تبلیغات

تبلیغات

چگونه به پست های اینستاگرام خود لینک اضافه کنیم؟

How-to-Add-Links-to-Your-Instagram-Posts

یکی از ویژگی هایی که در اینستاگرام وجود ندارد، امکان افزودن لینک به پست اینستاگرام و یا اشتراک گذاری آن در کپشن است. با این حال، راه هایی برای دور زدن این مشکل وجود دارد تا بتوانید به اینستاگرام خود لینک اضافه کنید.

اگرچه نمی توانید مستقیما یک URL را در پست اینستاگرام خود قرار دهید، اما روش های ابداعی برای دور زدن این قانون عمدتا با استفاده از وب سایت های شخص ثالث وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم با استفاده از روش های مختلف نحوه اضافه نمودن لینک سایت به پست های اینساگرام را آموزش دهید، با ما در ادامه همراه باشید.

اضافه کردن لینک در بیو اینستاگرام

اضافه کردن لینک در بیو اینستاگرام

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین راه ها برای افزودن لینک در اینستاگرام، نمایش آن در پروفایل است. برایا نجام این کار می توانید به پروفایل خود بروید و سپس بر روی گزینه Edite Profile ضربه بزنید. لینک مورد نظر خود را در کادر Website اضافه کنید و در نهایت برای ذخیره تغییرات بر روی نماد “تیک” ضربه بزنید.

هر لینکی را که در بخش مورد نظر قرار می دهید، افراد می توانند با کلیک کردن بر روی آن مستقیما به وب سایت مورد نظر بروند. از این رو وقتی محتوایی را در اینستاگرام ارسال می کنید، می توانید از کپشن آن استفاده کرده و به افراد بگویید برای دریافت لینک مربوطه به پروفایل شما مراجعه کنند..

از کوتاه کننده لینک استفاده کنید

کوتاه کننده لینک

برخی از لینک ها ممکن است طولانی و به خاطر سپردن آنها دشوار باشد، از این رو استفاده از ابزار های کوتاه کننده لینک می تواند در این مواقع چاره کار شما باشد. یکی از این ابزار ها “Bitly” نام دارد، که افراد می توانند به راحتی حجم URL خود را کاهش دهند.

اگر تصمیم به استفاده از Bitly دارید، می توانید بدون ثبت نام، پیوندی را در صفحه اصلی کوتاه کنید. این پیوند معمولا به صورت “https://bit.ly/3wUJ1mc” نمایش داده می شود که 7 کراکتر آن به صورت تصادفی قرار می گیرد. با این حال شما می توانید با ثبت نام در سایت هفت کاراکتر پایانی آن را نیز ویرایش کنید.

اشتراک لینک در استوری اینستاگرام

اشتراک لینک در استوری

در حالی که ممکن است نتوانید پیوندی به پست اینستاگرام اضافه کنید، استفاده از استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لینک ها بسیار ساده است. راه های زیادی برای استفاده از استوری اینستاگرام جهت برجسته کردن محتوای خود وجود دارد، یکی از آنها استفاده از لینک است که در ادامه می توانید مطالعه کنید.

  • اینستاگرام خود را باز کرده و سپس بر روی گزینه “Your Story” کلیک کنید.
  • نماد استیکر را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه “Link sticker” ضربه بزنید.
  • URL خود را وارد کادر مربوطه کنید.
  • بر روی گزینه “Done” ضربه بزنید.
  • در نهایت استوری خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
همچنین بخوانید  چگونه از شر تبلیغات اینستاگرام خلاص شویم؟

اشتراک گذاری لینک با استفاده از پرداخت هزینه

اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام

این روش از اشتراک گذاری برای همه قابل دسترس نخواهد بود، با این حال اگر یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دارید، می توانید با پرداخت هزینه در یک پست و یا استوری از لینک های خاص استفاده کنید. این ویژگی حتی برای افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز قابل مشاهده است و تقریبا تمامی افرادی که در محدوده مکانی شما قرار دارند این پست را مشاهده می کنند.

مهم تر از همه با استفاده از این ویژگی، می توانید یک لینک واقعی در پست به اشتراک بگذارید که نه تنها فالوور های شما بلکه دیگر کاربران نیز هدف شما را مشاهده کنند.

وب سایتی از تصاویر را برای خود ایجاد کنید

ایجاد وب سایت

برای کنترل کامل، می توانید از سایتی میزبانی کنید که کاملا جدا از اینستاگرام باشد. از این رو تنها با پرداخت هزینه ای بسیار اندک، از پلتفرم های وبلاگ نویسی مانند WordPress و Tumblr برای ایجاد یک سایت متمایز استفاده کنید. با این حال هر پلتفرم یا میزبانی را که انتخاب می کنید، می بایست دارای یک تم گرید باشد تا آن را بسیار شبیه به فید اینستاگرام کند.

کلام آخر

به امید روزی که اینستاگرام اشتراک گذاری لینک ها را در پست های خود برای همه آسان تر کند. تا آن زمان، این نکته ها به عنوان بهترین روش ها به عنوان افزودن لینک به به پست های اینستاگرام هستند.

در حالی که همه این ابزار ها به شما کمک می کنند تا کمی بیشتر از اینستاگرام بهره ببرید، باید در نظر داشته باشید که چگونه تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید تا در وهله اول فالوور کافی برای بازدید از لینک داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *