تبلیغات

تبلیغات

شناسایی مجرم ها با هایک ویژن

howkvition

دوربین مداربسته در سطح جهان به عنوان یکی از وسایل مهم برای کمک به زندگی آدمها شناخته می شود. یکی از کمکهایی که دوربین مداربسته به انسانها می کند، شناسایی مجرم هاست. درواقع شما پس از نصب دوربین مداربسته در فضای مورد نظر، می توانید در بازنگری تصاویر، چهره انسانها را شناسایی کنید. بالاترین سطح شناسایی مجرم ها به وسیله دوربین مداربسته هایک ویژن انجام می شود.

معرفی هایک ویژن و شناسایی جرم
دوربین مداربسته به تنهایی نمی تواند برای شما عمل کند و باید این را در نظر داشته باشید که اگر قصد شناسایی مجرم را دارید، باید تمام تجهیزات را به طور کامل تهیه کنید. دستگاه، مغز متفکر تجهیزات شماست که متناسب با تکنولوژی تجهیزات شما مشخص می شود. هایک ویژن بهترین انتخاب شماست.

هایک ویژن

اگر قصد خرید بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را دارید، به فروشگاه کمیران به نشانی وبسایت www.camirancctv.com با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن مراجعه کنید. این فروشگاه با شعار ارسال سریع با ضمانت اصالت کالا، به کاربران خدمات می دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین سهم از دوربین مداربسته سطح شهر را دارد. هایک ویژن که در رده بندی بهترین دوربین مداربسته، در مقام نخست جای گرفته، طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی‌ها به دلیل کیفیت بالای هایک ویژن، از این برند، استفاده می‌کنند؛ از این رو، دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین مسئولیت برای کشف جرایم و شناسایی مجرمان را برعهده دارد. کشف جرایم به وسیله دوربین مداربسته هایک ویژن، باعث کاهش سرقت و جنایت شده و استفاده از این برند، جان و مال خیلی‌ها را نجات داده است.

شناسایی مجرم ها با هایک ویژن

امنیت بالا با قیمت مناسب

هزینه دوربین مداربسته هایک ویژن متناسب با نیاز شما، بسیار متفاوت است. اگر می خواهید مجرم را از فاصله دور شناسایی کنید، باید از دوربینهای مداربسته با وضوح تصویر بالا استفاده کنید. هایک ویژن به عنوان یک برند معتبر و اصلی ترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان، با بالاترین وضوخ تصویر، کاربران را همراهی می کند و بدون افت تصویر پس از زوم کردن، چهره مجرم به وضوح مشخص می شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن، به نوعی بلای جان مجرمان شده، به طوری که آنها باید زمان زیادی صرف از کار انداختن دوربین مداربسته هایک ویژن کنند و خلاقیت زیادی به کار ببرند تا سرویس دهی آن را مختل کنند. راه دیگر این است که اصلا مجرمان سراغ جاهایی بروند که مجهر به سیستم‌های نظارتی نیستند، پس اگر تا به حال اقدام نکرده‌اید که فضای موردنظر خود را به سیستم های نظارتی مجهز کنید، تا دیر نشده، دست به کار شوید.

همچنین بخوانید  قیف آزمایشگاهی,کاربرد قیف آزمایشگاهی,انواع قیف های آزمایشگاهی

آمار و ارقام شناسایی مجرمان

شاید با شنیدن دوربین مداربسته، به سرعت یاد بازدارنده بودن این محصول از سرقت برای سارقان بیفتید. بد نیست بدانید آمار و ارقام در خصوص شناسایی مجرمان به چه شکل است. آمار و ارقام نشان می دهد، 90 درصد مجرم ها به واسطه دوربین مداربسته قابل شناسایی هستند. در مواقع 10 درصد دیگر، یا سارقان صورت خود را پوشانده یا در زاویه و نقطه کور اقدام به دستبردی می کنند.

روند رو به رشد تجهیز فضا

در چند سال اخیر، روند روبه رشد خرید دوربین مداربسته، آمار استفاده از سیستم های نظارتی را افزایش داده و همین امر باعث کاهش جرایم شده است. اوایل دهه هشتاد به دلیل قیمت بالای دوربین مداربسته و همچنین محدودیت در تعداد واردات آنها، استفاده از دوربین مداربسته بیشتر در اماکن دولتی، بانک ها و مشاغلی مرسوم بود که حجم مبادلات مالی بالایی دارند. رفته رفته با ورود هایک ویژن به این عرصه، کاربرد دوربین مداربسته همه‌گیر شد و در حال حاضر تقریبا تمام اصناف، منازل، و مکان های تجاری، مجهز به دوربین مداربسته هستند. در حال حاضر، شاهد ظهور تکنولوژی های پیشرفته توربو اچ دی وآی پی، در دوربین مداربسته هایک ویژن هستیم که توقع تمام افراد در زمینه نظارت تصویر را برطرف می کند.

به عبارت دیگر می توان گفت، با توجه به گسترش روزافزون دستگاه های الکترونیکی استفاده از دوربین‌های مدار بسته به شدت رواج یافته است و هم اکنون در برخی از صنوف همچون قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها، صرافی‌ها و طلافروشان نصب دوربین از سوی مسئولان صنفی مربوطه تاکید شده است.

تنوع محصولات هایک ویژن

با توجه به آنکه تنوع دوربین‌های مداربسته بسیار بالاست، متقاضیان می‌توانند مناسب با نوع کاربری دستگاه موردنظر ودوربین مداربسته دلخواه خود را تهیه کنند. به طور مثال دوربین های مداربسته دارای دید در شب، بیشتر برای بانک ها و کارخانه های بزرگ کاربرد دارد و دوربین های مداربسته با فاصله کانونی بیشتر، برای نظارت از جزئیات استفاده می‌شود. دوربین مداربسته هایک ویژن، با بهره مندی از قابلیت دید در شب و همچنین تنوع در اندازه لنزها، به شما تصاویر دلخواهتان را ارائه می دهد و احتمال بروز جرایم را به حداقل می رساند.

شناسایی مجرم ها با هایک ویژن

از شما کاربران هر کدام می خواهید برای بالا بردن امنیت محیط مورد نظر خود، تجهیزات امنیتی و نظارتی تهیه کنید، می توانید از مجموعه کمیران مشاوره بگیرید. شماره تماس 09901200130 پاسخگوی همیشگی شماست.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *