تبلیغات

تبلیغات

بررسی گوشی Samsung Galaxy A32 5G

Samsung-Galaxy-A32-5G

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی میان رده با قابلیت 5G هستید، Samsung Galaxy A32 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگ، طراحی جذاب، عمر باتری عالی، سالها ارتقای اندروید، بروز رسانی های امنیتی و اتصال 5G که تنها به قیمت 280 دلار در بازار های جهانی عرضه می شود.

تکنولوژی 5G اخیرا در بین تلفن های هوشمند رایج شده است، بنابر این تعجبی ندارد که پشتیبانی از این تکنولوژی در تلفن های ارزان تر نیز ارائه شود. مدل های میان رده A سامسونگ نیز شامل تکنولوژی 5G هستند که ارزان ترین آنها Samsung Galaxy a32 5G است، که به شما امکان می دهد با پرداخت کمترین هزینه از سرعت بالای شبکه آن لذت ببرید.

مطمئنا، مصالحه ای برای پایین نگه داشتن قیمت وجود دارد، زیرا عملکرد پردازنده این گوشی به طور خاص چشمگیر نیست، اما با توجه به سطحی از ویژگی هایی که به کاربران ارائه می دهد می توان انتظار داشت که بسیاری از آنها را راضی نگه دارد. در این مقاله قصد داریم مشخصات کلی Samsung Galaxy A32 را مورد بررسی قرار دهیم تا افراد بتواند انتخاب دقیق تری در تلفن هوشمند خود داشته باشند، در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی گوشی Samsung Galaxy A32 5G

سامسونگ گلکسی ای 32

  • بدنه ای تمام پلاستیک
  • طراحی مینیمال

گلکسی A32 5G دارای طراحی زیبا، همراه پنل پشتی پلاستیکی مقاوم است که می تواند چندین ضربه محکم را نیز تحمل کند. این گوشی هیچ نوع عایق رطوبتی ندارد، از این رو باید به خاطر داشته باشید که مراقبت از آن در برابر آب یک امر ضروری محسوب می شود.

ابعاد این گوشی 6.5 * 3.0 * 0.4 اینچ و وزن آن 7 اونس (198 گرم) است که یک وزن معمولی در بین گوشی های 6.5 اینچی محسوب میشود. روکش لغزنده گلکسی A32 5G نسبت به مدل های قبلی خود که دارای قاب پشتی طرح دارد بودند، آن را بیشتر در معرض سقوط قرار می دهد، اما خوشبختانه به دلیل مقاوم بودن بدنه پلاستیکی و نمایشگر گوریلا گلاس 5 می توان از این مشکل صرف نظر کرد.

در بخش جلویی Galaxy A32 5G یک ال سی دی 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل (270 در هر اینچ) می باشد که مطلوب به نظر نمی رسد. صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی TFT LCD بهره می برد که باعث شده صفحه کاملا روشن و واضح به نظر برسد، با این حال با نمایشگری که در گوشی OnePlus Nord N200 5G استفاده شده است قابل مقایسه نیست.

همچنین بخوانید  سونی اکسپریا 5 معرفی شد : کوچیکتر و بلند تر

به جای ماژول دوربین که در اکثر گوشی های سامسونگ می بینید، Galaxy A32 5G دارای سه برجستگی حسگر مجزا است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته اند. در سمت راست آنها نیز یک سنسور از نوع “Depth” همراه با فلاش همسطح با قاب گوشی قرار گرفته است. (لوگوی سامسونگ و اطلاعات نظارتی نیز در یک سوم پایین پنل پشتی قرار دارند)

قسمت بالایی گوشی خالی است و درگاه شارژ USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلنگو در قسمت پایینی شاسی قرار دارند. در سمت چپ، اسلات سیم و میکرو اس دی را خواهید دید، و در سمت راست دکمه تنظیم صدا، دکمه پاور و حسگر اثر انگشت به صورت یکپارچه قرار گرفته اند. سنسور اثر انگشت بسیار سریع است و دکمه ها هنگام ضربه زدن، بازخورد لمسی رضایت بخشی را ارائه می دهند.

بررسی دوربین Samsung Galaxy A32 5G

گوشی سامسونگ گلکسی

سامسونگ گلکسی A32 از چهار دوربین 48 مگاپیکسلی استاندارد، یک لنز اولتراواید 8 مگا پیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین های این گوشی در هنگام عکاسی در محیط باز بسیار خوب می کنند به این صورت که رنگ ها در ان بسیار زنده و شفاف به نظر می رسند. در نهایت باید بگوییم که گلکسی A32 دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می باشد. گرچه شگفت انگیز نیست، اما سلفی بسیار بهتری نسبت به NORD N200 ایجاد می کند.

بررسی عملکرد Samsung Galaxy A32

گلکسی A32 5G دارای چیپست MediaTek Dimensity 720 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی با سطح دسترسی 46 گیگابایت است که به کاربران این امکان را می دهد به راحتی بسیار از نیاز های خود را رفع کنند (هر فرد می تواند یک ترابایت حافظه میکرو اس دی را به تلفن همراه خود اضافه نماید).

با توجه به تست های به عمل آمده می توان عملکرد خوبی را از Samsung Galaxy A32 انتظار داشت. برنامه ها به سرعت باز می شوند و جا به جایی در برنامه ها تاخیری را در عملکرد آن به وجود نمی آورد. فرایند راه اندازی اولیه نیز نسبت به NORD N200 5G کمی بیشتر طول می کشد اما به طور کلی با توجه به سخت افزار های قابل قبول موجود در گوشی می تواند رضایت بسیاری از افراد را جلب می کند.

اگر یک گیمر هستید باید به این موضوع دقت کنید که گاهی اوقات انجام بازی در A32 می تواند یک کار طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر برای داشتن هر نوع عملکردی نیاز به استفاده از تنظیمات گرافیکی داشته باشید. بازی های سبک تر خوب عمل می کنند اما هر چیزی که نیاز به استفاده آن از گرافیک باشد (مانند Genshin Impact) گوشی را به طرز محسوسی دچار مشکل می کند.

همچنین بخوانید  6 نکته مهم قبل از فروش گوشی اندرویدی

بررسی باتری Samsung Galaxy A32

یکی از بزرگترین نقاط قوت Galaxy A32 عمر باتری آن است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپری است که با توجه به صفحه نمایش 6.5 اینچی و نرخ نوسازی 90 هرتزی، مدت زمان قابل توجهی را دوام می آورد. برای مثال پس از 2 ساعت پخش ویدیویی یوتیوب، گوشی از شارژ کامل به 92 درصد کاهش یافت. نتیجه ای چشمگیر که بسیاری از گوشی های هم سطح خود را شکست می دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *