تبلیغات

تبلیغات

برترین اپلیکیشن های 1400

appp

با توجه به پیشرفت اپلیکیشن و نرم افزارهای اندرویدی در حوزه های تولید محتوا و سوشال مدیاها ، با رسانه های مختلفی برای جمع آوری این لیست صحبت شده و حالا لیست بلندبالایی را در زمینه های مختلف آماده کرده ایم .

سال گذشته همانطور که همه ی ما میدانیم با توجه به شرایط کرونایی با شدت نسبتا بالا دانلود و سرچ کاربران ایرانی در زمینه ی برنامه های اندرویدی بسیار بالا و قابل قبول بوده است و حتی در مقایسه با سال های قبل کرونا رکورد شکنی خوبی محسوب میشده .خوب در این مطلب لیستی از برترین برنامه های اندروید سال 1400 را آماده و هم اکنون در ادامه ی این مطلب منتشر کرده ایم که هر کدام از آن ها بر اساس تعداد دانلود ، تعداد دیدگاه و امتیاز رده بندی شده و حالا در دستان شماست !

برترین برنامه های تولید محتوای 1400

در دسته بندی های مختلف برنامه های مخصوص تولید محتوا به شدت پر بازدید بوده اند و با توجه به پیشرفته تر شدن آنها کم کم دنیای تولید محتوا به سمت و سوی گوشی های موبایل به جای سیستم های گران قیمت کامپیوتری پیش میرود . به گزارش اپ استور لیمود ، گوگل پلی و apkdone بیشترین ورودی و دانلود برنامه های مخصوص تولید محتوا متعلق به اینشات مود شده ، پیکس ارت ، موجو ، VLLO ، Vieka ، Adobe Lightroom ، PowerDirector ، Motionleap ، GoDaddy Studio ، TouchRetouch  ، Alight Motion و Snap FX Master و کاین مستر بوده است که حجم زیادی را از آن خود کرده اند و تعداد زیادی دانلود در روز را به خود اختصاص داده اند .

برترین برنامه های کاربردی سال 1400

دسته بندی برنامه های کاربردی هم دست کمی از برنامه های تولید محتوا نداشته اند و در سال گذشته با تعداد دانلود خوبی به صورت روزانه خود را در دسته بندی برنامه های پر دانلود اپ استورهای بزرگ جای داده اند . در این دسته بندی طبق اعلام یکی از بزرگترین منابعمان یعنی وب سایت soha-li.ir یکی از بیشترین کلمات جستوجو شده و پر دانلود برای اپلیکیشن های این دسته بندی دانلود اینستا پرو بوده است که با تعداد دانلود بسیار بالای خود در روز جزء برنامه های کاربردی و فوق حرفه ای مکمل اینستاگرام اصلی شناخته میشود . برنامه های octopus ، Advanced Download Manager ، ES File Explorer ، Google Go ، Titan Video Player ، Smart Launcher ، Sygic ، Call Recorder Skvalex ، Mock Location ، Battery Guru: Battery Health و اپ کلونر پر دانلودترین های سال 1400 بوده اند .

برترین اپلیکیشن های 1400

برترین نرم افزارهای موسیقی و صدا سال 1400

همچنین بخوانید  آموزش فارسی powerbi و هوش تجاری

در دسته بندی برنامه های مخصوص موسیقی و مدیاهای بدون تصویر قطعا مانند تمام سال ها اسپاتیفای مود شده جزء پر سرچ ترین کلمات برای یک برنامه از حوزه های آهنگ و موسیقی توسط ایرانیان در گوگل بوده است . در این دسته بندی به دلیل بالا رفتن سطح علاقه ی افراد به دنیای موسیقی نیز تعداد بالایی دانلود و سرچ ثبت شده است که در لیست پیش رو برخی از آنها به صورت خلاصه گفته شده است . نرم افزارهای TuneIn Radio ، soundhound ، YouTube Music ، Shazam ، TuneFm ، Podcast Addict ، Frolomuse MP3 Player و CastMix Podcast به صورت خلاصه جزء پر دانلودهای 1400 بوده اند .

بهترین های آموزشی 1400

با توجه به قرنطینه و خانه نشینی های چند سال اخیر آموزش آنلاین و برنامه های آموزشی به شدت معروف و پر دانلود شده اند . نرم افزارهای آموزشی و درسی Photomath ، Floor Plan Creator ، Periodic Table ، Yousician ، Chemist Virtual Chem Lab ، Mimo و duolingo جزء برنامه های آموزشی پر دانلود بوده اند که میتوانید از برنامه نویسی تا شیمی و حتی موسیقی را به صورت مجازی با این برنامه های اندرویدی بیاموزید و لذت آموختن را ببرید .

لیمود اپ

اپ استور لیمود یک مارکت اپلیکیشن و برنامه ی اندروید و ساخته شده توسط محمد علی صفرنوالله کارشناس کامپیوتر ، خدمات دیجیتال Seo و گرافیک در چند سال اخیر تاسیس و حسابی در حوزه ی تخصصی برنامه ، بازی و فونت انگلیسی و فارسی در کل ایران سر و صدا به پا کرده است . در تهیه ی لیست برترین برنامه هایی که بالاتر مشاهده کردید Limod app و جناب آقای صفرنورالله بسیار همراهی نمودند و از این بابت تشکر فراوان از ایشان و تیم دیجیتالشان را داریم .

تبلیغات

دیدگاه ها

  • محسن تیر 25, 1401 :: 18:04

    سلام ، خواستم بگم که لیمود بی نظیره از همه نظر بی شک ، بهترین سایت اپ فارسیه .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *