تبلیغات

تبلیغات

نحوه پاک کردن فعالیت ورود (Login Activity) در اینستاگرام

How-to-Check-and-Clear-Your-Instagram-Login-Activity

به طور کلی اینستاگرام قصد دارد با ارائه یک نمای کلی از افرادی که وارد حساب شما می شوند، حساب اینستاگرامی تان را ایمن نگه دارد. اگر می خواهید تمامی حساب های فعال خود در سیستم های مختلف حذف نمایید، در ادامه با ما در این مقاله همراه باشید.

اینستاگرام روش های ورود به سیستم و اقدامات ایمنی خود را بهبود بخشیده است تا حساب شما را در برابر هکر ها ایمن نگه دارد. این اقدامات به شما کمک می کند یک بررسی امنیتی دقیق در حساب خود داشته باشید و فعالیت های ورود خود را مشاهده کنید.

فعالیت ورود (Login Activity) به سیستم اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا بررسی کنند با چه سیستم عاملی وارد حساب کاربری اینستاگرام شده اند. همچنین با استفاده از این ویژگی افراد می توانند مشخصات، نقشه ها و نام دستگاه های مورد استفاده را ببینند تا به یاد بیاورند که ورود توسط همان شخص انجام شده است، یا خیر. در ادامه مقاله مطالعه خواهید کرد که چگونه فعالیت ورود خود را در اینستاگرام بررسی و در نهایت پاک کنید.

در پایان باید بگوییم که اگر از اینستاگرام در چندین پلتفرم مانند تلفن همراه، رایانه، لپ تاپ و غیره استفاده می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که بخواهید در دستگاهی که به آن دسترسی ندارید از حساب اینستاگرامی خود خارج شوید. در این صورت اینستاگرام قابلیتی به نام “Login Activity” دارد که با آن می توانید به راحتی، هر زمان که بخواهید از دستگاه های مختلف خارج شوید.

چگونه فعالیت ورود (Login Activity) خود را از طریق موبایل بررسی کنیم

نشست های فعال در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام در درجه اول برای استفاده از موبایل طراحی شده است. از این رو با استفاده از تلفن همراه ، به راحتی می توانید فعالیت ورود به سیستم خود را از طریق دستگاه iPhone یا Android خود بررسی کنید.

  • اینستاگرام خود را اجرا کرده و سپس وارد حساب مورد نظر خود شوید.
  • بر روی آواتار خود در گوشه سمت راست کلیک کنید تا به بخش نمایه بروید.
  • بر روی سه نوار افقی در گوشه سمت راست کلیک کرده و به بخش تنظیمات بروید.
  • در منوی جدید منوی “Security” ضربه بزنید تا لیستی از ویژگی های امنیتی اینستاگرام اجرا شود.
  • گزینه “Login Activity” را انتخاب کنید تا جزئیات نشست های فعال فعلی شما باز شود.
  • تحت عنوان “Was this you” نقشه هایی را با محل دقیق ورود پیدا خواهید کرد.
  • اگر دستگاه و یا مکان مورد نظر ناشناخته است، بر روی “This wasnt me” کلیک کنید. از آنجایی که این یک تهدید برای حساب شما محسوب می شود، اینستاگرام به عنوان یک اقدام پیشگیرانه درخواست تغییر رمز عبور می دهد.
  • برای پایان دادن به نشست های فعال ناخواسته، بر روی سه نقطه کلیک کرده، و هر یک از آنها را حذف نمایید.
همچنین بخوانید  افکت های اینستا چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم + معرفی جذابترین افکت های اینستا

امکان دسترسی به اینستاگرام از طریق نسخه وب برای پاک کردن فعالیت های ورود وجود دارد. در ادامه میتوانید مراحل حذف نشست های فعال در نسخه وب را مطالعه نمایید.

نشست های فعال اینستاگرام را از رایانه بررسی و حذف نمایید

اینستاگرام

اگرچه اینستاگرام عمدتا برای استفاده از تلفن همراه ساخته شده است، اما نسخه رایانه ای آن بهبود یافته است و کاربران زیادی را جذب کرده است. افراد می توانند از طریق سیستم خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشند و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

برای بررسی و پاک کردن فعالیت ورود از طریق رایانه شخصی و یا لپتاپ، وارد حساب اینستاگرامی خود شوید. بر روی آواتار کلیک کنید تا یک منوی کشویی برای شما نمایش داده شود، در نهایت بر روی گزینه “Profile” کلیک کنید.

بر روی نماد چرخ دنده در کنار باکس “Edit Profile” کلیک کنید. از منوی ایجاد شده گزینه “Login Activity” را انتخاب کنید.

تحت عنوان “?Was This You” نقشه هایی را با محل دقیق ورود پیدا خواهید کرد. اگر دستگاه و یا مکان های ناشناخته ای را تشخیص داید، می توانید با انتخاب گزینه “This Wasnt Me” حساب اینستاگرامی خود را ایمن نگه دارید.

با ویژگی Login Activity اینستاگرام، ایمن بمانید

اینستاگرام با افزودن چندین ویژگی سیستم ایمنی خود را به روز نموده است. بررسی نشست های فعال اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ببینید چه کسانی وارد حساب اینستاگرامی شما شده اند. همچنین نام دستگاه های وارد شده و مکان تقریبی هر یک از آنها را به نمایش می گذارد. با این ویژگی ها هر کاربر می تواند با اطمینان خاطر و احساس امنیت بیشتر از اینستاگرام استفاده کند. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *