تبلیغات

تبلیغات

پرینت سه بعدی عشق: معرفی هدیه های عالی چاپ شدنی برای روز مادر

printer3d

اگر برای تولد مادر عزیزتان یا روز مادر هدیه ای می خواهید، چیزی را برایش پرینت سه بعدی کنید! ما در این مقاله، فایل سه بعدی بهترین هدایای روز مادر را که میتوان با چاپگر سه بعدی خانگی ساخت، برایتان لیست کرده ایم.

حتی اگر روز مادر را از دست داده اید، همیشه زمان خوبی است که به مادرتان (یا مامانی یا بی بی یا مامی یا خان جون یا مادرجون) بفهمانید که به او فکر می کنید! اگر در حال حاضر هم یک هدیه عالی دارید، چرا با ایده جالب پرینت سه بعدی جذابیت بیشتری به آن اضافه نکنید؟ با یک چاپگر سه بعدی، می توانید هدایای منحصر به فردی تهیه کنید که قدردانی شما را نشان می دهد. بیایید نگاهی به چند فایل سه بعدی قابل پرینت دوست داشتنی برای مادران خود بیندازیم.

Great 3D Printed Gifts for Mom

نکته: برای مشاهده و دانلود فایلهای سه بعدی این لیست پیشنهاد میکنیم سرویس vpn کامپیوتر خود را روشن کنید.

  1. پرینت سه بعدی لیتوفان – Lithophane

این ایده واقعا جذاب و دوست داشتنی است؛ زیرا به شما امکان میدهد یکی از عکسهای خانوادگی خاطره انگیزتان را به عشق مادرتان چاپ سه بعدی کرده با نورپردازی نهایی، جلوه ای ماندگار از آن لحظه بسازید. چطوری چاپ سه بعدی عکس لیتوفین را آنلاین سفارش بدهید؟ خدمات پرینت سه بعدی در تهران : وبسایت 3DPE : توسعه گران بعد سوم. پس از چاپ عکس دلخواهتان، ممکن است مانند یک نقشه توپوگرافی عجیب و غریب به نظر می رسد البته فقط تا زمانی که یک چراغ پشت آن قرار دهید؛ وقتی این کار را انجام دادید، عکس جادویی شما ظاهر می شود! جاودانه کردن عکسی از شما و مادرتان مطمئناً یک هدیه عالی برای روز مادر خواهد بود.

پرینتر سه بعدی

بیش از 10000 کاربر Thingiverse ایده تبدیل عکس دو بعدی به سه بعدی را چاپ کرده اند و بیش از 21000 ریمیکس وجود دارد! به یاد داشته باشید که عکس باید با کیفیت رزولوشن بسیار بالا و ترجیحا با پس زمینه خلوت باشد تا پرینت سه بعدی آن چشمگیر شود.

با روشن کردن وی پی ان و لیتوفان ساز آنلاین  image to lithophane از لینک زیر میتوانید عکسهای خود را بررسی کنید:

http://3dp.rocks/lithophane/

  1. پرینت سه بعدی گلدان – Vase:

اگر قصد دارید برای روز مادر گل بیاورید، چرا به یک گلدان کسل کننده و معمولی بسنده کنید؟ این گلدان مارپیچ زیبا ایده یک هدیه منحصر به فرد، مفید است که چاپ آسانی هم دارد. این مجموعه شامل چهار نسخه کمی متفاوت از یک گلدان است که همگی توسط Martin Žampach طراحی شده اند. در ارتفاع 200 میلی متری حدود 3 ساعت و 30 دقیقه زمان می برند.

همچنین بخوانید  راه کار هایی که دیگه از قطعی برق نترسیم !!!

البته این تنها گلدانی نیست که می توانید به صورت سه بعدی پرینت بگیرید. طرح های گلدان را می توان در سراسر وسایتهای رایگان مدل سه بعدی مثل Thingiverse، MyMiniFactory، Cults و بسیاری از پلتفرم های دیگر یافت.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ martin_zampach

چقدر قابل چاپ/محبوب است؟ طرح تصویری دارای 350 بارگیری در MyMiniFactory است.

کجا آن را پیدا کنیم؟ MyMiniFactory

https://www.myminifactory.com/object/3d-print-spiral-48680

  1. پرینت سه بعدی دیوار آویز – Wall Art

مامان ها در تزیین  خانه عالی هستند. چرا در روز مادر با چند هنر دیواری پرینت شونده به او کمک نکنید؟ چاپ سه بعدی هنر ممکن است متناقض به نظر برسد، اما نتایج آن دوست داشتنی است. این مدل خاص شخصی را در حال ریختن چای به تصویر می کشد، اما با یک جستجوی سریع در Thingiverse، باید مدل های زیادی را پیدا کنید که مادر عزیزتان آن ها را دوست داشته باشد. چاپ  این تزیین دیوار دوبعدی نیز آسان و سریع است، به علاوه اغلب مجبور نیستید از متریال زیادی استفاده کنید.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ UnpredictableLab

چقدر قابل چاپ/محبوب است؟ چهار فایل سه بعدی پست شده از این طرح با مضمون چای وجود دارد، اما گزینه های چاپ سه بعدی هنر دیواری بی پایان هستند.

کجا آن را پیدا کنیم؟ Thingiverse

https://www.thingiverse.com/thing:3286992

  1. جعبه آرزوها – Gift Box

پرینتر سه بعدی

این باکس زیبا یک هدیه عالی برای روز مادر است؛ یک راه مخفی برای باز کردن آن وجود دارد، بنابراین یک جعبه جواهرات عالی، جعبه آب نبات یا حتی یک جعبه هدیه برای هدیه دیگری خواهید داشت.این طرح شامل مقدار قابل توجهی از قطعات برای چاپ است که ساخت آنرا گران میکند، ولی، نتیجه خیره کننده است.

چه کسی آن را طراحی کرده؟ 3DPprintingWorld

چقدر قابل چاپ/محبوب است؟ بیش از 250 مارک از این جعبه ویژه و 40 ریمیکس ارسال شده است که شامل جایگزینهایی برای پروانه ها می شود.

کجا آن را پیدا کنیم؟ Thingiverse

https://www.thingiverse.com/thing:2977908/

خب در این مطلب، ما فقط گلچینی از هزاران ایده قابل چاپ سه بعدی برای روز مادر را معرفی کردیم. کمی کنجکاو شوید و در وبسایتهای فوق خودتان جستجوی بیشتری انجام دهید. اگر چیزی را در لیست ما یا هر وبسایت دیگر می‌بینید که دوست دارید آنرا پرینت سه بعدی کنید اما دستگاه 3D Printer یا حوصله و مهارت لازم را ندارید، دلسرد نشوید؛ مرکز پرینت سه بعدی 3DPE، اینکار را برای شما انجام میدهد. کافیست «توسعه گران بعد سوم»، را در گوگل جستجو کنید؛ در وبسایت ما میتوانید به رایگان مشاوره بگیرید یا مطالب آموزشی مفیدی درباره چاپ سه بعدی بیاموزید.

همچنین بخوانید  ترخیص کالا از گمرک

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *