تبلیغات

تبلیغات

7 نشانه موفقیت شما – حتی اگر تمایلی به آن نداشته باشید

mofaghiat

7 نشانه که نشان می دهد شما موفق هستید – حتی اگر آن را باور نکنید

اگر فکر میکیند دیگران در خط سریع زندگی می کنند و شما هیچ پیشرفتی ندارید؟ در این مورد چندان مطمئن نباشید! نشانه های یک زندگی موفق اغلب به راحتی از دست می رود – در اینجا هفت مثال آورده شده است.

  1. می توانید برای دیگران خوشحال باشید

آیا شما این را بدیهی می دانید؟ اما اینطور نیست! حسادت در حد اعتدال کاملاً طبیعی و حتی کاملاً سالم است، زیرا به ما نشان می دهد چه چیزی برای ما مهم است.

اما اگر از روی حسادت محض، گهگاه شاد بودن برای دیگران غیرممکن دانسته شود، اغلب به این دلیل است که حسود با خودش مبارزه می کند. از سوی دیگر، کسانی که می توانند شادی خود را برای دیگران نیز بخواهند، مطمئناً کارهای زیادی را درست انجام می دهند.

۲- پای اشتباهات خود می ایستید

اگر کارهای زیادی انجام دهید، به ناچار اشتباه می کنید – دلیل کافی برای مقابله با آنها با اطمینان کافی است. دلایل دیگر: اشتباهات انسانی هستند و ما از آنها درس می گیریم. اشتباهات ما را بهتر می کنند و ما حق داریم آنها را انجام دهیم.

متأسفانه، به ندرت کسی با این دانش متولد می شود و برخی هرگز آن را یاد نمی گیرند (اینها کسانی هستند که همیشه دیگران را سرزنش می کنند و راه خود را درست میپندارند – چه کسی آنها را می شناسد؟). اما اگر تشخیص داده اید که می توانید شکست بخورید، قطعا در مسیر درستی هستید. و معمولاً شهامت امتحان کردن چیزها را دارید (و این همان چیزی است که همه ما برای آن به دنیا آمده ایم!).

  1. خواسته های شما افزایش یافته است

همانطور که در زندگی بیشتر به دنبال پیشرفت خود  هستید، این به سادگی بخشی از فرآیند فیلتر کردن و خواستار شدن بیشتر – نسبت به خود و سایر افراد است. زیرا هنگامی که تشخیص دادید چه کاری می توانید انجام دهید، جرات می کنید بیشتر انتظار داشته باشید و مطالبه کنید.

  1. خود را راحت تر از تأثیرات منفی جدا می کنید

این بخشی از زندگی است که یاد بگیریم چه کسی برای ما خوب است و چه چیزی مانع ما می شود. هرچه این موضوع برای ما واضح‌تر شود و اعتماد به نفسمان بیشتر شود، معمولاً راحت‌تر می‌توانیم از قدرت‌خواران فاصله بگیریم. بنابراین: کسانی که به طور جدی در پی حل مشکلات خود هستند، اغلب ایده خوبی از اینکه چه هدفی دارند و به کجا میخواهند برسند؛ دارند.

  1. مشکلی در درخواست کمک ندارید
همچنین بخوانید  معرفی برترین سایت های فروش موبایل در دنیا

نقاط ضعف مانند اشتباه هستند: این کاملا طبیعی است و دلیلی برای عقب نشینی از آنها وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد و فکر کند که همیشه قوی است – همه ما هر از گاهی به کمک نیاز داریم. هر کسی که این را تشخیص داده باشد و درخواست کمک نیز داشته باشد، درس مهمی را از زندگی گرفته است.

  1. چیزهایی در زندگی شما وجود دارد که به آنها افتخار می کنید

اگر حتی ذره ای غرور داشته باشید، این خود میتواند یکی از دلایل مهم برای ادامه ی زندگی باشد.

  1. از از دست دادن نمی ترسید

به هر حال ما هرگز نمی توانیم متوجه همه چیز شویم – پس چرا استرس داشته باشیم؟ اگر نگرش شما این است، حداقل ناخودآگاه می دانید دقیقا چه می خواهید و به صدای درونی خود اعتماد دارید. و این احتمالاً به این دلیل است که قبلاً تجربیات خوبی با آن داشته اید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *