حجم ویدئو وجود دارد و می­توان از ابزارهای مختلفی بهره برد. با ایجاد تغییر در پارامترهایی چون وضوح ویدئو، نرخ بیت ویدئو، نرخ فریم، کدک ویدئو و برش قطعات ناخواسته می­توان اقدام به کاهش حجم یک ویدئو نمود. اگر شما نیز به دنبال راهی مؤثر و آسان برای کم کردن حجم ویدئو هستید قطعاً این مطلب به کار شما خواهد آمد. در این مطلب 10 روش عالی برای کاهش حجم ویدئو به‌صورت آنلاین و آفلاین آورده شده است.

قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله کم کردن حجم ویدئو برویم مایلم مجموعه آموزش ادیت و تدوین فیلم فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این مجموعه آموزشی همین حالا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

عوامل مؤثر بر حجم ویدئو

پیش از اقدام به کاهش اندازه یک ویدئو نیاز است که نسبت به عوامل تعیین‌کننده بزرگ یا کوچک بودن یک ویدئو آشنایی داشته باشید. عوامل مختلفی می­توانند در این زمینه نقش داشته باشند که در ادامه با مهم­ترین آن­ها آشنا خواهیم شد:

میزان وضوح ویدئو

از روی پیکسل­های یک ویدئو می­توان به‌وضوح آن پی برد. وضوح یکی از عواملی است که اندازه یک فایل را تعیین خواهد نمود. با افزایش وضوح یا رزولوشن فایل نیز حجم بالاتری به خود گرفته و از طرفی کیفیت آن نیز بیشتر می­شود.

 

کم کردن حجم ویدئو

بیت ریت (Bitrate)

برای اندازه­گیری بیت ریت از Mpbs و kbps استفاده می­شود و به‌نوعی تعیین‌کننده میزان اطلاعات ارسالی در یک ثانیه است. هر چه میزان بیت ریت بیشتر باشد اطلاعات بیشتری انتقال پیدا می­کنند و ازاین‌رو فایل اندازه بزرگ‌تر خواهد داشت. در تعیین اندازه یک فایل، ثابت یا متغیر بودن بیت ریت بسیار مؤثر است.

مدت زمان ویدئو

طول ویدئو نیز نقشی مهم در اندازه یک ویدئو دارد. طبیعی است که هر چه ویدئو طولانی­تر باشد، اندازه آن نیز بزرگ­تر خواهد بود.

نرخ فریم

با کاهش نرخ فریم، اندازه فایل نیز به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می­کند. در کل سرعت ضبط یک فیلم عادی، 30 فریم بر ثانیه است اما برای کاهش حجم فایل می­توان نرخ فریم را نصف کرد. اندازه به فریم­های مترقی یا درهم­آمیخته نیز وابسته است. از دیگر عوامل مؤثر بر حجم یک ویدئو می­توان به کیفیت رندر، نرخ نمونه صوتی، اندازه بافر و… اشاره نمود.

بهترین راه برای کم کردن حجم ویدئو بدون افت کیفیت

برای آن که بتوان یک ویدئو را بدون ازدست‌دادن کیفیت فشرده کرد نیاز به استفاده از نرم­افزارهای حرفه­ای است. در این زمینه یکی از بهترین گزینه­های پیشرو Wondershare UniConverter (Wondershare Video Converter Ultimate) است. این مبدل اندازه ویدئویی به‌واسطه برخورداری از قابلیت­های مختلف قادر به پشتیبانی از بالغ بر 1000 فرمت است و به همین دلیل این امکان را به افراد خواهد داد تا بدون افت کیفیت و نیز با سرعتی بالا موفق به کاهش حجم ویدئو شوند.

Wondershare Video Converter Ultimate امکان انتخاب وضوح، میزان بیت، اندازه و قالب ویدئو را برای افراد فراهم خواهد نمود ازاین‌رو فرد این امکان را داشته تا متناسب با نیاز خود، اندازه ویدئو را برای مواردی چون ارسال ویدئو در واتس‌اپ، ایمیل، Discord و… کاهش دهد. در این برنامه به لطف عملکردهای پیش­نمایش شما به‌راحتی قادر به مشاهده تغییرات ایجاد شده در فایل خواهید بود و به همین دلیل راحت­تر می­توانید فشرده­سازی ویدئوها را در Windows/Mac انجام دهید.

مراحل کاهش اندازه فایل ویدئویی در Wondershare UniConverter

برای کاهش اندازه فایل ویدئویی در Wondershare Video Size Converter کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

قدم اول: باز کردن برنامه Wondershare Video Size Converter و افزودن ویدئوها

  • اول‌ازهمه باید برنامه Wondershare Video Size Converter را باز کنید و ویدیوهای خود را به آن اضافه نمایید. برای این کار بایستی بعد از راه­اندازی Wondershare Video Size Converter بر روی سیستم خود بر روی زبانه Video Compressor کلیک کنید. با این کار پنجره پاپ‌آپ جدید باز خواهد شد.
  • با زدن بر روی علامت + از پنجره جدید، مرور و بارگیری ویدئوها از رایانه شما انجام می­شود. شما این امکان را داشته تا به‌صورت هم‌زمان چندین فایل را اضافه کنید.
  • برای کاهش حجم ویدئو، تنظیمات فشرده­سازی را انتخاب نمایید.
  • جزئیات فایل اضافه شده را می­توانید در پنجره پاپ­آپ فشرده­سازی ویدئو، مشاهده کنید.
  • با انتخاب بیت ریت، وضوح و کیفیت به‌صورت دستی، می­توانید حجم فایل را کاهش دهید. شما همچنین می­توانید از گزینه­های داده شده یک فرمت خروجی را انتخاب کنید. جهت تغییر خودکار اندازه فایل و برای تغییر درصد فشرده­سازی کافی است نوار پیشرفت را حرکت دهید تا تمامی پارامترها طبق آن تغییر یابند.

 

کم کردن حجم ویدئو

قدم دوم: مشاهده پیش نمایش کم کردن حجم ویدئو

برای بررسی تغییرات اعمال شده بر روی فایل کافی است دکمه Preview را انتخاب کنید. پس از آن در تب، محل فایل را برای ذخیره فایل ویدئویی کاهش‌یافته انتخاب نمایید. در آخر نیز با کلیک بر روی  دکمه Compress اجازه دهید تا پروسه کم کردن حجم ویدئو آغاز شود.

3 ابزار آنلاین برتر برای کم کردن حجم ویدئو

اگر دوست دارید بدون نیاز به دانلود نرم­افزار و به‌صورت آنلاین یک ویدئو را فشرده کنید ابزارهای آنلاین بسیاری پیشروی شما خواهند بود. اما دراین‌بین برخی با حفظ کیفیت ویدئو، یک ویدئو کم‌حجم و باکیفیت مطلوب را در اختیار شما قرار خواهند داد. در ادامه چند نمونه از بهترین ابزارهای آنلاین کاهش حجم ویدئو آورده شده­اند:

  • Media.io
  • video smaller
  • Clipc hamp

1. Media.io

برای کاهش حجم ویدئو به‌صورت آنلاین یکی از بهترین روش­های استفاده از Media.io است. این برنامه از مرورگر کامپیوتر بدون نیاز به دانلود یا ثبت‌نام نرم‌افزار کار می‌کند. تقریباً همه فرمت‌های محبوب توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند و از رابط کاربری بسیار ساده و آسان برای استفاده برخوردار است. هنگامی که فایل در رابط آپلود شد، در صورت نیاز می‌توانید وضوح، اندازه و قالب آن را تغییر دهید. فایل پردازش شده را می‌توان از رابط به رایانه شخصی بارگیری کرد یا مستقیماً در Dropbox ذخیره کرد. اندازه ویدیو‌های خود را متناسب با فیس‌بوک، اینستاگرام و سایر سایت‌ها کاهش دهید.

مزایای Media.io:

  1. از تمام فرمت‌های محبوب پشتیبانی می‌کند.
  2. رابط کاربری ساده‌ای دارد.
  3. تبدیل ویدئو به مجموعه‌ای از فرمت‌ها با این برنامه بسیار ساده است.

معایب Media.io:

  • وابستگی شبکه
  • پشتیبانی از اندازه فایل محدودی دارد.

کاهش حجم فایل ویدئویی آنلاین با Media.io:

  • مرحله 1: فایل یا فایل­های ویدئویی را برای فشرده سازی اضافه کنید.
  • مرحله 2: حجم ویدئو را به‌صورت آنلاین کاهش دهید.
  • مرحله 3: ویدئو یا ویدیو‌های فشرده شده خود را ذخیره کنید.

کم کردن حجم ویدئو

 

2.  Video Smaller

از دیگر برنامه­های محبوب برای کاهش حجم فایل‌های ویدئویی آنلاین، Video Smaller است. این ابزار قادر به پشتیبانی از فرمت‌های محبوب با حداکثر حجم فایل 500 مگابایت است. برای دستیابی به فایل‌هایی با بهترین کیفیت، گزینه‌ای برای استفاده از سطح فشرده سازی پایین وجود دارد. می‌توانید عرض ویدئو را به‌صورت یکسان انتخاب کنید یا آن را از بین گزینه‌های داده شده مقیاس نمایید. همچنین در صورت نیاز می‌توان با حذف بخش صوتی، ویدئوی بی‌صدا ایجاد کرد. برای اطمینان از ایمنی، فایل‌های ویدئویی شما، پس از چند ساعت به طور خودکار حذف می‌شوند.

مزایای Video Smaller:

  1. امکان حذف صدا از ویدئو
  2. پشتیبانی از ویدئو در مقیاس

معایب Video Smaller:

  1. امکان آپلود فایل‌های ویدئویی تا 500 مگابایت
  2. بهره­مندی از گزینه‌هایی محدود برای تغییر پارامترهای فایل

3. Clip champ

Clip champ نیز برای کم کردن حجم ویدئو به‌صورت آنلاین و کاملاً آسان و سریع بسیار کاربردی است. این نرم‌افزار از فرمت‌های اصلی از جمله MP4، FLV، MKV، و … برای کاهش اندازه پشتیبانی می‌کند. در این برنامه همچنین برای فرمت­های ویدئویی خروجی 4 نمایه وب، موبایل، ویندوز و انیمیشن وجود دارد. این نمایه­ها با تنظیمات از پیش تعیین شده مناسب، برای کاهش اندازه فایل بدون ازدست‌دادن کیفیت ارائه می‌شوند.

در این برنامه گزینه‌ای برای انتخاب کیفیت و وضوح تصویر به‌صورت دستی نیز وجود دارد. همچنین می‌توان فایل‌ها را برای حذف قسمت‌های ناخواسته برش داد ویدیو‌های کاهش‌یافته را می‌توان در رایانه شخصی بارگیری کرد یا مستقیماً در فیس‌بوک، یوتیوب و سایر سایت‌ها آپلود کرد. سفارشی کردن تنظیمات و ابزارهای ویرایش برای فشرده سازی ویدئو نیز در این برنامه در دسترس هستند.

مزایای Clip champ:

در این ابزار آنلاین، برای تغییر اندازه ویدئو می­توان از گزینه­ های پیش تعیین شده ای بهره برد.

معایب Clip champ:

  1. وابستگی به اینترنت
  2. همراهی ویدیو‌های پردازش شده با یک واترمارک
  3. نیاز به واردشدن به‌حساب کاربری برای فشرده سازی ویدئو

سایر روش ­های کم کردن حجم ویدئو

در کنار استفاده از ابزارهای آنلاینی که در بالا معرفی شدند شما می­توانید برای کاهش حجم ویدیو‌های خود از برنامه­های زیر نیز بهره بگیرید:

Wonder share Free Video Converter

Wonder share Free Video Converter یک نرم­افزار دسکتاپی مناسب برای کم کردن حجم ویدئو است که دارای ویژگی­های کاربردی است. این برنامه از بیش از 1000 فرمت پشتیبانی می‌کند و امکان پردازش فایل‌ها با واترمارک را فراهم می‌کند. اندازه فایل‌های ویدئویی اضافه شده را می‌توان با تغییر وضوح، نرخ بیت و سایر پارامترها کاهش داد. پس از دانلود و نصب برنامه بر روی رایانه شخصی، روند کاهش حجم فایل سریع و ساده است. نسخه ویندوز و مک این برنامه نیز موجود است.

مزایای Wonder share Free Video Converter:

  1. از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند.
  2. نرم­افزاری رایگان است.

معایب Wonder share Free Video Converter:

  1. فایل‌های پردازش شده با تصاویر واترمارک ارائه می‌شوند.
  2. ویژگی‌های محدودی در مقایسه با نسخه پریمیوم نرم‌افزار دارد.

Media Player VLC

VLC Media Player یک پخش‌کننده چندرسانه‌ای منبع‌باز است که علاوه بر این به‌عنوان یک ویرایشگر ویدئو و ابزار تغییر اندازه کاربردی خواهد بود. با استفاده از این پخش‌کننده کراس پلتفرم، ویدئوها از منابع مختلف از جمله DVD، VCD و سایت‌های پخش جریانی را می‌توان به رابط اضافه کرد. با استفاده از VLC، اندازه فایل ویدئویی را می‌توان از طرق مختلف نظیر تغییر فرمت به‌اندازه کوچک‌تر، تغییر نرخ بیت و نرخ فریم فایل، و برش و برش قسمت ناخواسته ویدئو کاهش داد.

مزایای VLC:

  1. با تغییر پارامترهای مختلف فایل، تغییر اندازه ویدئو را تسهیل می‌کند.
  2. استفاده از آن رایگان است.
  3. از پلتفرم‌های متعدد پشتیبانی می­کند.

معایب VLC:

  1. قابلیت پشتیبانی از فایل ورودی محدود
  2. دارای امکاناتی محدود در مقایسه با سایر برنامه‌ها

 

کم کردن حجم ویدئو

مبدل های ویدئویی

Any Video Converter یک نرم‌افزار دسکتاپ کاربردی است که برای سیستم‌های Windows و Mac قابل‌استفاده است. این برنامه علاوه بر ویژگی­هایی مانند تبدیل ویدئو، ویرایش، دانلود و ریپ کردن، به‌راحتی امکان  تغییر اندازه ویدئو را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از بیش از 100 فرمت ورودی پشتیبانی می‌کند و فرایند کیفیت بدون ضرر را با سرعت بالا تضمین خواهد نمود. فایل‌های ویدئویی اضافه شده را می‌توان از طریق برش دادن و تغییر پارامترهایی مانند نرخ بیت، کدک ها، نرخ فریم و موارد دیگر کاهش داد. رابط کاربری این برنامه ساده است و این موضوع باعث شده هر کاربری به‌راحتی امکان استفاده از آن را داشته باشند.

مزایای مبدل های ویدئویی:

  1. عدم وجود هر نوع تبلیغات، جاسوس‌افزاری و بدافزاری
  2. قابلیت پشتیبانی از بالغ بر 100 فرمت به‌عنوان فایل ورودی
  3. پشتیبانی از ویژگی­های مرتبط با ویدئو علاوه بر کاهش ویدئو

معایب مبدل های ویدئویی:

  1. نصب برنامه‌های اضافی در طول فرایند راه‌اندازی

Freemake Video Converter

این نرم‌افزار دسکتاپ رایگان برای استفاده با سیستم ویندوز کار می‌کند تا تغییر اندازه ویدئو، تبدیل ویدئو، دانلود ویدئو و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را تسهیل کند. بیش از 500 فرمت برای پردازش توسط این برنامه پشتیبانی می‌شوند که از بین آن­ها می­توان به MP4، AVI، WMV، MKV، 3GP، و… اشاره نمود. برای کاهش حجم ویدیو‌های اضافه شده، این برنامه امکان برش و برش قسمت­های ناخواسته، کاهش اندازه و نیز تغییر پارامترهای فایل را فراهم می­کند. این نرم­افزار علاوه بر فایل­های محلی، از افزودن فایل­ها از سایت­های پخش آنلاین نیز پشتیبانی می­کند.

مزایای Freemake Video Converter:

  1. پشتیبانی از مجموعه­ای از فرمت‌ها
  2. سازگاری با نسخه­های ویندوز از جمله 10، 8، 8.1، 7 و Vista

معایب Freemake Video Converter:

  1. عدم دسترسی به نسخه مک این برنامه
  2. پایین بودن سرعت پردازش فایل در این نرم ­افزار

 

کم کردن حجم ویدئو

پخش‌کننده QuickTime

بهترین و پیش فرض­ترین پخش‌کننده رسانه برای سیستم مک، QuickTime است. این فریم‌ورک چندرسانه‌ای که توسط Apple Inc توسعه‌یافته است، از مجموعه­ای از فرمت­های ویدئویی، تصاویر و فایل­های دیگر پشتیبانی می­کند. علاوه بر پخش فایل­های رسانه­ای، پخش‌کننده QuickTime همچنین به‌عنوان یک ابزار ویرایش ویدئو مناسب با پشتیبانی از ویژگی کاهش اندازه بسیار کاربردی است. باستفاده از این برنامه می­توانید قسمت­های ناخواسته ویدئو را برای کاهش حجم آن برش دهید. علاوه بر این، تعدادی فرمت از پیش تعیین شده با وضوح و پشتیبانی دستگاه­های مختلف نیز با ابزاری که تغییر اندازه ویدئو را تسهیل می­کند در دسترس است.

مزایای QuickTime:

  1. رایگان است.
  2. دارای رابط کاربری آسانی است.
  3. دارای قابلیت پشتیبانی از ویدیو‌های محلی و آنلاین است.

معایب QuickTime:

  1. کنترل محدودی روی پارامترهای فایل برای کاهش اندازه فایل وجود دارد.
  2. می‌تواند با سیستم مک کار کند.

Hand Brake

Hand Brake یک ابزار رمزگذار ویدئوی متن‌باز رایگان است که از چند پلتفرم از جمله ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می­کند. با استفاده از برنامه می­توانید نرخ فریم، کیفیت، کدک نرخ بیت و سایر پارامترهای فایل اضافه شده را تغییر دهید تا حجم آن بدون افت کیفیت کاهش یابد. تقریباً همه انواع فرمت­های ویدئویی از جمله DVD و Blu-ray، به‌عنوان فرمت­های ورودی توسط برنامه پشتیبانی می­شوند.

مزایای Hand Brake:

  1. پشتیبانی از فرمت­های گسترده به‌عنوان فرمت­های ورودی
  2. پشتیبانی از چند پلتفرم

معایب Hand Brake:

  1. MP4 و MKV تنها فرمت­های خروجی پشتیبانی شده هستند.
  2. تنظیمات به روش آزمون‌وخطا نیاز دارند.

5 سؤال رایج در مورد کم کردن حجم ویدئو

چگونه می­توانم حجم یک ویدئو را کاهش دهم؟

اگر به دنبال کاهش حجم فایل ویدئویی به ارزش چند مگابایت هستید، UniConverter بستر مناسبی را برای کاهش حجم فایل ویدئویی به‌راحتی در اختیار شما قرار می­دهد. کافی است به ترتیب زیر عمل کنید:

  • UniConverter را در رایانه خود باز کنید و به بخش Video Compressor موجود در سمت چپ صفحه بروید.
  • روی دکمه Add Files در بالا کلیک کنید تا فایل با اندازه مگابایت وارد شود. پس از افزودن یک فایل، دکمه تنظیمات فشرده­سازی را در کنار دکمه فشرده­سازی روی صفحه خواهید دید. این منوی جدیدی را باز می­کند که در آن می­توانید اندازه فشرده­سازی، میزان بیت، فرمت و وضوح ویدئو را تنظیم کنید.
  • هنگامی که تنظیم آن را تمام کردید، قبل از اینکه روی Start All کلیک کنید، مکان را در منوی File Location و قالب را در Output Format مشخص کنید تا فرایند به طور کامل اجرا شود.

چگونه می­توانم حجم یک ویدئوی MP4 را کاهش دهم؟

ازآنجایی‌که شما به دنبال یک راهنمای واضح در مورد چگونگی کاهش حجم ویدئوی یک فایل MP4 با استفاده از UniConverter هستید، باید از طریق فرایند ساده‌ای که در زیر تعریف شده است دست‌به‌کار شوید:

  • UniConverter را راه‌اندازی کنید و به بخش Video Compressor هدایت کنید تا حجم فایل ویدئویی MP4 را کاهش دهید.
  • فایل MP4 را با کلیک بر روی دکمه Add Files اضافه کنید. پس از افزودن، روی نماد تنظیمات درست در کنار دکمه فشرده­سازی کلیک کنید تا منوی تنظیمات فشرده­سازی باز شود. با باز کردن منو، می­توانید با مشاهده واضح کیفیت و اندازه تقریبی فایل خروجی، میزان فشرده­سازی را بفهمید.
  • پس از تنظیم اندازه فشرده­سازی، روی OK کلیک کنید و به منوی Output Format هدایت نمایید تا MP4 را به‌عنوان فرمت خروجی مشخص کنید. محل فیلم فشرده شده را مشخص کنید و روی Start All کلیک کنید تا عملکرد اجرا شود.

چگونه یک ویدئو را از گیگابایت به مگابایت فشرده کنم؟

  • UniConverter را باز کنید و به بخش Video Compressor در سمت چپ صفحه بروید.
  • با باز کردن یک پنجره جدید در جلو، روی دکمه Add Files کلیک کنید تا فایل ویدئویی به ارزش گیگابایت داده اضافه شود. همان‌طور که با موفقیت آپلود شد، روی نماد تنظیمات در مجاورت دکمه فشرده سازی کلیک کنید تا یک منو باز شود. از آنجا، می‌توانید نوار لغزنده را مطابق با نیاز خودتنظیم کنید که فایل ویدئویی را به حجم مگابایت داده فشرده می‌کند.
  • روی OK کلیک کنید و فرمت خروجی، اندازه فایل، و مکان ویدئوی فشرده را بر اساس آن مشخص کنید. برای پوشش موفقیت‌آمیز فرایند فشرده سازی، روی Start All ضربه بزنید.

چگونه میتوانم حجم یک ویدئو را در اندروید کاهش دهم

برای کاهش حجم ویدئو در محیط اندروید کمپرسورهای زیر می­توانند بسیار کاربردی باشند:

Video Compressor Panda Resizer

هر ابزاری که فشرده‌سازی ویدئو را ساده، آسان و مؤثر کند، همیشه مورد استقبال بسیاری از سوی کاربران قرار می­­گیرد. Video Compressor Panda Resizer این فرصت را فراهم می­کند تا فیلم­های فشرده شده را در اندازه­های موردنیاز بسازید و آن­ها را بدون هیچ‌گونه مغایرتی در سراسر پلت فرم موردنیاز خود ارسال کنید. این برنامه با قابلیت فشرده‌سازی ویدئوها، کاربران را به‌اشتراک‌گذاری و آپلود محتوا مستقیماً در بسترهای اصلی رسانه‌های اجتماعی راهنمایی می‌کند. همچنین کنترل آن بر ویدئو و توانایی‌های به‌اشتراک‌گذاری در تمام مراحل بسیار عالی است.

 

کم کردن حجم ویدئو

Compact Video

Compact Video یک سیستم منحصربه‌فرد دیگر را برای فشرده‌سازی و کاهش حجم فایل ویدئویی بدون به خطر انداختن کیفیت ویدئو ارائه می‌دهد. درحالی‌که یک سیستم فشرده سازی ارائه می­دهد که کیفیت ویدئو را به خطر نمی‌اندازد، حاوی پروفایل­های فشرده­سازی شناختی و از پیش تعریف شده با معیارهای کیفیت و اندازه است. این برنامه از سایر معیارهای ویدئویی مانند نرخ بیت و وضوح نیز پشتیبانی می‌کند.

چگونه می­توانم حجم یک ویدئو را در آیفون کاهش دهم؟

کمپرسور ویدئویی که با کنترل نسبت اندازه فایل و کیفیت خروجی، حجم ویدئو را کاهش می‌دهد، همیشه پرطرف‌دار است. Video Compressor – Reduce Size یک برنامه iOS است که دارای سیستم شناختی فشرده­سازی با معیارهای تخمینی است که تصمیم­گیری را برای کاربران در تمام مراحل آسان­تر می­کند. استفاده از آن بسیار آسان است و استفاده از آن با واترمارک و سایر محدودیت‌ها محدود نمی­شود.

ابزاری که سیستم اشتراک‌گذاری سریع را نشان می­دهد نیز همیشه طرف‌داران خاص خود را دارد. Video Compress – Shrink Video یکی از بهترین گزینه­ها برای کاهش حجم فایل ویدئویی به دلیل توانایی آن در فشرده­سازی آسان فیلم­ها ذکر شده است. با پشتیبانی از صادرات MPEG-4 و فیلم‌های QuickTime در نتیجه فشرده­سازی، این برنامه iOS گزینه­ای عالی برای فشرده­سازی سریع است.

کلام آخر در مورد کم کردن حجم ویدیو

در این مطلب سعی شد به طور مفصل در مورد راه ­های مختلف کم کردن حجم ویدئو صحبت شود. شما به‌راحتی این امکان را داشته تا بسته به شرایط خود دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید از بهترین ابزار کم کردن حجم ویدیو استفاده کنید تا حجم فیلم ها را تا حد قابل توجه ای کاهش دهید. در پایان مایلم آموزش انواع فرمت عکس و فیلم و تبدیل آن ها توسط نرم افزار مبدل را که در فرادرس منتشر شده است به شما معرفی کنم زیرا یکی از بهترین راه ها برای کم کردن حجم ویدئو تغییر فرمت آن است. برای دریافت این آموزش میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *