تبلیغات

تبلیغات

معتبر‌ترین سرمایه‌ گذاری در ارز‌های دیجیتال با صرافی اوکی اکسچنج

tether-coin1

در حال حاضر ارز‌های دیجیتال بیشترین حجم سرمایه‌های موجود در بازار را به خود اختصاص داده‌اند و حجم معاملات در آن‌ها به صورت لحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. در حالت کلی می‌توان گفت هدایت بازار ارز دیجیتال توسط بیت کوین صورت می‌گیرد اما ارز‌های دیگری نیز هستند که در صرافی معتبر اوکی اکسچنج به خرید و فروش می‌رسند. فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال سختی‌ها و آسانی‌های خاص خود را دارد که برای شروع معامله حتماً باید آموزش‌های لازم را ببینید و سپس شروع به فعالیت کنید.

صرافی اوکی اکسچنج در سال ۱۳۹۴ برای فعالیت در عرصه ارز‌های دیجیتال شروع به کار کرد و در همین زمان توانسته محبوبیت خاصی میان کاربران ایرانی داشته باشد و سرمایه ‌گذاران مختلف را به خود جذب کند. به دلیل استفاده صرافی اوکی اکسچنج از فعالیت‌های برنامه ‌نویسی و بهینه ‌سازی و همچنین فراهم کردن زمینه افزایش میزان امنیت سایت، اعتبار آن در سطوح بالایی است. برای کاربرانی که در صرافی اوکی اکسچنج فعالیت می‌کنند، معاملات بدون واسطه و کاملاً آپدیت انجام می‌شود. در نتیجه اوکی اکسچنج جزء معتبر‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است.

ارز‌های دیجیتال

اهمیت خرید و فروش ارز دیجیتال در دنیای امروز!

 

به دلیل اهمیتی که فضا مجازی در زندگی ما پیدا کرده است، مزیت ارز‌های دیجیتال نیز غیر قابل انکار است. به طوری که هر چه محدوده فضا دیجیتال گسترش پیدا می‌کند، معاملات پولی و ارزی نیز در آن بیشتر می‌شود. فضا معاملات با استفاده از ارز دیجیتال با سرعت به کل دنیا افزایش پیدا کرده است و در واقع این ارز‌ها تفاوتی با پول واقعی ندارند و کاربردی به مراتب بیشتر و جامع‌تر از پول واقعی پیدا کرده­اند. ارز دیجیتال در حال حاضر به یک واحد پول بین‌المللی تبدیل شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا مالکیت بر آن داشته باشد. این ارزها قابل استفاده در تمام کشور‌ها هستند و محدودیت مرزی ندارند. به همین دلیل خرید و فروش ارز‌ دیجیتال اهمیت گسترده‌ای در کشورهای مختلف پیدا کرده است.

علاوه بر این می‌توان برای انجام انواع خرید‌های اینترنتی و انجام معاملات در سطح بین‌المللی از ارز‌های دیجیتال استفاده کرد. ارز دیجیتال هر روزه جایگاه بالاتری نسبت به پول فیزیکی پیدا می‌کند و تا سطحی پیشرفت کرده است که انواع معاملات سهام‌های بزرگ دنیا از طریق آن انجام می‌شود. معاملات سنگین که در آن جابه­جا کردن پول با مشکلات خاصی روبه­رو است، با استفاده از ارز دیجیتال به راحتی انجام می‌شود و برای سرمایه‌ گذاری­های بلند مدت و کوتاه مدت جز بهترین گزینه‌ها است.

همچنین بخوانید  تلویزیون شهری چیست و نحوه سفارش آن

 

بیت کوین به عنوان اولین و پیشروترین ارز دیجیتال

 

یک نوع از پول‌های دیجیتال بیت کوین است که به عنوان پول الکترونیکی شناخته می‌شود و برای خرید انواع کالا و خدمات می‌توان از آن استفاده کرد. خرید و فروش بیت کوین زمانی مهم می‌شود که یک مسیر جدید برای نظام اقتصادی بدون محدودیت مرزی باز می‌شود. بیت کوین از دو ویژگی اساسی برخوردار است که از چاپ واحد‌های پولی زیاد در ‌امان است و به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. در کنار ویژگی‌های خاصی که ارز دیجیتال بیت کوین دارد هیچ شبکه، گروه و یا دولتی نمی‌تواند آن را تحت کنترل بگیرد و حیات و ادامه رشد بیت کوین به دلیل همکاری گروه‌های مختلفی است که در شبکه و پلتفرم این ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند.

اصلی‌ترین هدف پیدایش و رشد بیت کوین ذخیره ایمن پول و یا انتقال آن بدون محدودیت مرزی است. این سیستم بانکداری دیجیتال کنترل پول را به دست صاحبان آن می‌دهد و در عین حال به این افراد کمک می‌کند تا سرمایه ‌گذاری صحیحی داشته باشند. بیت کوین جز ارز‌هایی است که معمولاً پشتوانه مالی ندارد و ارزش آن به دلیل حمایت مردم به وجود آمده است. همه این موارد می‌تواند نشان‌دهنده ارزشمندی خرید و فروش بیت کوین باشد.

ارز‌های دیجیتال

آشنایی با تتر به عنوان مهمترین استیبل کوین دنیا!

 

در بازار ارز‌های دیجیتال استیبل کوین‌ها نقش مهمی برعهده دارند. رمز ارز‌هایی که دارای پشتوانه مالی باشند و از نوسانات موجود در بازار ارز‌های دیجیتال در‌ امان بمانند، به عنوان استیل کوین شناخته می‌شوند. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر به عنوان مهمترین استیبل کوین در دنیا ارز‌های دیجیتال به شمار می‌رود. پشتوانه اصلی استیبل کوین‌هایی مثل تتر کالا یا دارایی‌هایی است که قیمت ارز دیجیتال نیز به این دارایی‌ها وابسته است و بروز هر تغییر در ارزش این پشتوانه‌ها می‌تواند قیمت رمز ارز را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

پشتوانه اصلی تتر یک دلار آمریکا است و به همین دلیل به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. البته این رمز ارز تنها استیل کوین پایدار نیست و تعدادی رمز ارز‌های دیگر نیز وجود دارند که از پشتوانه و ثبات نسبی برخوردارند. اما در حال حاضر اصلی‌ترین رمز ارز دارای پشتوانه تتر است و در رتبه سوم بازار رمز ارز‌های دنیا قرار گرفته است. خرید و فروش تتر معمولاً سرعت بالایی دارد و کارمزد تراکنش‌های آن نیز پایین است و به سادگی قابلیت تبدیل به پول نقد را دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت کاملاً حرفه‌ای در اوکی اکسچنج

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج قابلیت خرید و فروش بیش از ۴۰۰ نوع رمز ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است و از یک تیم پشتیبانی 100 نفره برخوردار بوده که در دو شیفت مختلف آنلاین هستند و به کاربران خدمات مختلف ارائه می‌دهند. سرمایه‌ گذاری در ارز‌های دیجیتال با اوکی اکسچنج به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود و شما همراه با پلتفرم‌های جهانی پیش می‌روید. علاوه بر این می­توانید درباره انواع ارزها اطلاعات کافی داشته باشید و در صورت نیاز خرید یا فروش ارزهای مختلف را به زمان خاصی موکول کنید.

همچنین بخوانید  معرفی انواع روش‌های ترید در بازار ارزهای دیجیتال

علاوه بر این در این پلتفرم شما به صورت شخص به شخص فعالیت می‌کنید و به راحتی با فروشندگان و خریداران ارز‌های دیجیتال در ارتباط هستید و هیچ واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده وجود نخواهد داشت. تنها رابط میان کاربران پلتفرم صرافی است و صرافی در معاملات مختلف هیچ نقش مستقل و مجزایی وجود ندارد. به همین دلیل گفته می­شود تمام فرایند خرید و فروش به صورت حرفه­ای انجام می­شود. این صرافی در طول زمان فعالیت خود توانسته رضایت کاربران را جلب کند و در حال حاضر جزء مطرح­ترین صرافی­ها در میان کاربران ارزهای دیجیتال باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *