تبلیغات

تبلیغات

عرضه لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ اصل و با کیفیت توسط یدک مارکت

lifan1

خرید از مراکزِ لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ برای صاحبان اینگونه ماشین ها اتفاقی اجتناب ناپذیر است. یافتن فروشگاه مناسب برای کسی که اولین بار است قصد خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ را دارد نیز کمی چالش برانگیز است. زیرا که فروشگاه ها و برندهای قطعات خودرو بیش از حد، متنوع هستند. بنابراین شاید لازم باشد جستجویی طولانی را برای یافتن قطعات اصل و فروشگاه های معتبر آغاز کنید. به علاوه باید تصمیم بگیرید که از فروشگاه های معمولی در سطح شهر ها خرید کنید یا از فروشگاه های آنلاین. تصمیم دیگری که باید بگیرید این است که چه قطعاتی که می خرید دارای چه سطحی از کیفیت، اصالت و قیمت باشند. در ادامه در مورد به بررسی این چالش‌ها می‌پردازیم.

لوازم یدکی لیفان

فواید خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

 امروزه بسیاری از مشتریان، برای خرید از فروشگاه های آنلاین لوازم خودرو، تمایل بیشتری نشان می‌دهند. به گونه ای که قطعات و لوازم یدکی برخی از ماشین‌های مدرن، بیشتر در فروشگاه های آنلاین یافت می‌شوند تا فروشگاه های معمولی. در فروشگاه های آنلاین، کاتالوگ هایی وجود دارند که می توانید طیف گسترده ای از انواع، مارک ها و قیمت های هر قطعۀ خودرو را در آنها بیابید. هر مورد، دارای عکس های مرتبط و توضیحات مفصل از جمله مشخصات فنی، سازنده، ابعاد و غیره است. به علاوه، اکثر فروشگاه های آنلاین به شما امکان مقایسه قیمت ها را هم می‌دهند. به طور کلی در فروشگاه های آنلاینِ قطعات خودرو زمان کمتری را صرف جستجو خواهید کرد و همه چیز را سریعتر پیدا می‌کنید. یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ سایت یدک مارکت است. اما قبل از اینکه بخواهید از این سایت خرید کنید بهتر است انواع لوازم یدکی موجود در بازار را بشناسید.

 

انواع لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ بر اساس اصالت و کیفیت

قطعات و لوازم یدکی اورجینال Lifan 820

وقتی لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ را از یدک مارکت می‌خرید با اصطلاح اورجینال یا اصل مواجه می شوید. زیرا که اغلب محصولات این سایت، اصلی و با کیفیت هستند و این موضوع در جای جای سایت به مشتریان یادآوری می‌شود. معمولا قطعات یدکی اورجینال، کیفیت بسیار خوبی دارند اما قیمت آنها نیز به سبب همین کیفیت بالاتر است. اغلب، چنین قطعاتی با نام تجاری سازندۀ خودرو تولید می شوند.

لوازم یدکی OEM لیفان ۸۲۰

 نوعی دیگر از قطعات و لوازم یدکی خودروی Lifan 820، تحت عنوان قطعات OEM شناخته می شوند. این نوع از لوازم یدکی مستقیما توسط خود شرکت های خودروسازی تولید نمی‌شوند. بلکه شرکت های قطعه سازِ معتبر، این نوع از لوازم یدکی را تولید می کنند. شرکت های قطعه سازِ معتبر برای شرکت های خودروسازی مختلف قطعه می سازند و قطعاتی هم که می سازند از کیفیت بالایی برخوردارند. آنها در تولیدات خود از همان قطعات، مواد و فناوری‌هایی استفاده می‌کنند که توسط خود شرکت تولید کننده برند و مدل خودرو استفاده شده اند. منتها لوازم یدکی OEM از لحاظ قیمت، کمی ارزان‌تر از قطعات اورجینال هستند. قطعات OEM دارای مارک تاییدِ شرکت سازنده خودرو هستند و این مارک، تضمین می‌کند که این نوع از قطعات نیز اصل و با کیفیت هستند.

همچنین بخوانید  نحوه عملکرد جی پی اس ماشین: بررسی فنی سخت افزار

لوازم یدکی لیفان

لوازم یدکی تحت مجوز یا همان آنالوگِ Lifan 820

این نوع از لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ توسط شرکت هایی غیر اصلی و فعال در زمینه قطعه سازی، تولید می شوند. آنها حقوقِ تولید را خریداری می‌کنند و قطعات را تحت لیسانس تولید می‌کنند (با رعایت کلیه الزامات فنی ای که سازنده قطعات اصلی خودرو توضیح داده است). در تولید این نوع قطعات، ممکن است تفاوت های جزئی با نمونه های اصلی وجود داشته باشد. اما کیفیت آنها بالاست و کاملاً با ویژگی ها و مدل های خودرو سازگاری دارند. مزیت استفاده از این نوع از لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ این است که قیمت آنها بسیار کمتر از قطعات اصلی و OEM است.

 

لوازم یدکی دست دوم برای خودروی لیفان ۸۲۰

قطعات مستعمل یا دست دوم نیز نوعی دیگر از لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ هستند که با قیمت های نسبتا پایین ارائه می شوند. این قطعات هم بیشتر در تعمیرگاه ها و فروشگاه های معمولیِ سطح شهر یافت می‌شوند و نه در فروشگاه های آنلاین. ممکن است زمان زیادی از عمر مفید اینگونه قطعات گذشته باشد بنابراین معلوم نیست تا کِی در ماشین شما می‌توانند به خوبی کار کنند. توصیه می‌شود فقط در هنگام تعویض اجزایی از خودرو که تاثیری بر عملکرد خودرو ندارند (به عنوان مثال دستگیره ها، صندلی ها، آینه ها و غیره) از قطعات دست دوم استفاده کنید.

 

انتخاب بین خرید لوازم یدکی اورجینال یا دست دوم برای خودروی لیفان 820 به عوامل مختلفی بستگی دارد

لوازم یدکی لیفان

نکاتی کاربردی برای انتخاب لوازم یدکی متناسب با خودروی لیفان شما

  • چندین عامل حیاتی در مورد قطعات خودروی لیفان 820 وجود دارد که می تواند به شما در انتخابِ درست کمک کنند. یکی از مهمترین این عوامل عمر خودروی شماست. سن خودرو، یکی از مهم ترین عواملی است که در انتخاب قطعات مناسب باید به آن توجه کنید. به عنوان مثال، اگر ماشین شما، نو یا 3-4 ساله است بهترین تصمیم برای شما این است که در جستجوی قطعات یدکی اصلی باشید. اگر زمان زیادی از سال ساخت خودروی شما می گذرد خرید قطعات یدکی اصلی، چندان مقرون به صرفه نیست. در این حالت می توانید روی قطعات آنالوگ ها یا حتی روی قطعات یدکی استفاده شده تمرکز کنید.

  • نوع قطعه ای که باید تعویض شود نیز اهمیت زیادی دارد. مثلا اگر آن قطعه، نقش مهمی در عملکرد، کارایی و ایمنی خودرو دارد، بهترین کار، جستجوی قطعات اصلی یا OEM است. ولی اگر قطعاتی که می‌خواهید جایگزین کنید جزو مهم‌ترین اجزای خودرو نیستند، می‌توانید با خیال راحت از لوازم یدکی آنالوگ‌ و متعلق به تولیدکنندگان پیشرو استفاده کنید.

  • قیمت لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ نیز اهمیت زیادی برای اغلب مشتریان دارند. شکی نیست که شما نیز مانند سایر مالکان خودرو تمایل دارید قیمت مناسبی برای قطعات خودروی با کیفیت بپردازد. برای اینکه کیفیت بالا را با قیمت های مناسب بدست بیاورید بهتر است به سمت فروشگاه های آنلاین معتبر بروید. برای خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ و سایر خودروهای چینیِ وارداتی، یدک مارکت بهترین گزینه است. یدک مارکت، امکان خرید قطعات اصلی و با کیفیت را با رقابتی ترین قیمت ها برای مشتریان فراهم     می‌کند.
همچنین بخوانید  بهترین برندهای لیفتراک های خارجی

 

کلام آخر

در این نوشته در مورد بخش‌های لیفان 820 مانند لوازم جلوبندی لیفان ۸۲۰ اطلاعاتی مختصر و مفید به شما ارائه شد. گفتیم که لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ از نظر کیفیت و اصالت تفاوت های زیادی با هم دارند. همچنین گفتیم که اگر خودروی شما نو است یا قطعه‌ای که میخرید نقش مهمی در ایمنی یا کارکرد خودرو دارد حتما قطعات اورجینال بخرید. در صورتی که از بابت قیمت بالای لوازم یدکی اورجینال نیز نگران هستید راه حل شما در سایت یدک مارکت قرار دارد. این سایت، سالهاست که در زمینه فروش لوازم یدکیِ مدل های مختلف ماشین، فعالیت می کند و به مشتری مداری معروف است. قطعات مختلف ماشین‌هایی همچون تارا، شاهین، MVM X22، MVM X33، لیفان 820، چانگان سی اس 35 و چندین خودروی دیگر را از این سایت بخرید. تا از کیفیت و قیمت های رضایت بخش، بهره مند شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *