تبلیغات

تبلیغات

راه کار هایی که دیگه از قطعی برق نترسیم !!!

61933241

چند وقتی است که ما در ساعت های مکرر از شبانه روز یا ساعت های خاصی از روز دچار قطعی برق می شویم و مشکلاتی برای ما پیش امده مثلا در زمینه سوختگی وسایل برقی همچون جارو برقی ، یخچال ، تلویزیون ، لب تاب ، قطعی آب خانه ها که باعٍث شده مردم نتوانند از آب اشامیدنی در مصارف خانه وافرادی که دچار بیماری خاصی هستند باید به موقع داروی خود را  همراه آب آشامیدنی استفاده کنند.

ما می توانیم شما را با  روش هایی برای بهبود و جلوگیری از قطع  برق. شما عزیزان را اشنا کنیم تا در مواقع قطعی  دچار خسارت هایی  نشوید که راه هایی برای جبران ان  خسارت را نداشته باشید .

 روش هایی برای قطعی برق که من برای شما در این مقاله عرض  خواهم کرد و بهتر است ؟

1- خرید مبدل برق خودرو می توانید از سایت فروشگاهی همانند جوجه کشی کاردینال ، دیجی کالا ، بازار برق، جنسیس  اشاره کرد. یکی از بهترین ها می باشند.

که ما می خواهیم در مورد www.shop-kardinal.ir  یکی ازمعتبرترین برند هایی در تولید کنترلر جوجه کشی و کنترل دما ورطوبت گلخانه ها  فعالیت دارد که با توان واقعی  نسبت به مدل های چینی داخل بازار که دارای وات اصلی نمی باشد رقابت می کنند.کنترلر جوجه کشی _ کاردینالمبدل برق خودرو_ کاردینال

2-  خرید چراغ قوه های شارژی یا باطری خور باشد همان باطری قلمی که داخل بازار هست می توانیم استفاده کرد 

3-موتور برق می توان  استفاده کرد که این مورد باید هزینه زیادی متحول شد ودارای سر وصدای زیادی هست ومقرون به صرفه نیست

4-پنل خورشیدی  بهترین راه حل است که به یک کنترل کننده وصل میشه  واز آن به باطری واز باطری وصل میشه به  مبدل برق خودرو کاردینال واز اون طرف میتوان برق خانه خود را تامین کرد.

که این مبدل برای روشن شدن دستگاه جوجه کشی کاربرد دارد ودر مصارف پمپ اب ، در های کرکره ای ، روشن کردن وسایل سرمایشی وگرمایشی

این قطعی برق مشکلات زیادی به همراه داشته  که باعث قطعی اینترنت شده که این خود مشکلات دیگر به همراه دارد که مثلا دانش آموزان برای ارسال تکالیف خود به معلمان  یا موقع امتحانات دانش آموز از درس میافته وبیشترین ضرری که به جامع میخورد دانشجویان هستند که در موقع امتحانات طبق جدول زمان بندی  قطعی برق معلوم میکنه که کدوم شهر یا روستا دچار قطعی برق میشه ودانشجو برای رسیدن به امتحانات خود باید از این شهر به شهر دیگه یا این روستا به روستا دیگر در مسافرت باشد که میخواد یک امتحان بدهد که این رفت وامد باعث استرس وناراحتی دانشجو میشود وتمرکز کافی برای دادن امتحان ندارد و ضرر جانی ومالی به همراه دارد .

وقطعی اینترنت باعث شده که کارمندان بانک نتوانند واریزی از این حساب به دیگر یا مردم برای مشکلات خانوادگی خود نتوانند پول دریافت کنند واین امر باعث هرج ومرج در جامعه میشود در این دوسال که بیماری کرونا پیش اوده این قطعی برق در بیمارستان هم خطراتی ایجاد کرده وبیماران احتیاط به عمل جراجی دارند ووسایل جراحی بدون برق کار نمیکنند.

این امر باعث شده که ضرر جانی ومالی به مردم وارد شود که شرکت هی بزرگی در زمینه جوجه گوشتی یک روزه تولید داشته اند میلیادری ضرر کنند واین امر باعث شده قیمت جوجه گوشتی برای مرغداری ها بیشتر بشه وبرای پرورش مرغ گوشتی باید سالن برق داشته باشد برای فن  تهویه ،برای دانخوری مکانیزه و برای آبخوری جوجه هااین امر باعث تولید گاز آمونیاک شده وپرورش دهنده مرغ گوشتی دچار گشتار دسته جمعی می شود .

ومردم جامعه ما نمیتوانند گوشت خانه خود را تامین کنند وشلوغی در سر مغازه ای فروش گوشت مرغ میشود وقطعی برق باعث شده که برق چاه موتور ها قطع بشه وکشاورزان برای خرج زندگی خود احتیاج به اب ی که از چاه موتور میاد دارند وکشاورز باید محصولی بکارد ومنتظر برداشت محصول بماند ویک دفعه برق قطع شود وکشاورز محصولی که چند سال ،چند ماه منتظر مانده خشک شود.که می توانند چاه موتور های دیزیلی قدیم را به عنوان ذخیره در کنار این موتور های برقی بگذارند تا در زمان قطعی برق که این یک مشکل بزرگ می باشد حل شود 

قطعی برق باعث قطع شدن آساتسور ها میشود که افرادی در طبقات بالای ساختمان ها زندگی میکند وبرای پایین اومدن بیماران خود ورساندن سریع به بیمارستان احتیاج به آسانسور دارند .

نانوایی ها برای درست کردن نان احتیاج به دستگاه خمیر هم زن دارند که موقع قطعی برق نانوا دیگه نان برای مصارف زیاد نمتواند درست کند ومجبور هست تعطیل کند یا با دست خمیرها رو هم بزند وکسانی که در فروشگاه ها مواد غذایی ویا محصول دیگری میفروشند احتیاج به برق برای کارتخوان ها دارند.

وگوشی ها بی شارژ ومخابرات سیگنال نمیتواند برای تلفن خانه وگوشی همراه بفرستد وآنتن نداردو باعث قطعی چراغ های راهنمایی میشود ومردم باماشین خود در سر چهارراه هرج ومرج ایجاد شده وباعث تصادف وحتی عابر پیاده ترس دارد که از مسیر عابرین پیاده عبور کند وخرابی داروهایی که باید در دماهای پایینی نگه داری شود.

  شما در صورت این که توان مالی  برای خرید مبدل برق خودرو را ندارید میتوانید به روش های سنتی استفاده کرد           

1-می توان از کوزه برای خنک کردن اب و سرد نگه داشتن دارو استفاده کرد 

2-استفاده از غذاهای کنسرو شده از جمله : کنسرو ماهی،لوبیا، بادمجان

3- تانکر های ذخیره آب تهیه کرد ودر مواقع قطعی اب از آن استفاده کرد

4-ودر فصل تابستان می توان شیشه ها را دودی کرد تا محیط نسبتا سرد شود

5-ودر فصل زمستان می توان از ذغال سرخ شده در زیر کرسی استفاده کرد

6-حتی می توان از شمع برای روشنایی خانه استفاده کرد

نتیجه گیری :

با این همه  خسارت هایی که ایجاد شده دراین مدت  از سال و حتی با کمبود بوجه اقتصادی از همه مهم تر برای جوانان که برای اولین بار با درامد خود یک کار را انداختند با این مشکل زیان یایی وارد اگه وارد بشه این جوان دیگه توانی برای ادامه کار ندارد با این مقاله که نوشتم  راهی برای جلوگیری از خسارت هایی که وارد شده حدود 80 درصد گرفته خواهد شد و استرس هایی که در بین مردم افتاده است که اگه کاری شروع کنیم با قطعی برق تمام سرمایه ما هدر خواهد دیگه این استراب ها به حداقل خود  خواهد رسید با توکل بر خدا .

منبع: جوجه کشی کاردینال| www.shop-kardinal.ir

همچنین بخوانید  نکات مهم در خرید تلفن ویپ

تبلیغات

دیدگاه ها

  • احمد نظامی دی 5, 1400 :: 15:29

    من این مبدل برق خودرو از کاردینال خریدم واقعا عالی هست ۶ تا لامپ روشن می کنه تشکر از این مقاله از سایت تک تیپ

  • ابوالفضل قرباني دی 4, 1400 :: 12:17

    ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *