تبلیغات

تبلیغات

دندانپزشکی ارزان در تهران کجاست؟

denteeth1

هزینه های دندانپزشکی معمولا بالا هستند و پرداخت این هزینه ها ممکن است برای برخی از افراد مشکل باشد. تعرفه های دندانپزشکی در مراکز دندانپزشکی مختلف در تهران با توجه به موقعیت دندانپزشک، مواد دندانپزشکی مصرفی و … متفاوت می باشند. با این وجود دندانپزشکی های هستند که خدمات دندانپزشکی را با هزینه های بسیار مناسب تر به شهروندان ارائه می دهند. با مراجعه به صفحه دندانپزشکی های خیریه تهران می توانید لیستی از این دندانپزشکی ها را با آدرس و شماره تلفن در نقاط مختلف تهران مشاهده کنید.

دندانپزشکی خیریه در تهران به دلیل هزینه های مناسب تر نسبت به بسیاری از مراکز دندانپزشکی جزو دندانپزشکی های ارزان تهران محسوب می شود.

دندانپزشکی ارزان

 

در این مراکز دندانپزشکی انواع خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، برای کودکان و بزرگسالان ارائه می شود. به عنوان مثال از خدمات درمانگاه های خیریه دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشیدن دندان
  • عصب کشی و ترمیم دندان (آمالگام یا کامپوزیت)
  • درمان های زیبایی دندانپزشکی مانند لمینت، کامپوزیت ونیر، بلیچینگ و …
  • درمان نامرتبی دندان ها با ارتودنسی
  • کاشت ایمپلنت دندان و جراحی های دندانپزشکی
  • خدمات دندانپزشکی اطفال
  • و ….

با مراجعه به این مراکز می توانید از خدمات بالا و سایر خدمات دندانپزشکی با هزینه های مناسب تر بهره مند شوید، برای مثال بسیاری از افراد با دندان درد به دندانپزشکی مراجعه می کنند و معمولا در چنین موارد دندان نیاز به درمان ریشه دارد و هزینه عصب کشی دندان نیز گاها بسیار بالا می باشد، در حالی که در این مراکز این درمان ها که درمان زیبایی نیز محسوب نمی شود با هزینه های مناسب تری انجام می شود.

خوشبختانه درمانگاه های دندانپزشکی خیریه در نقاط مختلف تهران (غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز تهران) قابل دسترسی هستند و افراد می توانند برای درمان مشکلات دهان و دندان ها به این مراکز مراجعه کنند.

دندانپزشکی ارزان

 

دندان ها از نعمات الهی و از اعضای مهم بدن انسان هستند و ضروری است با حفظ بهداشت دهان و دندان ها و تغذیه صحیح از آنها بخوبی مراقبت شود.

توصیه می شود اگر مشکلی در دندان ها مشاهده کردید (مانند پوسیدگی دندان) قبل از اینکه مشکل جدی شود و به عصب دندان برسد و نیاز به عصب کشی (درمان ریشه)  باشد، نسبت به ترمیم دندان اقدام کنید.

همچنین بخوانید  علائم انحراف بینی چیست؟

تبلیغات

دیدگاه ها

  • نیما آذر 9, 1402 :: 02:24

    هزینه های دندانپزشکی واقعا زیاده، ولی بازم این دندانپزشکی های خیریه خوبن، هزینه هاشون نسب به جاهای دیگه ارزون ترن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *