تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت خرید درون بازی در ایران

daron-game2

اگر حتی یک گیمر آماتور هم باشید، حتماً یک بار هم که شده بازی کالاف دیوتی را انجام داده‌اید و صد البته می‌دانید که این بازی از جمله بازی‌های اکشن به شمار می‌رود که دارای ارز اختصاصی به نام سی پی است که با استفاده از آن می‌توان محصولات درون بازی را خریداری کرد تا در این صورت بتوان به انجام مأموریت‌های بیشتر پرداخت.

در حال حاضر خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و قیمت سی پی کالاف از جمله دغدغه‌های گیمرهای این بازی است؛ چرا که هر چه سی پی بیشتری در این بازی به دست آورده شود، شانس بهتری برای پیروزی در جدال‌ها وجود دارد؛ البته گفتنی است که در کنار بازی کالاف دیوتی، بازی‌های دیگری مانند فری فایر و پابجی نیز وجود دارند که هر کدام دارای ارز اختصاصی خودشان هستند که دقیقاً مانند خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قابل تهیه خواهند بود. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ این نوع قابلیت بازی‌ها صحبت کنیم.

 

سایت خرید درون بازی

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

بازی‌های جذابی مانند کالاف دیوتی که معمولاً توسط شرکت سازنده به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، دارای یک‌سری ویژگی‌هاست که از جمله مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان به سی پی اختصاص داد. اگر کالاف دیوتی را بازی کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که برای رویایی با دشمنان نیاز به تجهیزات جنگی دارید که ممکن است شامل لباس نبرد، اسحله و مواردی از این دست باشد که برای برخورداری از آن‌ها نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خواهید داشت.

البته ناگفته نماند که احتمالاً تعداد کمی از هر کدام از تجهیزات کالاف دیوتی برای استفاده در اختیار گیمرها قرار داده می‌شود؛ اما پر واضح است که برای به‌کارگیری بی‌دغدغه از آن‌ها نیاز به خرید محصولات و تجهیزات دارید که برای این منظور نیز باید از پرداخت درون‌برنامه‌ای که با ارز اختصاصی کالاف دیوتی به نام سی پی انجام می‌پذیرد، استفاده کنید.

روش به دست آوردن رایگان سی پی کالاف دیوتی

اگر چه راه‌های زیادی برای کسب سی پی رایگان کالاف دیوتی وجود ندارد، اما با این حال می‌توان با در نظر گرفتن یک‌سری شرایط به سی‌ پی کالاف دیوتی رایگان دسترسی داشت. ناگفته نماند که هدف سازندگان این بازی قیمت سی پی کالاف است تا این بازی راه درآمدزایی مناسبی داشته باشند. اکنون قصد داریم روش‌های به دست آوردن cp کالاف دیوتی رایگان را شرح دهیم:

  • به اتمام رساندن بعضی از مأموریت‌ها در بتل رویال
  • از دور خارج کردن رقبا در مأموریت‌ها
  • به دست آوردن تجهیزات بیشتر در رقابت‌ها
  • به پایان رساندن مأموریت‌های هفتگی یا روزانه. (که این مورد در اکثر موارد توسط گیمرها در نظر گرفته نمی‌شود)
  • شرکت در کلیه‌ چالش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود
  • آنلاک کردن Gun Xp Dard
  • خرید بتل پس کالاف که درست مانند یک سرمایه‌گذاری است که سبب می‌شود در ادامه‌ بازی سی پی‌های بیشتری دریافت کنید
همچنین بخوانید  با کمک گرفتن از افراد حرفه ای به ثروت کلان رسیدم

 

سایت خرید درون بازی

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

بسیاری از گیمرها از مزیت‌های دریافت رایگان سی پی کالاف یا حتی خرید آن اطلاعات ناچیزی دارند. به همین دلیل اقدامی در جهت خرید سی پی کالاف دیوتی نمی‌کنند. حال به همین دلیل در ادامه به مزایای خرید cp کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم تا علاقه‌‌مندان به خرید آن ترغیب شوند:

  1. خرید راحت بتل پس برای هر سیزن
  2. به دست آوردن درآمد به روش استریم
  3. تبدیل حالت اکانت بازی به پرمیوم یا پرمیوم پلاس
  4. ارزش‌ بالای اکانت در صورت نیاز به فروش
  5. فعال شدن اسکین‌های خاص و اپیک
  6. کسب گان‌های خاص و اپیک

خرید جم فری فایر موبایل

اگر به بازی‌های سبک اکشن و بقا علاقه‌مند باشید، حتماً بازی فری فایر را نیز می‌شناسید. در این بازی که برای دستگاه‌های مختلف اندروید در نظر گرفته شده است، در یک منطقه‌ دورافتاده برای بقا با دشمنان خواهید جنگید. از ویژگی‌های این بازی این است که گیمر در یک شرایط فوق‌العاده دشوار قرار می‌گیرد که به جم که واحد پول بازی فری فایر است، نیاز مبرم پیدا خواهد کرد. درواقع درست مانند بازی کالاف که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در تیر رس گیمرها برای بهبود شرایط بازی‌ است، در فری فایر نیز برای انجام بهتر بازی و پیروز شدن راحت‌تر می‌توان به خرید جم فری فایر روی آورد.

روش‌های به دست آوردن جم فری فایر

همان‌طور که قابل حدس است، برای دریافت جم فری فایر می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد؛ چرا که به دلخواه می‌توان هر تعداد که مورد نیاز است، سفارش داد و دشواری‌های دیگر روش‌ها را نیز نخواهد داشت. با این حال استفاده از راه‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم نیز می‌تواند به گیمرها برای دستیابی به جم فری فایر ارزان کمک کند:

  1. بعضی از کدها هستند که گیمرها می‌توانند پس از تغییر سرور از آن به عنوان به دست آوردن جم فری فایر استفاده کنند که البته ناگفته نماند کار چندان آسانی نخواهد بود
  2. به کارگیری از اپلیکیشن‌ها نیز می‌تواند گیمرها را صاحب جم فری فایر کند که البته روند پرداخت طولانی این روش کار را سخت خواهد کرد و معمولاً توصیه نمی‌شود

خرید یوسی پابجی موبایل

در کنار بازی‌های کالاف دیوتی و فری فایر که هر کدام دارای یک ارز به خصوص هستند، بازی معروف بتل رویال پابجی نیز وجود دارد که ارز مختص به خود را  که یوسی نام دارد در اختیار گیمرها قرار داده است تا با استفاده از آن محصولات و تجهیزات بازی توسط علاقه‌مندان خریداری و استفاده شود. گفتنی است که مانند خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، گیمرها به راحتی می‌توانند به خرید یوسی پابجی موبایل بپردازند تا در این صورت کار سختی برای ارتقا سطح بازی در پابجی نداشته باشند. از جمله مزایای یوسی در این بازی به شرح زیر است:

  • خرید آیتم‌های مختلف بازی که در نتیجه منجر به در اختیار داشتن سلاح و دیگر تجهیزات نظامی خواهد شد
  • شرکت در مسابقات رویال پس و الیت رویال که به راحتی می‌توانید مأموریت‌هایتان را تکمیل کنید
همچنین بخوانید  تعمیرات موبایل چیست و چگونه آموزش ببینیم؟

به طور کلی گفتنی است که برای خرید ارز رایج هر بازی باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه شود که ما در ادامه به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

 

سایت خرید درون بازی

بهترین سایت خرید درون بازی در ایران

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چناچه علاقه‌مند به خرید هریک از ارزهای اختصاصی بازی‌های معرفی شده هستید، کافی است که به سایت دیاموند لند مراجعه کنید. این سایت به تعداد کافی دارای کلیه‌ ارزهای سه بازی کالاف دیوتی، فری فایر و پابجی است که در صورت نیاز به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

دقت شود که برای قیمت سی پی کالاف دیوتی موبایل یا هر نوع ارز دیگری نیازی به در اختیار قرار دادن مشخصات کلی اکانت‌تان نخواهد بود و برای این منظور کافی است که با مدیریت تیم تخصصی دیاموند لند گفتگو کنید تا بتوانید در یک شرایط امن ارز مدنظرتان را خریداری نمایید. حال برای هرگونه ارتباط با فروشگاه اینترنتی دیاموند لند می‌توانید به سایت این مجموعه به نشانی https://diamond-land.ir/ مراجعه نمایید. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *