تبلیغات

تبلیغات

کفسابی بهترین عمل نظافتی در سال 2021 / سابینو

kafsabi

کفسابی به عملی گفته میشود که بر روی سنگ‌های کف ساختمان صورت میپذیرد و باعث جلا بخشیدن به آنان میشود و آنها را عاری از هرگونه آلودگی و میکروب میکند. این عمل فقط برای پاکیزگی و تمیزی صورت نمیپذیرد بلکه میتواند زمانی هم صورت گیرد که قسمتی از سنگ‌ها یا سرامیک‌های ساختمان یا منزل شما دچار شکستگی یا ترک خوردگی شده باشد این عمل کمک میکند تا تمامی این ایرادات برطرف شده و هزینه کمتری نیز نست به تعویض سنگ‌ها یا سرامیک‌ها متحمل شوید. عمل کفسابی یا سنگ سابی بر روی تمامی سنگ ها صورت میپذیرد.

کفسابی انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند که موجب میشود هر فردی مطابق با خواسته خود آنها را انتخاب کند. تفاوت انواع کفسابی در تعداد دفعات ساب زنی، دستگاه‌های مورد استفاده، فرچه‌های کاربردی ومتریال استفاده شده در هنگام ترمیم سنگ‌هاست.  در این مطلب برخی از آنها را برای شما توضیح میدهیم تا بتوانید با دانش و اگاهی کامل بهترین نوع کفسابی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

اجرای کفسابی با استفاده از فرچه سیمی

در این روش از کفسابی، با استفاده از فرچه‌های سیمی سنگ‌های کف ساختمان را میسابند که کفسابی با فرچه قدرت بالایی در پاک‌کنندگی سنگ‌ها دارد. اما این نوع از کفسابی یک عیب بزرگ دارد این است که پس از مدت کوتاهی سنگ‌ها باز نیاز به تمیز کاری و سنگ‌سابی دارند و علت آن این نیست که نمیتواند شفافیت کافی که سنگ نیاز دارد را به آن بدهد.

اجرای کفسابی به صورت کفسابی

در این روش اولین لایه از روی سنگ را لایه برداری میکنند و سطح سنگ حالت یکپارچه به دست می‌آورد. لازم به ذکر است که این عمل در مراحل مختلف باز انجام میشود تا در مرحله پایانی بطور حرفه‌ای و دقت بالا ساب براق کننده سنگ نیز اجرا شود. این عمل باعث میشود که سنگ شفاف تر شده و حالت اولیه خود را بگیرد. پس از انجام این کفسابی تمیز کردن این سنگ راحت تر خواهد شد و مدت زمان زیادی طول میکشد تا دوباره نیاز به کفسابی پیدا کند.

کفسابی با استفاده از رزین

نوعی از سنگ‌ها وجود دارند که به راحتی میتوان نواقص و ایرادات آنها مثل ترک‌ها، حفره‌ها، شکستگی‌ها را مشاهده کرد مثل سنگ تراورتن.

برای کفسابی این نوع از سنگ‌ها باید اول تمام این ایرادات و حفره‌های موجود در آنها بر طرف شود. فرد ساب‌زن یا کفساب اول با ماده به اسم رزین که از ترکیب چند پلی اتیلن به دست می آید داخل این حفره‌ها یا شکستگی‌ها یا حفره‌ها را پر میکند و پس از خشک شدن آنها با ساتفاده از ابزرهای مخصوص شروع به سنگ سابی میکنند. این نوع از کفسابی بسیار شبیه به کفسابی کامل است و تمامی مرحله به دقت انجام میشود تنها تفاوت و فرق این دو نوع از کفسابی در مرحله استفاده از رزین است.

همچنین بخوانید  پلی کربنات ، قیمت و خصوصیات ورق پلی کربنات

مرحله پولیش کاری

در برخی موارد که کارفرما میخواهد درخشندگی، شفافیت و زیبایی سنگ‌ها چند برابر باشد پس از اتمام عمل کفسابی با استفاده از مواد جامد یا مایعی که پولیش نام دارند بر روی سنگ‌ها استفاده میکنند تا بتواند زیبایی چشمگیری به فضای ساختمان بدهد.

همه مراحل کفسابی باید حتما توسط افراد متخصص و حرفه‌ای صورت بگیرد چرا که اگه اختلالی در یکی از مراحل پیش بیاید باعث میشود که نتیجه مورد نظر را از کفسابی نگیریم پس برای داشتن یک فضای زیبا و درخشندگی زیبا سنگ‌های منزل یا ساختمانتان میتوانید با یک کفسابی معتبر تماس بگیرید.

از جمله کفسابی های معتبر در شهر تهران گروه سابینو میباشد که با تجربه ای چندین ساله به صورت حرفه‌ای در انجام انواع خدمات سنگ سابی و کف سابی برای هر نوع جنس از سنگ فعالیت میکند. این گروه دارای تجهیزاتی بروز و حرفه‌ای است کهبا استفاده از آنان و با رعایت اصول این کار بهترین خدمات را به شما ارائه میدهند.

کفسابی

 

از نظر قیمت سابینو منصفانه ترین قیمت را به مشتریان خود عرضه میکند و در تمامی مناطق تهران و اطراف آن مانند اسلامشهر، پردیس، شهریار، پرند و همچنین کفسابی در اصفهان خدمت رسانی میکند. شما میتوانید با ارامش خاطر و اطمینان کامل با این گروه تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان بهترین خدمات را با قیمتی کاملا اقتصادی دریافت کنید.

علاوه بر کفسابی و ترمیم سنگ گروه سابینو در کفسابی پارکینگ‌های بزرگ و نماشویی نیز فعالیت میکند. شما میتوانید برای دیدن نمونه کارها و خدمات دیگر این گروه به سایت سابینومراجعه کنید.

منبع : https://sabinoo.com/

تبلیغات

دیدگاه ها

  • رضا احمدی دی 21, 1400 :: 20:35

    کفسابی برای یه خونه ی ۵۰ متری فقط حیاط چقدر میشه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *