تبلیغات

تبلیغات

کاور کت و شلوار

Premium-Cotton-Garment-Suit-Cover-Bags-800×600

کاور کت و شلوار یکی از بهترین و ارزان ترین روش های حفاظت از کت و شلوار های گران قیمت و لباس های مجلسی می باشد. اگر  شما می خواهید ار لباس های خود به بهترین نحو محافظت کنید و مجبور نشوید، هر سال کت و شلوار های گران قیمت تهیه کنید. داشتن این محافظ باعث کاهش هزینه های خرید لباس شما خواهد شد.

قیمت کاور کت و شلوار

کاور کت و شلوار قیمت های مختلفی دارد و بر اساس نوع و مقدار پارچه مصرفی در طراحی و ساخت آن، متفاوت خواهد بود. اکنون که در سال 1401 این مطلب را قرار می دهیم، قیمت هر کتور از 15 هزار تومان شروع شده و بر اساس نوع پارچه می تواند تا 100 هزار تومان نیز افزایش یابد. این قیمت ها به صورت پخش جزئی بوده و به صورت تکی در نظر گرفته شده است.

قیمت عمده کاور کت و شلوار

کاور کت و شلوار

کاور کت و شلوار که به صورت عمده خرید و فروش می شود دارای قیمت متناسب تر و کمتری می باشد، لذا اگر به عنوان یک تولیدی بزرگ قصد دارید کاور های زیادی تهیه کنید بهتر است به صورت عمده خرید کنید و در صورت نیاز می توانید آرم و آدرس خود را نیز بر روی این کاور ها طراحی و چاپ نمایید. معمولا تولید های کاور کت و شلوار امکان چاپ رنگی و شخصی سازی برای هر برند را داشته و بر اساس نیاز مشتری طراحی را انجام می دهند.

آموزش دوخت کاور کت و شلوار

آموزش دوخت کاور کت و شلوار چندان سخت نیست و اگر خیاط باشید با دیدن یک کلیپ آموزشی می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را طراحی و بدوزید. با این حال تولید انبوه این محصول کار آسانی نبوده و نیاز به ابزار و ماشین آلات مدرین و حرفه ای، از قبیل قیچی صنعتی، چرخ خیاطی و … دارد. اگر می خواهید وارد عرصه تولید این نوع پوشاک شوید بهتر است ابتدا در یک محیط مشابه به مدت حداقل 6 ماه کار کنید.

چاپ کاور کت و شلوار

کاور کت و شلوار

چاپ کاور کت و شلوار با دستگاه های چاپ حرفه ای و به صورت کاملا مکانیزه و هوشمند انجام می شود، به همین دلیل کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد. اگرچه با ماشین های چاپ حرفه ای تر می توانید کیفیت بهتری نیز داشته باشید. در کارگاه های تولید کاور، اگر تعداد زیادی نیاز داشته باشید به صورت رایگان طرح درخواه شما را بر روی کاور ها چاپ خواهند نمود. البته بسته به کارگاه های تولیدی ممکن است مقداری هزینه اضافی از شما دریافت نماییند.

کاور کت و شلوار دیجی کالا

خرید کاور کت و شلوار از دیجی کالا را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم، زیرا فروشندگان بسیاری دارد و معمولا کاور های ارسالی با تصویری که در سایت نمایش داده اند متفاوت می باشد، همچنین به علت پورسانتی که از فروشندگان توسط دیجی کالا گرفته می شود، قیمت فروش در این سایت بالا تر از قیمت واقعی محصول خواهد بود. نکته بعدی هم امکان خرید با طرح دلخواه می باشد که این امکان توسط دیجی کالا ارائه نمی شود و باید برای این کار از تولید های مربوطه اقدام کنید.

کاور پلاستیکی کت و شلوار

کاور کت و شلوار

کاور پلاستیکی کت و شلوار برخلاف جنس اسپاند باند، کیفیت مطلوبی ندارد و معمولا کدر و کثیف می شود، به همین دلیل بیشتر تولید ها به تنهایی از پلاستیک استفاده نمی کنند و کاور های پلاستیکی معمولا ترکیبی از پارچه و پلاستیک می باشد، علت اصلی دیگر آن ها سخت بودن دوخت پلاستیک می باشد و برای دوحت کاور 100 درصد پلاستیکی نیاز به ماشین آلات مخصوص می باشد.

خرید اینترنتی کاور کت و شلوار

یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی کاور کت و شلوار، سایت کالا اسپید می باشد، این سایت انواع کاور های لباس را در خود جای داده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد.

کاور کت و شلوار

در این سایت می توانید طرح دلخواه خود را سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن برای شما بر روی کاور هایتان چاپ شوند. همچنین اگر جنس خاصی مد نظر دارید می توانید با واتس آپ سایت کالا اسپید تماس برقرار نموده تا مشاوره کاملی در این زمینه دریافت نمایید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *