تبلیغات

تبلیغات

شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی

arz-digi1

فارکس یا بازار تبادل خارجی یک بازار نامتمرکز دو طرفه برای تبادل و معامله گری سهام است.فارکس هم اکنون بزرگترین بازار مالی در جهان از نظر حجم معاملات است.

پیش از پیدایش مفهومی به نام پول افراد کالاهای مورد نیاز خود را به صورت مبادله مستقیم کالا با کالا دریافت می‌کردند.اما در دلیل مشکلاتی همچون پرحجم بود ن و فاسد شدن کالاها به تدریج سکه های فلزی به عنوان معیار ارزش مورد استفاده قرار گرفتند. اما کم کم نقل و انتقال سکه های فلزی نیز با مشکل روبرو شد و بستری برای ایجاد اسکناس فراهم شد پس از این مرحله و پیدایش مفهوم پول بازار تبادلات ارزی شکل گرفتند.

به طور کلی بازار تبادلات ارزی با مفهوم امروزی از سال 1971 ایجاد شد، البته در آن زمان معاملات تنها از طریق تلفن و فکس به صورت محدود انجام می‌شد اما با پیشرفت وسایل ارتباطی از سال 1998 امکان معامله از طریق شبکه ی اینترنت نیز فراهم شد و پس از مدت کوتاهی فارکس توانست به بزرگترین بازار مالی دنیا تبدیل شود.

شارژ حساب فارکس

بازار تبادل ارز بر خلاف سایر بازار های مالی سنتی در محل مشخصی متمرکز نیست و معاملات آن تنها با استفاده از شبکه های ارتباطی بین بانکی صورت می‌پذیرد.

ویژگی های بازار تبادل ارز

  • امکان انجام معاملات به صورت شبانه روزی در 5 روز هفته
  • امکان تعیین حد سود و ضرر و انجام معاملات سفارشی
  • کارمزد بسیار کم انجام معاملات
  • نقدشوندگی بالا(هر زمان تصمیم بگیرید سهام خود را بفروشید افرادی هستند که بخواهند آن را از شما بخرند)
  • دسترسی آسان و سریع(امکان افتتاح حساب از طریق اینترنت و به صورت کاملا مجازی)
  • دسترسی به انواع متنوع معاملات و سهام
  • انعطاف پذیری بالای بازار(امکان حضور در بازار در زمان های متنوع ، امکان استفاده از استراتژی های متنوع معاملاتی، عدم محدودیت در تعداد سفارشات)
  • عدم نیاز به پرداخت معاملات
  • امکان انجام معاملات بدون محدودیت های جغرافیایی

شارژ حساب فارکس

خرید و فروش در بازار فارکس چگونه انجام می‌شود؟

همانند بورس ایران، خرید و فروش در بازار فارکس از طریق کارگزاری ها انجام می‌پذیرد. کارگزاری ها به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده انجام معاملات فارکس را میسر می‌کنند.

هم اکنون پلتفرم های تحلیلی و معاملاتی مختلفی توسط فعالان بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد که معروف ترین آنها توسط یک شرکت روسی ساخته شده نام تجاری این نرم افزار meta trader است و د رنسخه های 4 و 5 برای انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز، مک و اندروید و IOS بصورت رایگان در دسترس است.

همچنین بخوانید  چگونه تگ های RFID هک می شوند؟ نحوه افزایش امنیت RFID

برای ورود به بازار جهانی فارکس نیاز داریم تا در یکی از این کارگزاری های موجود حساب باز کنیم. افتتاح در حساب کارگزاری در مدت زمان کم انجام می‌شود. پس از ایجاد حساب کارگزاری تنها لازم است حساب خود را شارژ کرده و شروع به انجام معامله کنید.

شارژ حساب در فارکس به شیوه ی دلاری انجام می‌شود، برای اینکار لازم است تا از واسطه هایی بخواهید حساب کارگزاری شما را شارژ کنند. داماهی پی به آدرس https://damahipay.com/ یکی از واسطه هایی هست که این کار را در کنار ده ها خدمت دیگری که ارائه می‌کند انجام می‌دهد.

شارژ حساب فارکس

شارژ حساب فارکس و برداشت دلاری از آن با استفاده از خرید و فروش ووچر پرفکت مانی قابل انجام است. ووچر پرفکت مانی حاوی یک کد و یک رمز است و می‌توانیم آن را به یک کارت اعتباری تشبیه کنیم که در آن مبلغی شارژ شده است و امکان استفاده از آن در هر پذیرنده طرف قرارداد با پرفکت مانی (که می‌تواند کارگزاری بورس فارکس باشد) امکان پذیر است.

صرافی های آنلاین در ازای مبلغ ریالی به شما پرفکت مانی می‌فروشند. البته علاوه بر ووچر پرفکت مانی، امکان استفاده مستقیم از حساب پرفکت مانی نیز وجود دارد. حساب پرفکت مانی شبیه یک حساب بانکی بین المللی است و به شما در ازای افتتاح حساب یک شماره حساب می‌دهد. با استفاده از این شماره حساب شما می‌تواند دلار دریافت کرده یا اینکه دلار خود را خرج کنید و همچنین خرید ارز دیجیتال که یکی از روش های دیگر شارژ حساب فارکس هست نیز در صرافی ها انجام می شود.

پرفکت مانی یکی از امن ترین شیوه های پرداخت بین المللی است. علاوه بر امکان پرداخت بین المللی پرفکت مانی امکانات دیگری را نیز فراهم می‌کند، این امکانات شامل دادن وام به دیگران با سود دلخواه یا گرفتن وام از دیگران با سود مشخص شده است. پرفکت مانی همچنین امکان تبادل ارز های دلار و یورو به یکدیگر را نیز فراهم می‌کند. نرخ تبادل از حساب شخصی پرفکت مانی قابل مشاهده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *