تبلیغات

تبلیغات

خدمات بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در غرب تهران

ezdevaj

خدماتی که مرکز مشاوره ندای درون به مراجعین خود می‌دهد براساس مشاوره روانشناسی وآموزش محور است که شامل مشاوره، آموزش و پشتیبانی می‌باشد. جلسات مشاوره بنا به خواست مراجعین بصورت حضوری، تلفنی و یا بصورت آنلاین برگزار می‌شود. البته توصیه می‌شود در صورت امکان از جلسات مشاوره حضوری استفاده کنید چون در جلسات مشاوره حضوری کیفیت و بازدهی مشاوره بسیار بیشتر از مشاوره تلفنی و آنلاین است و روند درمانی با موفقیت بیشتری سپری می‌شود.

اما در صورتی که بدلیل بعد مسافت و یا به هر دلیل دیگری امکان مراجعه حضوری را ندارید از گزینه مشاوره تلفنی استفاده کنید.

 

امروزه مردم لزوم مشاوره با یک فرد متخصص و با تجربه، در مورد مسائل مهم زندگی‌شان را بخوبی درک کرده‌اند. چون یک مشاور خوب و آگاه، از آسیب‌های احتمالی تا حد ممکن جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند فرد به شیوه درست و اصولی مشکلاتش را برطرف کند. اماچطور می‌توان یک مشاور  با تجربه پیدا کرد؟! در واقع پیدا کردن یک روانشناس در غرب تهران، با تیم تخصصی روانشناس و مشاور باتجربه، یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین است.

برخی از خدمات کلینیک روانشناسی ندای درون در غرب تهران

مرکز مشاوره کودک در تهران : درمان انواع اختلالات کودکی (کودک 1 ساله تا 12 ساله)، شامل درمان اضطراب ، درمان افسردگی ، درمان لکنت زبان ، رفع مشکلات رفتاری کودکان مانند لجبازی کودکان یا پرخاشگری کودکان

کلینیک اختلالات تحولی تکاملی: درمان مشکلات رشدی کودکان، اختلالات طیف اوتیسم، تأخیرهای حرکتی و گفتاری، توانبخشی و کم‌توانی ذهنی.

کلینیک نوجوان و  بلوغ: پیشگیری از اختلالات دوران نوجوانی، درمان رفتارهای پرخطر دوران نوجوانی (سوء مصرف مواد ، روابط نامناسب و غیره). تشخیص سطح سلامت روانی نوجوانان، آموزش مسائل جنسی دوران بلوغ و آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان

کلینیک اختلالات اضطرابی: درمان انواع اختلالات اضطرابی در دانش آموزان، برزرگسالان، حملات پانیک یا وحشت‌زدگی، هراس خاص (مثل ترس از حیوانات) یا هراس اجتماعی، وسواس فکری و وسواس عملی

مرکز مشاوره خانواده غرب تهران: مشاوره پیش از ازدواج، اختلال‌های جنسی و بهبود روابط جنسی، شکست‌های عاطفی، طلاق و جدایی

درمان شناختی رفتاری یا رفتار درمانی شناختی چیست؟

رفتار درمانی شناختی که یکی از مهمترین دستاوردهای قرن به شمار می رود که آن را با واژه انقلاب شناختی نیز توصیف می کنند. این نظریه اثربخش ترین روش درمان اختلالات اضطراب و افسردگی به شمار می رود. افزون بر آن از این روش برای کنترل بیماری حادی چون اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی بهره گرفته می شود. درمان شناختی رفتاری یک درمان کوتاه مدت است که در آن روانشناس به فرد می آموزد که احساسات و رفتارهایش را از طریق تغییر باور ها و اعتقاداتش تغییر دهد.

همچنین بخوانید  با عسل طعم شیرین ثروت را چشیدم

ضرورت مراجعه به کلینیک روانشناسی

همه ما در مقطعی از زندگی خود با استرس، اضطراب، نوسانات خلقی و… روبهرور می شویم که ناراحتی های ذهنی برای ما به وجود می آورند. با گذشت زمان این اتفاقات حل می شوند. اما گاهی با مشکلاتی مواجه می شویم که به چالش های بزرگ زندگی ما تبدیل می شوند و ما برای حل آنها به کمک یک متخصص نیاز داریم. در اینجاست که اهمیت مراجعه به کلینیک روانشناسی مشخص می شود. ما نمی توانیم به تنهایی و منطقی رفتار ها خود را تحلیل کنیم. به همین خاطر لازم است تا هر زمان که احساس کردیم که با بحرانی مواجه شدیم و یا زمانیکه می خواهیم تصمیم بزرگی چون ازدواج کردن، انتخاب شغل و… روبه رو هستیم به کلینیک روانشناسی مراجعه کنیم.

چرا روانشناسی

هدف بهترین دکتر روانشناس در تهران ارائه کمک به کسانی است که دارای رنج روانشناختی هستند. دکتر روانشناس فضایی را ایجاد می کند که درد عاطفی، فقدان، یا آسیب پذیری را قبل از شدت یافتن و یا مختل کردن زندگی کاهش دهد.

در سایر مواقع به مشکلات زوج یا مشکلات خانواده رسیدگی می شود. به این قبیل مشاوره ها، مشاوره ازدواج و یا مشاوره خانواده گفته می شود. در مشاوره ازدواج بهتر است که هر دو سمت یک رابطه زناشویی در مشاوره حضور پیدا کنند. همچنین در مشاوره خانواده نیز بهتر است تمامی اعضاء در جلسات مشاوره حضور پیدا کنند. مشکلات خانوادگی تحت تاثیر تمامی اعضاء خانواده شکل می گیرند. در نتیجه حل مشکل نیز با کمک همه اعضاء امکان پذیر خواهد بود.

از دکتر روانشناس چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

اگر شما به درمان نیاز دارید، طبیعی است که کمی شک و ترس داشته باشید. خصوصاً اگر تا به حال هرگز به درمانگر مراجعه نکرده باشید. ممکن است به این فکر کنید که چه انتظاری از درمان باید داشته باشید.  مراجعه به بهترین روانشناس تهران بسیار شبیه مراجعه به پزشک است. شما می توانید با مسئول پذیرش برای دریافت نوبت هماهنگ کنید.

روانشناس سوالات متعددی را برای تعیین دقیق مشکل مطرح خواهد کرد. معمولا در جلسه اول، دکتر روانشناس مشکلات را فرمول بندی می کند. در پایان جلسه اول، جمع بندی جلسه و پیشنهادات برای ادامه درمان به شما ارائه می شود. مدت درمان به عواملی مثل همکاری مراجع و انجام تکالیف بستگی دارد.

مشاوره آنلاین روانشناسی

اگر به مشاوره روانشناسی نیاز دارید ولی مشکل رفت و آمد دارید،میتوانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید. حتی یک لحظه را برای داشتن زندگی شاد از دست ندهید.

همچنین بخوانید  بررسی قوانین مالیات ارزهای دیجیتال در ایران

ممکن است میزان تاثیرگذاری جلسات مشاوره آنلاین برای افراد مختلف متفاوت باشد.با توجه به راحتی بیشتر برخی افراد در مشاوره آنلاین، می توان انتظار داشت نتایج بهتری حاصل شود.

مشاوره خانواده در تهران

خیلی مواقع یک دکتر روانشناس امکان مشاوره خانواده را فراهم می آورد. اجازه دهیم تا یک مشاوره خانواده خوب در تهران یا هر شهر و منطقه ای که در آن زندگی می کنیم، مشکلات پنهان زندگی ما را شناسایی نماید. و به ما کمک کند تا هر مشکل کوچک و بزرگی را رفع کنیم. شما به خانواده خود اهمیت می دهید و قصد دارید این سرمایه را حفظ کنید. 

شما برای حفظ خانواده و زندگی شاد خود نیاز به توجه جدی و برنامه ریزی دقیق دارید. بنابراین توصیه می شود هرگز مراجعه به یک مشاوره خانواده را با مراجعه به دیگر افراد جایگزین نکنید. در بسیاری از مواقع مراجعه به افراد غیر متخصص مشکلات جدیدی را به وجود می آورد. که حتی ممکن است جدی تر از مشکلات قبلی باشند.

مرکز مشاوره و روانشناسی

 

به مشاور خانواده چه بگویم؟

همانطور که می دانید یک مشاور خانواده در  تهران به مشکلات روانشناختی می پردازد. مشاور خانواده از دیرباز به دنبال فهم کارکرد بهینه انسان بوده اند. در کنار این موضوع مشکلاتی که کارکرد انسان را کاهش می دادند موضوع کار روانشناسان قرار گرفت. این مشکلات شامل موارد زیر می شوند:

مشکلات فرزندپروری

تربیت کودکان

خیانت

طلاق

تعامل های متعارض

شما می توانید برای ارزیابی اولیه و تشخیص مشکلات فردی به مشاور خانواده تهران مراجعه کنید. همانطور که در بالا اشاره شد در صورتی که به هر دلیلی مشکل رفت و آمد دارید، می توانید از مشاوره آنلاین استفاده کنید.

مشاوره پیش از ازدواج

یافتن یک دکتر روانشناس ازدواج و متبحر کار ساده ای نیست. خبر خوب این است که دکتر روانشناس خوب در تهران برای ارائه یک درمان مناسب و راه حل های واقعی برای مقابله با مشکلات روزمره زندگی وجود دارد.اما برای یافتن یک روانشناس بهتر است که خود شما هم تحقیق کنید. 

اگر مشکلات شما مربوط به ازدواج می شود بهتر است به دکتر روانشناس ازدواج مراجعه کنید.

برای اینکه بدانیم مشاوره پیش از ازدواج چیست، اول باید بدانیم چرا به مشاوره پیش از ازدواج  نیاز داریم. اگر کسی به شما بگوید که تنها با گفتن یک جمله جادویی رابطه عاشقانه و سالمی را تا اخر عمر با همسر و یا شریک خود خواهید داشت، آیا شما باور می‌ کنید؟ بدون شک پاسخ شما منفی است. همه ما می ‌دانیم که ایجاد یک رابطه عاطفی سالم و حفظ و نگهداری آن کار ساده‌ای نیست.

همچنین بخوانید  چاپ بنر عمودی بزنم یا افقی؟ با کارکردهای انواع سایز بنر آشنا شوید

مرکز مشاوره و روانشناسی

 

استفاده از تجربیات یک مشاور ازدواج

یکی دیگر از مزایای مناسب و بزرگ مشاوره قبل از ازدواج،صحبت کردن با یک مشاور ازدواج باتجربه است. زوج های جوان وقتی که با یک مشاور باتجربه حرف می زنند با مسائلی و موضوعاتی روبرو می شوند و آشنا می شوند که در هیچ کتابی منتشر نشده و نمی توانند بیاموزند.در واقع،اکثر مشاوران قبل از ازدواج با مسائل و مشکلات مالی که باعث اذیت و آزار زوجین می شود روبرو می شوند و دست و پنجه نرم می کنند.

موضوعاتی که در جلسات مشاوره مطرح می شود و دارای مزایای زیادی برای زوجین است که عبارتند از:

سبک های ارتباطی
امور مالی مشترک و فردی
سبک های فرزند پروری
استراتژی های حل مشکلات و تعارض
خانواده درمانی
سبک های تصمیم گیری

کشف ویژگی های جدید در رابطه با خودشان

مشاوران ازدواج زمانی که با دختر و پسرهای جوانی که قصد ازدواج دارند گفتگو می کنند،پرسش های بسیاری از آن ها می پرسند.آن ها در این جلسات می توانند با دقت به پاسخ های طرف مقابل خود گوش کنند تا بتوانند او را بیشتر بشناسند.البته اکثر زوج های جوان فکر می کنند که کسی بهتر از آن ها شریک زندگی شان را نمی شناسد ولی با وجود همه ی این حرفا،مشاوران می توانند به آن ها کمک کنند تا از روحیات فردی یکدیگر اطلاعات خیلی خوبی را بدست بیاورند.

آدرس و شماره های تماس مرکز مشاوره و روانشناسی ندای درون

تهران:جنت آباد شمالی-بالاتر از آبشناسان-بین کوچه تروند و بهارستان 16-پلاک 321-واحد 4

تلفن تماس : 44290327 – 44863952 -021 | 09011809309

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *