تبلیغات

تبلیغات

معرفی کیف پول سخت افزاری لجر

ladger

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید وارد دنیای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال شوید، این متن برای شما نوشته شده است. یکی از دستگاه‌هایی که برای انتقال و مدیریت و ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارید، کیف پول های سخت افزاری لجر است. شما می‌توانید بدون اینکه نگران هک شدن باشید، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به راحتی ارزهای دیجیتال را ارسال یا دریافت کنید؛ اما حتما توجه داشته باشید که عبارات بازیابی کیف پول را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. در ادامه به شما خواهیم گفت چرا باید خرید کیف پول سخت افزاری را انتخاب کنید و برای راه‌اندازی آن باید چه مراحلی را سپری کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر چیست؟

اگر تصمیم‌گرفته‌اید که بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، این متن به شما کمک می‌کند تا معاملات خود را در محیط امن انجام دهید. پیش از اینکه درباره کیف پول لجر و نحوه استفاده از کیف پول سخت افزاری صحبت کنیم، بهتر است به صورت کلی با کیف پول‌های سخت‌افزاری آشنا شوید. این کیف پول‌ها مانند یک حساب بانکی دیجیتال هستند که امکان ذخیره‌سازی، خرید و فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف را برای ما امکان‌پذیر می‌کنند. این نوع از کیف پول‌ها مانند یک فلش مموری هستند و از طریق بخش یو اس بی می‌توانید آن را به گوشی، لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل کنید.

کیف پول سخت‌افزاری مدل لجر نانو ایکس از شرکت لجر یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که برای مدیریت ارز دیجیتال در بازار موجود است و می‌تواند از طریق بلوتوث نیز به گوشی هوشمند شما متصل شود. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس نیز یک محصول دیگر این شرکت است دارای قیمت پایین‌تری در مقایسه با مدل‌های دیگر است و هر دو مدل از ارزهای دیجیتال مختلفی پشتیبانی می‌کنند. شرکت لجر در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت که کیف پول سخت‌افزاری را برای بیت کوین تولید کند تا مردم بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از هک یا ویروسی شدن بر روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. علاوه براینکه شما می‌توانید براحتی با دیگر افراد معامله کنید، ارزهای شما همیشه به صورت آفلاین و با یک عبارات بازیابی شخصی و مخفی در کیف پول های سخت افزاری لجر ذخیره می‌شوند و بنابراین هکرها حتی با دزدیدن این دستگاه نیز نمی‌توانند به ارزها دسترسی داشته باشند. همچنین شما می‌توانید پیغام‌ها و فعالیت‌های مالی را به صورت لحظه‌ای از طریق صفحه نمایش و دکمه‌های دستگاه انجام دهید.

بررسی مزایا و معایب کیف پول سخت‌افزاری لجر

اکنون باید بدانید که استفاده از کیف پول های سخت افزاری لجر چه مزایا و معایبی دارد و چرا باید آن را برای مدیریت ارزهای دیجیتال انتخاب کرد:

  • با توجه به اینکه دسترسی و مدیریت کیف پول لجر فقط برای صاحب کیف پول قابل استفاده است، بنابراین گم شدن عبارات بازیابی به عهده شما بوده و باید دقت کافی را در نگهداری از آن داشته باشید.
  • از طریق نرم‌افزاری توسط شرکت لجر ارائه شده است، می‌توانید تراکنش‌ها را تایید کنید.
  • هیچ نرم‌افزاری را نمی‌توانید بر روی کیف پول لجر نصب کنید و به همین دلیل محیط آن کاملا امن و محافظت‌شده است و بدافزارها نمی‌توانند به آن آسیبی برسانند.
  • از کوین ها و توکن‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید معاملات خود را با ارزهای دیجیتال مختلفی انجام دهید.
  • دارای چند لایه امنیتی مانند پین کد هشت رقمی، عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌ای و… است. بنابراین افراد دیگر نمی‌توانند به ارزهای دیجیتال در داخل کیف پول سخت افزاری شما دسترسی داشته باشند.
  • جابجایی و حمل و استفاده از این کیف پول راحت است و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز معامله خود را انجام دهید.
همچنین بخوانید  چرا موسسه حقوقی صلح میزان را برای انجام خدمات حقوقی خود انتخاب کنیم؟

کیف پول سخت افزاری لجر

کیف پول لجر چگونه راه‌اندازی می‌شود؟

بعد از خرید لجر ، باید با نحوه استفاده از آن آشنا شوید. ابتدا باید نرم‌افزاری که شرکت لجر عرضه کرده است را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید و سپس کیف پول را به دستگاه متصل کرده و دو دکمه ای که بر روی قرار گرفته است را به طور همزمان فشار دهید تا تنظیمات آن فعال شود. دستگاه از شما می‌خواهد که پین کدی را وارد کنید و توجه داشته باشید که این پین را باید بعد از هربار اتصال کیف پول به دستگاه، وارد کنید. در مرحله بعد باید عبارت ۲۴ کلمه‌ای که دستگاه به شما نشان داده است را در برگه مخصوص Recovery Sheet یادداشت کنید تا درصورت فراموشی رمز، بتوانید از این طریق کیف پولتان را بازیابی کنید. حتما توجه داشته باشید که این برگه را در مکان امن مانند صندوق بانک نگهداری کنید. اکنون کیف پول سخت‌افزاری لجر قابل استفاده است و می‌توانید وارد نرم‌افزار شوید و برنامه‌های ارز دیجیتال را نصب کنید.

نحوه انتقال ارز با کیف پول های سخت افزاری لجر به چه صورت است؟

برای اینکه بتوانید ارزهای دیجیتال را در کیف پول سخت افزاری لجر انتقال دهید، ابتدا باید رمز ارز موردنظر را نصب کرده و سپس امکان ایجاد حساب برای آن رمز ارز فعال می‌شود. برای اینکه بتوانید رمز ارز دریافت کنید، باید به قسمت Receive رفته و حسابی که ایجاد شده است را انتخاب کرده و بعد از یکسان بودن آدرس کیف پول موجود در نرم‌افزار و دستگاه، می‌توانید عملیات موردنظر را انجام دهید. برای ارسال رمز ارز نیز باید به بخش Send رفته و مبلغ و آدرس کیف پول مقصد را وارد کرده و سپس علمیات را انجام دهید. بعد اینکه معامله شما تمام شد، حتما کیف پول لجر را جدا کنید تا فرد دیگری از آن استفاده نکند.

کیف پول سخت افزاری لجر

سخن پایانی

اکنون شما با کیف پول های سخت افزاری لجر آشنا شده‌اید و می‌دانید که داشتن یک کیف پول می‌تواند در آرامش و سرعت بخشیدن به معاملات ارزهای دیجیتال شما در محیطی با امینت بالا تاثیر داشته باشد. کیف پول لجر ارزهای دیجیتال بسیاری مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دوج کوین و… را پشتیبانی می‌کند و همچنین به دلیل کیفیت بالای بدنه دستگاه، دوام خوبی خواهد داشت.

اگر به دنیای ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید و یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره خرید کیف پول‌ سخت افزاری بدست آورید و از جدیدترین تغییرات قیمت ارز و خبرهای مرتبط دیگر در این زمینه باخبر شوید، با سایت ارز مدرن همراه باشید.

همچنین بخوانید  تفاوت استخراج اتریوم و بیت کوین چیست؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *