تبلیغات

تبلیغات

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

What-Is-the-Best-Time-to-Post-on-Instagram

اینستاگرام یکی از بهترین ابزار های شبکه اجتماعی در زمینه انتشار تصاویر و ویدیو های شخصی محسوب می شود که بیش از یک میلیارد کاربر در آن فعالیت می کنند. از این رو این ابزار می تواند یک پلتفرم عالی برای تقویت موقعیت کاری، و یا گذراندن اوقات فراقت خود باشد.

یکی از مسائل مهمی که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که، چه زمانی برای ارسال پست در اینستاگرام مناسب است؟، آیا می توان زمان دقیق آن را بفهمیم؟. در جواب باید بگوییم که زمان ارسال پست در اینستاگرام به چند نکته بسیار مهم بستگی دارد که در ادامه به تمامی آنها اشاره می کنیم.

از این رو چه از اینستاگرام برای کار و یا سرگرمی استفاده می کنید، زمان های خاصی از روز و یا روز های هفته وجود دارد که می بایست محتوای خود را در آن ساعات ارسال کنید تا View خود را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم بهترین زمان پست گذاشتن برای هر کاربر را توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی محتواهای خود را در کمترین زمان ممکن به سایرین معرفی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام

ارسال پست در اینستاگرام

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به چند عامل اصلی بستگی دارد. اولا، اینستاگرام تمایل دارد تا پست های جدید تر را در الگوریتم خود تبلیغ کند، بنابراین بهتر است محتوای خود را زمانی پست کنید که اکثر فالوور های شما از قبل آنلاین هستند.

با این حال زمانی که فالوور های شما فعال هستند به مواردی مانند منطقه زمانی آنها، و اینکه آیا آنها در طول روز کار می کنند یا نه، بستگی دارد.

داده های مربوط به بهترین زمان ارسال پست برای هر فرد متفاوت است. با این حال به گفته بسیاری از اینفلوئنسر ها، بهترین زمان برای ارسال محتوا در اینستاگرام، پنجشنبه بین ساعات 15 الی 17 بعد از ظهر و 20 الی 22 شب همان روز است که می تواند بیشترین بازدید کننده را طی روز های پنج شنبه و جمعه برای محتوای شما بیاورد. با این حال طی روز های هفته ارسال پست در ساعات 16 الی 17 بعد از ظهر پیشنهاد می شود، زیرا ارسال پست در آن زمان به این دلیل است که افراد بعد از کار معمولا شبکه های اجتماعی های خود را بررسی خواهند نمود.

با این حال بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، به این موضوع نیز بستگی دارد که آیا از یک محتوای قدرتمند (Niche) استفاده می کنید یا خیر. به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ نویس هستید، ارسال پست در روز های هفته و طی ساعت های دلخواه ایده آل به نظر می رسد. اما اگر کسب و کاری دارید که با شرکت ها سر و کار دارد، طی هفته در ساعات 17 الی 20 می تواند زمان خوبی برای ارسال محتوای خود باشد.

همچنین بخوانید  آموزش بی صدا کردن استوری های اینستاگرام

بهترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام

ارسال محتوا در اینستاگرام

به طور کلی عوامل متعددی وجود دارند که تعیین می کنند کدام روز از هفته برای تعامل با فالوور های اینستاگرام بهتر است. با این حال با توجه به بررسی به عمل آمده از پیج های پر بازدید متوجه آن شده ایم که روز های پایانی هفته می تواند زمان مناسبی برای ارسال پست در حساب کاربری تان باشد. دلیل ارسال محتوا در روز های پایانی هفته، به این خاطر است که اکثر کاربران اینستاگرامی وقت آزاد تری را برای استفاده از این ابزار در اختیار دارند، از این رو می توانند با خیال راحت چند ساعت وقت خود را در اینستاگرام بگذرانند.

ثبات در ارسال پست

ارسال پست در اینستاگرام

زمان، گزینه ای مهم در هنگام ارسال پست اینستاگرامی است، با این حال ایجاد ثبات در ارسال پست های اینستاگرامی همچنان اصلی ترین عامل برای دیده شدن محتوای اینستاگرامی شما است. از این رو هر چه به طور منظم در اینستاگرام پست بگذارید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد پست های فعلی شما را ببینند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که محتوایی را ارسال می کنید که دنبال کنندگان شما یه آن علاقه مند اند. به عنوان مثال اگر مخاطبان تجاری محور را هدف قرار می دهید، بهتر است سلفی ها و تصاویر خانوادگی خود را در حساب شخصی اینستاگرام قرار ندهید.

به خاطر داشته باشید که کیفیت نیز مهم است. مردم از دیدن سلفی یکسان خسته خواهند شد. در اینستاگرام، بهتر است محتوایی با کیفیت و متفاوت در زمان های ثابت پست کنید.

استفاده از تنظیمات Insight

ابزار Insight در اینستاگرام

آخرین گزینه ما برای دریافت اطلاعات دقیق از زمان ارسال پست، استفاده از تنظیمات Insight است، این ویژگی تنها در صورتی اتفاق می افتد که حساب کاربری شما بیزینس باشد. با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات دقیقی از زمان فعالیت کاربران خود داشته باشید، و به راحتی بتوانید زمان انتشار محتواهای خود را برنامه ریزی کنید.

کلام پایانی

در پایان باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که برای بازدید هر چه بیشتر محتواهای ارسال شده، می بایست به مخاطبین خود پاسخگو باشید و به طور مداوم محتوا های جذاب در اینستاگرام ارسال کنید، از کپشن های متفکرانه یا سرگرم کننده برای عکس های خود استفاده کنید، و تلاش کنید زمانی که فالوور ها فعال هستنند پست های خود را ارسال کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *