تبلیغات

تبلیغات

چگونه در فورتنایت ویباکس رایگان بگیریم

vbucks

گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت امکان پذیر است و راه هایی برای انجام این کار وجود دارد. در این مقاله به بررسی این راهکار ها پرداخته شده است.

راه های دریافت ویباکس رایگان در فورتنایت

به طور کلی نمی توان گفت روشی آسان برای دریافت ویباکس در فورتنایت وجود دارد. ممکن است برخی از اوقات به دلیل وجود باگ در بازی، امکان دریافت ویباکس رایگان وجود داشته باشد و بازیکنان بتوانند با زدن برخی از کدها یا طی کردن مراحلی، مقداری ویباکس رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر روش آسان یا هکی برای دریافت ویباکس رایگان وجود ندارد و می توان گفت تنها روش دریافت آن انجام کوئست های بازی است که روزانه آپدیت می شوند.

مولدهای ویباکس فورتنایت

برخی از سایت ها مولدهایی را تبلیغ می کنند که ویباکس رایگان تولید کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. تمام این سایت ها و مولدها جعلی بوده و حتی ممکن است خطرناک باشند و از اطلاعات کاربر سواستفاده کنند. به همین دلیل بهتر است تا از این سایت ها برای دریافت ویباکس رایگان استفاده نکنید.

ویباکس رایگان

چقدر می توان ویباکس رایگان دریافت کرد؟

با انجام روش های گفته شده امکان دریافت تقریبا 200 ویباکس رایگان در هر روز وجود دارد که ممکن است مقدار کمی به نظر رسد، اما ذخیره کردن آن ها می تواند برای بازی بسیار مفید باشد.

ویباکس رایگان در صفحه بتل پس

بسیاری از افراد تصور می کنند که دریافت هدایا و جایزه های بتل پس نیازمند خریداری آن است. در صورتی که برخی از امکانات بتل پس به صورت رایگان برای همه بازیکنان ارائه می شوند و برای دریافت آن ها فقط باید به بخش بتل پس بازی مراجعه کنید.

دریافت این ویباکس های رایگان تنها نیازمند رسیدن به tier مورد نظر در بتل پس و آنلاک کردن آن پیج است و نیازی به خریداری بتل پس نیست.

در این بخش ردیف های مختلفی از تجهیزات و جوایز وجود دارد که برای بازیکنانی است که بتل پس فورتنایت را خریداری کرده اند. با این حال در بین ردیف های تجهیزات در هر پیج بتل پس، ردیف هایی وجود دارد که تجهیزات و جوایز رایگان در آن ها قرار گرفته اند.

دریافت این جوایز برای تمامی بازیکنان امکان پذیر است. ممکن است همواره ویباکس رایگان در این ردیف ها وجود نداشته باشد، اما بسیاری از اوقات بین 100 الی 200 ویباکس رایگان در این بخش ها قرار دارد.

ویباکس رایگان

بازی در حالت نجات دنیا

هر دفعه که در این بخش از بازی لاگین می کنید، هدیه ای به حسابتان اضافه می شود که ممکن است مقداری ویباکس رایگان باشد. این هدیه را حتی در صورت بازی نکردن هم دریافت می کنید.

همچنین بخوانید  با استفاده از سرویس Stadia گوگل بازی ها را استریم کنید

در صورتی که هر روز در حالت Save the World بازی لاگین کرده و این روند را تا یک هفته حفظ کنید، در آخر هفته بین 50 الی 8000 ویباکس رایگان دریافت می کنید. با این حال بازیکنان معمولا بین 100 الی 200 ویباکس رایگان هر هفته از این بخش دریافت می کنند.

ویباکس رایگان

انجام کوئست های بازی

یکی از بخش های مختلف فورتنایت، کوئست های آن است که شامل قسمت های زیادی است. انجام این کوئست و طی کردن مراحل آن می تواند منجر به دریافت ویباکس رایگان شود.

یکی از ماموریت هایی که در بین کوئست ها وجود دارد، Home Defense است که انجام دادن آن 100 ویباکس رایگان را برای هر پلیر به همراه دارد. این ماموریت ها مکررا در بین کوئست ها قرار دارند. در نتیجه تنها با بازی کردن کوئست های اصلی بازی، می توانید ویباکس رایگان دریافت کنید.

این روش ممکن است کمی زمان بر باشد اما در صورتی که از بازی در این بخش لذت ببرید، می توانید به راحتی چند هزار ویباکس رایگان دریافت کنید.

ویباکس رایگان

شرکت در Community battle

این روش دریافت ویباکس رایگان همواره در دسترس نیست. تنها در زمان هایی که Community Battle در فورتنایت برگزار می شود، امکان دریافت ویباکس رایگان وجود دارد.

در هر سیزن از بازی یک Community Battle در بازی برگزار می شود که با شرکت در آن و عضو شدن در تیم مورد علاقه تان، می توانید ویباکس رایگان دریافت کنید.

بازیکنان تیم های برتر هر سیزن ویباکس رایگان دریافت می کنند. در نتیجه با عضویت در تیم های قوی تر، می توانید مقداری ویباکس رایگان با توجه به رتبه تیمتان دریافت کنید.

خرید بتل پس

این راه از راه های تماما رایگان دریافت ویباکس نیست اما خرید بتل پس باعث می شود تا ماموریت های بیشتری را انجام دهید و همچنین جوایز بیشتری دریافت کنید. خریدن بتل پس در هر سیزن باعث می شود تا شانس بیشتری برای دریافت ویباکس رایگان پس از انجام ماموریت ها داشته باشید.

مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت

  • خرید اسکین برای کاراکتر
  • خرید تجهیزات
  • ارتقای تجهیزات
  • شرکت کردن در رویدادها
  • خرید بتل پس بازی

مزایای ویباکس در فورتنایت زیاد است و دانستن آن ها کمک زیادی به پیشرفتتان در بازی می کند. داشتن ویباکس می تواند کیفیت بازیتان را چندبرابر کند. برای اطلاع از مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله مزایای ویباکس در فورتنایت و روش های دریافت رایگان آن بررسی شد. بسیاری از افراد ویباکس را خریداری می کنند که مبلغ آن برای بازیکنان ایرانی می تواند زیاد باشد. با این حال بسیاری از افراد از روش های دریافت رایگان ویباکس که در این مقاله بررسی شد، اطلاعی ندارند. از این روش ها برای پیشرفت در بازی و خرید تجهیزات جدیدتر استفاده  کنید.

همچنین بخوانید  آموزش کامل تنظیمات گرافیکی بازی کامپیوتر ، 0 تا 100

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *