تبلیغات

تبلیغات

معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک و تولیدات آن

karton

کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی و سایر انواع کارتن ها در صنعت بسته بندی کاربردهای بسیار زیادی دارند. برای بسته بندی محصولات خود می توانید با توجه به ویژگی های محصول مانند نوع، اندازه، وزن و … مناسب ترین نوع کارتن را سفارش دهید. مزایای بسته بندی با کارتن سبب شده است تا انتخاب کارتن برای بسته بندی بهترین گزینه باشد. البته برای بهره بردن از این مزایا حتما باید از کارتن های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

کارخانه کارتن سازی صفاپک از سال 1363 در زمینه طراحی و تولید انواع کارتن های مختلف فعالیت داشته است. می توانید تولید کارتن مورد نظر خود را به این مجموعه با تجربه سفارش دهید. محصول شما در اسرع وقت و با کیفیت بسیار بالا تولید شده و به شما تحویل داده می شود.

معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک

کارخانه کارتن سازی صفاپک در سال 1363 تأسیس شده است. این کارخانه با بهره گیری از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و پیشرفته در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف کارتن ها فعالیت می کند. از جمله محصولات پر طرفدار این کارخانه کارتن سازی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

این کارخانه کارتن سازی به مساحت سه هزار متر مربع و با به کارگیری تجهیزات، ابزار و ماشین آلات به روز و طراحان با تجربه و ماهر می تواند انواع مختلف کارتن را با توجه به نوع محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید برای شما تولید کند. می توانید ثبت سفارش خود را به صورت تلفنی یا آنلاین انجام دهید و محصول را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای راحتی بیشتر مشتریان در هیچ یک از مراحل ثبت سفارش تا تحویل محصول نیازی به حضور فیزیکی سفارش دهنده نیست.

معرفی تولیدات کارخانه کارتن سازی صفاپک

کارتن های تولید شده در صفاپک انواع بسیار مختلفی دارند. برای بسته بندی محصولات باید مناسب ترین نوع کارتن را با توجه به محصول انتخاب و استفاده کرد. کارخانه کارتن سازی صفاپک انواع مختلف کارتن ها را طبق سفارش مشتری طراحی و تولید می کند. در صورتی که شما با کارتن های مختلف آشنایی ندارید و نمی دانید کدام کارتن برای بسته بندی محصول شما مناسب تر است، می توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

کافی است تا ویژگی های محصول خود و نوع بسته بندی مد نظرتان را به طور دقیق به کارشناسان بیان کنید تا آن ها مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنند. معمولا برای بسته بندی محصولات از کارتن های سینگل فیس، کارتن های سه لایه، کارتن های چهار لایه، کارتن های پنج لایه، کارتن های دایکاتی و … استفاده می شود. ویژگی های این کارتن های مختلف را به طور مختصر بیان و بررسی می کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

همچنین بخوانید  در مورد قفل کارتی چه می دانید؟

کارخانه کارتن سازی

 

کارتن سه لایه چیست؟

یکی از انواع تولیدات کارخانه کارتن سازی صفاپک کارتن های سه لایه می باشد. این نوع کارتن ها برای بسته بندی محصولات متنوعی استفاده می شوند. در تولید کارتن های سه لایه از یک لایه فلوت و دو لایه صاف یا لاینر استفاده شده است. به این ترتیب که یک لایه فلوت در میان دو لایه لاینر قرار می گیرد و این لایه ها با استفاده از چسب و حرارت به هم متصل می شوند.

در تولید این نوع کارتن ها با توجه به سفارش مشتری و محصول مورد نظر از انواع مختلف فلوت استفاده می شود تا مقاومت و ضخامت کارتن متناسب با وزن محصول باشد. کارتن های سه لایه مقاومت و استحکام خوبی دارند و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند. از این کارتن ها معمولا برای کاربردهای زیر استفاده می شود :

  • کارتن بسته بندی صادراتی
  • بسته بندی لوازم آشپزخانه
  • بسته بندی ظروف چینی
  • بسته بندی مواد شوینده
  • کارتن در صنایع غذایی
  • کارتن دارویی
  • جعبه کفش
  • و …

 

کارتن پنج لایه چیست؟

یکی دیگر از تولیدات کارخانه کارتن سازی صفاپک کارتن های پنج لایه هستند. کارتن های پنج لایه نیز انتخاب بسیار خوبی برای بسته بندی محصولات به حساب می آیند. این نوع کارتن ها از سه لایه صاف ( لاینر) و دو لایه فلوت تشکیل می شوند. لایه های فلوت و لاینر را به صورت یکی در میان طوری قرار می دهند که لایه های لاینر لایه زیرین و رویی کارتن را تشکیل دهد.

در تولید کارتن های پنج لایه با توجه به ضخامت و استحکام مورد نیاز از انواع مختلف فلوت مانند فلوت های نوع A، B، C، E استفاده می کنند. کارتن های سه لایه می توانند تا وزن بیست کیلو را تحمل کنند. اما کارتن های پنج لایه تا وزن چهل و پنج کیلو را نیز تحمل می کنند. از جمله کاربردهای این نوع کارتن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • بسته بندی مواد آرایشی
  • کارتن تخم مرغ
  • کارتن میوه
  • مرسولات حساس اسباب کشی
  • جداسازی ظروف شکستنی
  • و …

 

کارتن لمینتی چیست؟

کارتن های لمینتی یکی از پر کاربردترین کارتن ها برای چاپ و بسته بندی می باشند. این نوع کارتن ها بیشتر برای بسته بندی محصولاتی به کار می روند که نیاز به ظاهری شیک و زیبا دارند. ظاهر جذاب این کارتن ها سبب می شود تا محصول به شکل زیباتری عرضه شود.

عرضه محصول در بسته بندی های زیبا به شما در بازاریابی کمک زیادی می کند. در این کارتن ها هیچ محدودیتی برای چاپ طرح ها و رنگ های مختلف وجود ندارد. اغلب برای کالاهایی که نیاز به شرایط نگهداری خاص دارند و یا کالاهای لوکس از کارتن های لمینتی استفاده می شود.

همچنین بخوانید  چگونه با شغل مورد علاقه زندگی خودم را ساختم

در تولید این نوع کارتن ها از یک لایه ورق نازک که از جنس پلاستیک است و لایه ای دیگر از جنس کامپوزیت استفاده می شود. لایه ای تزیینی نیز روی این لایه ها را می پوشاند. تعداد این لایه ها با توجه به نوع محصول و سفارش مشتری می تواند تغییر کند. این کارتن ها بسیار شیک، مقاوم، ماندگار و با کیفیت هستند.

چاپ روی این نوع کارتن ها به روش خاص و با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار انجام می شود. چاپ زیبا و با کیفیت روی این بسته بندی ها سبب جلب توجه مشتریان و فروش بیشتر محصولات می شود. از این کارتن ها می توان برای موارد زیر استفاده کرد :

  • بسته بندی مواد غذایی
  • کارتن بسته بندی میوه صادراتی
  • کارتن خرما
  • کارتن هندوانه
  • بسته بندی میوه خشک
  • بسته بندی چای
  • کارتن بسته بندی آجیل
  • بسته بندی خشکبار
  • کارتن بسته بندی پسته صادراتی
  • کارتن بسته بندی زرشک
  • و …

کارخانه کارتن سازی

 

کارتن دایکاتی چیست؟

کارتن های دایکاتی نیز از جمله تولیدات کارخانه کارتن سازی صفاپک است. منظور از دایکات کارتن هایی است که دارای ابعاد و اندازه های مشخص و شکل عادی و معمولی نیستند. این نوع کارتن ها دقیقا مطابق با سفارش مشتری و با استفاده از دستگاهی به نام دایکات تولید می شوند.

البته عبارت دایکات برای خدمات پس از چاپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش طرح های خاص با قالبی مخصوص روی بسته بندی هایی که نیاز به چاپ دارند اجرا می شود. این روش برای طراحی و چاپ لوگو بسیار مناسب است. یکی از مزایای استفاده از این نوع کارتن ها مناسب بودن شکل و اندازه آن با محصول مورد نظر شما است. به این ترتیب محصول در بسته بندی خود کاملا فیکس شده و هیچ آسیبی به آن نمی رسد.

انواع مختلف کارتن های دایکاتی که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از :

  • کارتن دایکات تلسکوپی مانند کارتن موز
  • کارتن دایکات بدون درب که برای بسته بندی وسایل خانگی مانند گاز، یخچال و لباس شویی استفاده می شود.
  • کارتن دایکات سوراخ دار برای بسته بندی میوه و تره بار
  • کارتن دایکات دسته دار برای لوازم کادویی و اسباب بازی
  • و …

چاپ و بسته بندی

استفاده از کارتن در صنعت چاپ و بسته بندی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که توضیح دادیم کارتن ها مزایای زیادی در بسته بندی محصولات دارند. یکی از مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات امکان چاپ روی کارتن است.

همچنین بخوانید  روش استاندارد جهاد کشاورزی برای کاشت نهال گردو چیست؟

با چاپ روی کارتن می توانید نام برند تجاری خود را تبلیغ کنید. طراحی و چاپ زیبا سبب چشم نواز شدن بسته بندی محصولات شما می شود. به این ترتیب محصول شما بیشتر به چشم می آید و احتمال جذب مشتریان نیز بیشتر می شود. هزینه ای که برای تهیه کارتن و چاپ روی آن می کنید به نوعی هزینه برای تبلیغات و بازاریابی محصولات شما نیز می باشد.

نام برند تجاری، لوگوی شرکت، نام محصول، مواد تشکیل دهنده محصول، پروانه های بهداشتی، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و … از جمله مواردی است که اغلب روی بسته بندی های کارتنی چاپ می شوند.

قیمت کارتن

موارد مختلفی روی تعیین قیمت کارتن اثر می گذارند. نوع کارتن، کیفیت مواد اولیه، نوع چاپ، تعداد رنگ، تیراژ سفارش، ابعاد کارتن و … از جمله موارد تعیین کننده قیمت آن می باشد.

تولیدات کارخانه کارتن سازی صفاپک کیفیت بالایی دارند و در عین حال با قیمت مناسبی نیز عرضه می شوند. اصولا هزینه ای که برای تهیه کارتن می کنید در قیاس با مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد.

جمع بندی 

در این نوشته به معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک و تولیدات آن پرداختیم. این توضیحات می تواند به شما در انتخاب نوع کارتن مناسب برای بسته بندی محصولات کمک کند. در صورتی که نیاز به مشاوره های بیشتر دارید می توانید از کارشناسان این مجموعه به صورت تلفنی یا آنلاین راهنمایی بگیرید. برای تماس با این مجموعه می توانید از شماره تلفن های زیر استفاده کنید :

تلفن تماس: ۷۶۲۱۳۱۸۳ (۰۲۱) الـــی ۵

تلفن موبایل: ۰۹۱۲۹۶۱۶۷۷۲

واتساپ: ۰۹۱۲۲۷۲۱۶۷۰

تلگرام: ۰۹۲۱۲۷۲۳۶۷۰

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *