تبلیغات

تبلیغات

چطور تولیدی و پخش عمده لوازم تحریر ارزان را پیدا کنیم؟

tahrir

لوازم تحریر از اجناسی است که در همه فصل ها بخصوص فصل پاییز و با آغاز شدن مدرسه بازار خوبی دارد. قبلا لوازم تحریر به یک دفتر، خودکار و مداد خلاصه می‌شد اما این روزها با گسترش تفاوت سلیقه ای،  تنوع اجناس آن بسیار بالا رفته است.

اگر به فکر راه انداختن فروشگاه لوازم تحریر هستید یکی از مشکلات شما پیدا کردن تولیدی یا عمده فروشی لوازم تحریر است که اجناسی با کیفیت و در عین حال ارزان داشته باشد. خرید از عمده فروشی ها این مزیت را دارد که جنس خریداری شده قیمتی مناسب دارد چون مانند اجناس دیگر به دست واسطه ها نرسیده و قیمت آن بالا نرفته است.

چالش دیگری که شما با آن مواجه هستید این است که باید تمامی اجناس به روز را در فروشگاه خود داشته باشید تا کسب و کار شما از حالت سنتی خارج شده وطبق سلیقه  مشتری خرید کنید.

برای توسعه کسب و کار لوازم تحریر باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • اجناس شما باید کیفیت بالایی داشته باشند.
  • قیمت شما نباید از قیمت معمول در بازار بالاتر باشد.
  • سلیقه مشتری را بدانید و با توجه به منطقه ای که در آن هستید اقدام به خرید کنید.
  • اجناسی را که رقبای شما قادر به تهیه آن نیستند تهیه و به دست مشتری برسانید.
  • تنوع اجناس بالایی داشته باشید.

همه مواردی که در بالا گفتیم نیازمند دانستن نحوه پیدا کردن تولیدی، پخش و عمده فروشی لوازم تحریر برای تهیه اجناس فروشگاه است.

 

نحوه پیدا کردن عمده فروشی لوازم تحریر

  1. روش سنتی

از روش های پیدا کردن عمده فروشی یا تولید کننده لوازم تحریر این است که یک عمده فروشی پیدا کنیم سپس به صورت حضوری به آنجا مراجعه کرده و اجناس مورد نظر را بخریم. این روش، روشی قدیمی است و این روزها جوابگوی نیاز خریداران عمده لوازم تحریر نیست.

چون هم از نظر زمان و هزینه به صرفه نیست هم تنوع اجناس آن از نظر کیفیت، قیمت و شکل ظاهری بالا نیست. پس باید راهی پیدا کنیم که همزمان جنس های چند تولیدی را برای انتخاب داشته باشیم و با مقایسه آنها بهترین گزینه راانتخاب کنیم.

  1. روش نوین ( فروشگاه آنلاین عمده فروشی )

یکی از روش هایی که این روزها باب شده است خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین است. فروشگاه های آنلاین با پیدایش کرونا جان تازه ای پیدا کردند و در میان مردم به خوبی رواج یافتند. چون دیگر نیازی نبود برای خرید از خانه بیرون آمد وخود را در معرض خطر قرار داد. پیداکردن فروشگاه آنلاین برای شما که به دنبال تهیه عمده لوازم تحریرهستید این امکان را می‌دهد تا تمامی جنس های فروشگاه عمده فروشی را تنها در چند دقیقه و به سادگی با گوشی خود مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  چرا قیمت تتر همواره ثابت است ؟

پس دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی برای رفت و آمد داشته باشید و هر زمان که دوست داشته باشید اقدام به خرید می کنید. این روش هم چالش خود را دارد و آن این است که چگونه باید عمده فروشی های آنلاین را پیدا کنیم . پیشنهاد ما به شما استفاده از عمدباکس است. عمدباکس وبسایت عمده فروشی آنلاین است که عمده فروشان با عضویت در آن به تبلیغ کالای خود می پردازند.

چرا عمدباکس ؟

تولیدی و عمده فروشان سطح کشور در هر صنفی که فعالیت می کنند، نیاز به بستری برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود دارند .عمدباکس به عنوان بزرگترین مرجع عمده فروشان کشور این بستر را جهت کسب سود بیشتر عمده فروشان و دسترسی سریع و سهل خریداران عمده فراهم نموده است.

سایت و کانال تلگرامی عمده فروشی عمدباکس برای معرفی عمده فروشان معتبر لوازم تحریر به صورت آنلاین است که تولید کنندگان و عمده فروشان با عضویت در آن می‌تواند به معرفی کالای خود بپردازند. کسانی که ارائه‌دهنده محصول عمده هستند برای کالای عمده خود آگهی فروش ثبت کرده‌اند، و به‌صورت آنلاین برای مشتریان بالقوه خود پیام گذاشته‌اند.

این کار باعث دیده شدن کالای آنها در فضای مجازی و در نهایت فروش بیشتر می‌شود. پس اگر تولید کننده یا توزیع کننده هستید، عضویت در عمدباکس یکی از راههای ساده است که شما را به فروش راحت و بیشتر می‌رساند. دقت داشته باشید که عمدباکس، دخالتی در فرآیند خریدوفروش لباس عمده ندارد و تنها بستری برای تسهیل کسب‌وکار فروش و خرید کالای عمده است.

 

 

مزایای استفاده از عمدباکس

  • محدود به یک صنف خاس نیست و همه اصناف را در بر می‌گیرد

تمامی اصناف می توانتد با عضویت در عمدباکس به معرفی، خرید یا فروش کالای خود بپردازند.

  • راحتی استفاده از عمدباکس

کار کردن با عمدباکس بسیار ساده و روتین است و به راحتی می‌توانید در آن به خرید یا فروش اجنس خود بپردازید.

  • صرفه جویی در هزینه و زمان

شما می‌توانید هر ساعتی از روز که دوست داشتید وارد سایت یا کانال عمده فروشی عمدباکس شده و بدون صرف هیچ هزینه ای برای رفت و آمد در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید کنید.

 

سخن آخر

برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود با عضویت در عمدباکس، بزرگترین مرجع عمده فروشان کشور در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را داشته باشید. در این سایت به راحتی می‌توانید طیفی گسترده از لوازم تحریر را پیدا کرده تا نیازهای مشتری را به طور کامل براورده کیند.

همچنین بخوانید  عملکرد کندانسور افقی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *