کنترل تک

ما در فنی مهندسی کنترل تک در زمینه ی مهندسی ابزار دقیق ، علاوه بر مشاوره فنی ، افتخار تامین ، فروش و نصب محصولات و ادوات ابزاردقیق ، شیرآلات ، تجهیزات بخار و اتصالات را نیز داریم . حائز اهمیت است که محصولات قابل ارائه صرفا محصولات داخل وب سایت نمی باشند ، با توجه به تنوع و بازه ی گسترده ی محصولات صنعتی ، سایر محصولات نیز قابل ارائه می باشد که مستلزم استعلام تلفنی یا اینترنتی شما ، از کارشناسان ما می باشد .

همچنین باعث افتخار است که کارشناسان این شرکت ( شرکت فنی مهندسی ابزار دقیق کنترل تک ایران ) با طراحی اولین و جامع ترین سیستم استعلام و تیکیتینگ در زمینه صنعت ابزار دقیق و تاسیسات ، با در نظر گرفتن داده های مشخص ( دیتا شیت ) دریافتی از سمت متقاضی ، خریدار را در انتخاب نوع تجهیز و نهایتاً انتخاب محصول با تنوع پذیری فراوانی که دارند ، یاری خواهند نمود .همچنین در صورت نیاز با برقراری تماس به صورت تلفنی ، ایمیل، ارتباط آنلاین وب سایت و در صورت نیاز مراجعت حضوری، کارشناسان فنی مجرب ما در مجموعه کنترل تک با دیده منت و بدون چشم داشتی شما را در این امر راهنمایی خواهد نمود.

 

بازه ی محصولات ما بسیار وسیع می باشد و در برندهای معتبر ایرانی و اروپایی با کیفیت همچون عیوض تکنیک ، سامسون ، ایواز ، اسپیراکس سارکو ….. ارائه می گردد فنی مهندسی کنترل تک در زمینه ی مهندسی ابزار دقیق علاوه بر مشاوره فنی ، افتخار تامین ، فروش و نصب تمامی محصولات و ادوات ابزاردقیق ، شیرآلات ، تجهیزات بخار و اتصالات را نیز داریم و در صورت نیاز شما مهندسین و همکاران محترم به تجهیز ی که خارج از محصولات مندرج در وب سایت باشد را هم به صورت سفارشی ارائه خواهیم نمود. همچنین باعث افتخار است که کارشناسان این شرکت ( شرکت فنی مهندسی ابزار دقیق کنترل تک ایران ) با طراحی اولین و جامع ترین مشاوره فنی آنلاین ( جستجو پیشرفته ) در زمینه صنعت ابزار دقیق و تاسیسات ، با در نظر گرفتن داده های مشخص ( دیتا شیت ) ، شما دوستان، مهندسین و همکاران محترم را در انتخاب نوع تجهیز و نهایتاً انتخاب محصول با تنوع پذیری فراوانی که دارند ، یاری خواهند نمود . در صورت نیاز با برقراری تماس با کنترل تک به صورت تلفنی ، ایمیل، ارتباط آنلاین وب سایت و در صورت نیاز مراجعت حضوری، کارشناسان فنی مجرب ما در مجموعه کنترل تک با دیده منت و بدون چشم داشتی شما را در این امر راهنمایی خواهد نمود.