تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید کباب پز و باربیکیو

bbq

باربیکیو و کباب پز

کباب پز

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به خوش گذرانی همراه با دوستان خود علاقمند هستید اما هر بار که دور هم جمع می‌شوید، نمی‌توانید غذاهای لذیذ بپزید چرا که ابزار‌های مناسب برای انجام این کارها را ندارید. در این شرایط ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از باربیکیو یا کباب پز که انواع گوناگونی دارد، استفاده کنید. امروزه باربیکیوها برای این که غذاهای شما را لذیذ و آبدار کنند، روی کار آمده‌اند. به این صورت که با حرارت و دمای کم خود می‌توانند همه‌ی فرآیندهای مربوط به پخت و پز را بهتر و بهتر کنند. به گونه‌ای که هر کسی از خوردن غذاهای طبخ شده در این سازه‌ها لذت می برد. ما در ادامه  شما را با انواع گوناگون باربیکیو آشنا می‌کنیم و مواردی را هم با عنوان خرید باربیکیو خدمت شما شرح می‌دهیم تا در خرید خود بهتر تصمیم بگیرید و در نهایت هم بهترین باربیکیو را انتخاب نمایید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

کباب پز

 باربیکیو چیست؟

 

باربیکیو یا کباب‌پز، یکی از انواع دستگاه‌هایی است که به صورت متحرک یا ثابت در محیط مورد نظر شما قرار می‌گیرد و هر زمان که شما به آن نیاز داشته باشید، می‌تواند خود را در اختیارتان قرار دهد.

باربیکیو ویلا و باغ و محیط‌های مسکونی دارای مدل‌ها و انواع گوناگونی است که هر کسی با توجه به موقعیت باغ یا ویلای خودش آن را خریداری کرده و در محیط مورد استفاده قرار می‌دهد. این کباب‌پزها می‌توانند کاربردهای چند جانبه داشته باشند و برای پخت انواع غذاها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. شما مشتریان عزیزی که قصد خرید باربیکیو را دارید، همین حالا می‌توانید انواع باربیکیو را در سایت ما (ویلا سازه ) مشاهده کنید و سپس دست به خرید آن‌ها بزنید.

 

انواع باربیکیو

 

این نوع از کباب‌پزها با توجه به کاربرد گسترده‌ای که دارند، متداول‌ترین نوع کباب‌پز به شمار می‌آیند که منبع تغذیه‌ی آن‌ها گاز شهری یا گازهایی که درون کپسول‌های گاز وجود دارند، است.  اگر دوست دارید که به هنگام تفریح در باغ غذای خود را به سریعترین حالت ممکن بپزید و آن را سرو کنید، بهترین انتخاب شما می‌تواند باربیکیو گازی باشد چرا که این باربیکیوها قابلیت این را دارند که با حرارت خود کباب‌ها را سریعتر از سایر باربیکیوها بپزند و حتی آن‌ها را مغزپخت کنند. پس وقت را تلف نکنید و برای خرید این نوع از کباب‌پزها همین حالا با شماره‌های تماس متخصصین نمایندگی ویلا سازه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید!

  • باربیکیو زغالی
همچنین بخوانید  چگونه در کمترین زمان مخاطب را میخکوب کنیم؟ 6 ترفند طلایی برای تبلیغات ویدیویی

یکی دیگر از انواع باربیکیو باغ و ویلا، باربیکیو زغالی است که می‌تواند طعم کباب‌های شما را با چاشنی آتشین ترکیب کند و آن را خوشمزه‌تر نماید.  این نوع از باربیکیوها خود به دو نوع کلاسیک و بشکه‌ای تقسیم می‌شوند که کاربرد هر یک از آن‌ها متفاوت با دیگری است.

به طور کلی این محصولات با استفاده از متریال‌های مختلفی مثل سرامیک، فلز یا  استیل‌های ضد زنگ ساخته می‌شوند و در برابر رطوبت و‌ حرارت مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. این متریال‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند و  در برابر سایش یا رنگ‌پریدگی نیز شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند. پس اگر دوست ندارید مدام دستمال به دست بگیرید و کباب‌پز خود را تمیز کنید، خوب است همین نوع از کباب‌پزها یعنی کباب‌پز زغالی را مد نظر قرار دهید.

 

کباب پز

  • باربیکیو سنگی

از جمله باربیکیوهایی که می‌توانند علاوه بر کارآمد بودن، زیبایی را نیز به محیط مورد نظر شما هدیه کنند، باربیکیوهای سنگی هستند که مقاومت زیادی دارند. به دلیل این که ساختار این باربیکیوها از سنگ‌های موجود در طبیعت پدید آمده است ، قیمت مناسبی نیز برای این محصولات در نظر گرفته شده است که می‌تواند محبوبیت آن را چند برابر کند.

اگر دوست دارید فضای باغ  خود را زیباتر کنید و یا خواهان آن هستید که محیطی  با جلوه‌ی بسیار بی‌نظیر را به وجود بیاورید، توصیه‌ی ویلا سازه به شما این است که از باربیکیو سنگی استفاده نمایید. بدون شک المان‌های طبیعت جزو برترین المان‌هایی هستند که با قرار گرفتن در محیط زندگی انسان، می‌توانند در عین کارایی، زیبایی حیرت‌انگیزی را نیز به این محیط‌ها القا نمایند. گاهی اوقات باربیکیو‌ی سنگی را با نوعی از میلگردهای فلزی می‌سازند تا این باربیکیوها علاوه بر این که عمر زیادی پیدا کنند، حجم بالایی از غذاها را هم طبخ نمایند. البته این را هم بدانید که چنین باربیکیوهایی فقط و فقط برای محیط‌های بزرگ و رستوران‌های سنتی و … کاربرد دارند و در مصارف شخصی ممکن است اصلا کارآمد نباشند.

  • باربیکیو آجری

یکی از انواع مختلف باربیکیو سنگی، باربیکیو آجری است که در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود. این نوع از باربیکیوها قابلیت این را دارند که حرارت را به طور یکنواخت و همگن زیر کباب‌های شما پخش کنند و طعم لذیذی را نیز به آن‌ها بدهند.

باربیکیوهای آجری باغی به دلیل این که باید در فضاهای باز به خصوص فضاهای باغی مورد استفاده قرار بگیرند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در مقابل نور خورشید و یا عوامل محیطی دیگر از خود مقاومت بالایی را به نمایش بگذارند. 

  • باربیکیو برقی
همچنین بخوانید  آموزش کسب درآمد از شبکه‌ های اجتماعی

آخرین نوع از باربیکیو ویلا و باغ، باربیکیوهای برقی هستند که امروزه نسبت به گذشته کاربرد بیشتری دارند. این نوع از کباب‌پزها که مدرن‌ترین کباب‌پزها هم به شمار می‌آیند، در ابعاد مختلف و ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند که روی هر کدام از آن‌ها را پوششی پلاستیکی و مقاوم در برابر گرما که عایق الکتریکی هم هست، پوشانده است.

باربیکیو برقی می‌تواند به برق شهری یا برق ژنراتور متصل شود. همچنین شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کباب‌پزها نسبت به گازهای معمولی مصرف انرژی بسیار کمی دارند و همین امر محبوبیت آن‌ها در بازار فروش را دو چندان کرده است.

 

قیمت باربیکیو به چه عواملی بستگی دارد؟

 

همان طور که گفتیم، باربیکیوها از نظر نوع به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. نوع باربیکیو، مدل باربیکیو، نوع متریال به کار رفته در تولید باربیکیو، قیمت تمام شده‌ی کالا، نوع برند و آپشن‌های مختلفی که در هر کدام از باربیکیو و گریل‌های آپارتمانی تعبیه می‌شود، به تنهایی می‌تواند روی قیمت نهایی این کالاها تاثیر بگذارد. البته برخی از فروشگاه‌ها نیز انصاف را کنار گذاشته‌اند و محصولات خود را با سودی بسیار بالا می‌‌فروشند اما توجه داشته باشید که فروشگاه ما (  ویلا سازه) سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی فروش انواع کباب‌پز دارد. ما مدام در تلاش هستیم که باکیفیت‌ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهیم تا رضایت شما را جلب نماییم.

 

خرید باربیکیو در انواع مختلف از سایتهای معتبر

 

دیجی کالا،سوبیا،مدرن ویلا،ترب،ویلاسازه سایتهای معتبر فروش انواع باربیکیو میباشند

خرید باربیکیو از ویلا سازه بسیار آسان است. کافی است شما همین الان گوشی تلفن خود را بردارید و وارد سایت ما شوید. سپس نوع، رنگ و مدل باربیکیو آپارتمانی را طبق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید. حال باید با پرداخت هزینه، ثبت سفارش خود را انجام دهید تا ما پس از بررسی سفارشات شما، در اسرع وقت ان را به درب منزلتان ارسال کنیم. علاوه بر این، ما امکان خرید حضوری را میز برای مشتریان خود فراهم اورده‌ایم تا از هر جهت در خرید خود آسان‌تر عمل کنید.

سخن پایانی

ما در مطالب فوق در مورد انواع مختلف باربیکیو با شما صحبت کردیم. شاید شما هم جزو افرادی باشید که به کباب‌پزها علاقه دارید و می‌خواهید از مزایای این نوع از وسیله‌ها در یک محیط بهره‌مند شوید. در چنین شرایطی کافی است که فروشگاه‌های معتبر در این زمینه را پیدا کنید و سفارش خرید انواع باربیکیو را در این فروشگاه‌ها ثبت نمایید. فراموش نکنید که ویلا سازه یکی از همین فروشگاه‌ها است که باربیکیوی مورد نظر شما را با قیمتی باور نکردنی و بسیار پایین به شما می‌فروشد. پس چه انتخابی می‌توانند بهتر از ویلا سازه باشد؟

همچنین بخوانید  همه چیز درباره ی کارت شبکه سرور و انواع آن

منبع: سوبیا

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *