تبلیغات

تبلیغات

برنامه ساخت موشن گرافیک اندروید – 20 برنامه ساخت موشن گرافی با موبایل

Android-motion-graphics-program

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا چند تا از بهترین برنامه های ساخت موشن گرافیک اندروید را معرفی کنیم تا به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر بتوانید موشن گرافیک های خود را طراحی کنید.

زمان هایی بود که ساخت انیمیشن برای یک فرد عادی چندان آسان و کاربردی نبود. اما اکنون زمان بسیار تغییر کرده است، شما به راحتی می توانید با استفاده از برنامه های انیمیشن عالی ، انیمیشن ها و GIF ها را در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا با استفاده از عکس‌های گالری خود، به راحتی موشن گرافی عالی بسازید.

همچنین می توانید از برنامه های انیمیشن مانند برنامه های کارتونی برای گرفتن عکس های کارتونی از دوستان ، خانواده و افراد دیگر استفاده کنید. همانطور که می دانیم امروزه انیمیشن در همه زمینه ها به صورت قانونی مورد استفاده قرار می گیرد و ساخت یک انیمیشن عالی برای هر فردی بسیار آسان شده است.

پس اگر قصد دارید با بهترین ابزار ها  و برنامه های ساخت موشن گرافیک برای اندروید آشنا شوید تا آخر مطلب همراه ما بمانید.

بهترین برنامه ساخت انیمیشن برای اندروید

در این مقاله قصد داریم تا چندین برنامه ساخت موشن گرافیک اندروید را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. اما پیش از آشنایی با این برنامه ها باید به صورت متوسط انیمیشن سازی را آموزش دیده باشید و با مفاهیم آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید با این ابزار کاربردی ساخت موشن گرافیک را آغاز کنید.

اگر از ساخت انیمیشن اطلاعات کمی دارید می توانید با مشاهده آموزش های ابتدایی و حرفه ای این مهارت خود را تقویت نمایید. در زیر مجموعه ای از بهترین آموزش های ساخت انیمیشن را قرار دادیم که با هزینه بسیار کم می توانید دریافت نمایید.

1- Toontastic

برنامه Toontastic

Toontastic یکی از بهترین برنامه های ساخت موشن گرافیک است که توسط گوگل برای کاربران اندروید و iOS توسعه یافته است. این یک برنامه عالی است که به شما امکان می دهد کارتون های خود را در تلفن هوشمند خود ترسیم، متحرک و روایت کنید. برنامه بسیار کاربردی و  آسان است که در آن باید شخصیت های خود را روی صفحه حرکت دهید و داستان خود را بگویید. Toontastic صدا و انیمیشن های شما را ضبط می کند و آن ها را به عنوان یک ویدیوی سه بعدی در تلفن شما ذخیره می کند. این یک ابزار طراحی سه بعدی شگفت انگیز دارد که به شما امکان می دهد شخصیت های خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

2- PicsArt Animator

PicsArt Animator

PicsArt Animator نرم افزاری برای ساخت گیف و ویدیو است که به شما امکان می دهد انیمیشن ها و کارتون ها را در دستگاه اندروید یا iOS خود بسازید. می توانید به راحتی با برنامه های دوربین سه بعدی خود کلیک کنید و از آنها برای ایجاد فیلم های انیمیشن زیبا در تلفن هوشمند خود استفاده کنید. به شما امکان می دهد انیمیشن های فریم به فریم بکشید و جدول زمانی انیمیشن را با گزینه حالت پخش مشاهده کنید. برخی از ابزارهای طراحی پیشرفته در این برنامه وجود دارند که می توان از آن ها برای ساخت موشن گرافیک زیبا به صورت رایگان استفاده کرد. در کنار این موارد می توانید از لایه های متعدد برای انیمیشن های پیچیده تر نیز استفاده کنید و مدت زمان و سرعت انیمیشن را نیز کنترل کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

3- I Can Animate

برنامه I Can Animate

I can animate یک برنامه انیمیشن اسلوموشن است که توسط نرم افزار Kudlian برای کاربران اندروید و iOS ساخته شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی انیمیشن های خود را بسازید و آن ها را ذخیره کرده و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. تمام گزینه های ویرایش ویدیو بر اساس کپی، چسباندن، لغو، انجام مجدد، ویرایش، حذف و سایر موارد موجود را دارد. در کنار این موارد، می‌توانید پیش نمایش فریم های گرفته شده را در جدول زمانی( time line ) قابل پیمایش نیز مشاهده کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

4- Animation Desk

Animation Desk یکی دیگر از برنامه های برنامه ساخت موشن گرافیک اندروید است که به شما امکان می دهد انیمیشن ها و کارتون ها را در دستگاه اندروید یا iOS خود ایجاد کنید. این یک برنامه رایگان با کاربری جذاب و آسان است که در آن به راحتی می توانید فریم های انیمیشن را از ابتدا ایجاد کنید همچنین می توانید انیمیشن هایی را روی فیلم ها ، تصاویر و لایه های PSD که از قبل دارید پیاده سازی کنید. بیش از 45 براش مختلف وجود دارد که به شما کمک می کند انیمیشن های منحصر به فرد در اشکال مختلف ایجاد کنید. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه امکان وارد کردن فیلم و عکس به انیمیشن شما و همچنین ایجاد انیمیشن به صورت لایه ای است.

لینک دانلود از گوگل پلی

5- Stop Motion Studio

Stop Motion Studio

Stop Motion Studio یک برنامه انیمیشن محبوب برای کاربران اندروید و iOS است که امکان ساخت فیلم های انیمیشن را در دستگاه خود فراهم می کند. این ساده ترین برنامه برای ایجاد فیلم های استاپ موشن برای کاربران اندروید و iOS است. همچنین به عنوان یک برنامه ویدیوی حرکت آهسته برای ساخت فیلم های اسلوموشن با گزینه های مختلف ویرایش ویدیو استفاده می شود. این اپلیکیشن دارای ویژگی های بسیار جذابی است که ورود به ساخت موشن گرافیک اندروید را بسیار آسان می کند. حالت های مختلفی مانند حالت همپوشانی، حالت شبکه، ویرایشگر داخلی فیلم و موارد دیگر دارد.

قابلیت دیگر این برنامه امکان تدوین فیلم های کوتاه است ، اما تمام امکانات تدوین را ندارید و برای تدوین فیلم ها به صورت حرفه ای باید برنامه های حرفه ای تری را انتخاب کنید.

اگر علاقه مند به توین هستید می توانید آموزش های حرفه ای فرادرس که در این زمینه تهیه نموده است را مشاهده نمایید.

6- FlipaClip

FlipaClip یک برنامه انیمیشن کارتونی است که توسط Visual lasters LLC برای کاربران اندروید و iOS پیاده سازی شده است. این باعث می شود دوران کودکی خود را دوباره زنده کنید و خلاقیت یا مهارت های حرفه ای خود را به روشی بسیار ساده تر بیان کنید. با استفاده از انیمیشن فریم به فریم می توانید به راحتی موشن گرافیک خود را ایجاد کنید.علاوه بر ساخت استاپ موشن می توانید صدا را به آن اضافه کنید. این برنامه از محبوب ترین فرمت ها مانند MP4، GIF، IMAGE SEQ پشتیبانی می کند تا بتوانید انیمیشن ها را در فرمت های محبوب خود ایجاد کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

7- GIFMob

GIFMob

GIFMob یکی از بهترین و ساده ترین برنامه های برای ساخت استاپ موشن به شمار می رود به معنای واقعی کلمه هر کسی در هر سطحی می تواند از آن استفاده کند.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که امکان با یک بار کار کردن با آن میتوانید به سرحت مهارت استفاده از آن را بیاموزید.

GIFMob یک برنامه سازنده GIF متحرک برای کاربران اندروید و iOS است که به شما امکان می‌دهد انیمیشن‌های نامحدود و رایگان بسازید. این نرم افزار عالی برای ساخت انیمیشن های فریم به فریم در فرمت های GIF، MP4، ذخیره و اشتراک گذاری آن ها با دوستان، خانواده و افراد دیگر است. این یک برنامه انیمیشن عالی است که توسط PHOTO3DLA توسعه یافته است که شامل یک برنامه رایگان و یک برنامه پولی با ویژگی های مختلف است.

8- Stick Nodes

Stick Nodes یک برنامه انیمیشن عالی است که توسط ForTheLoss Games, Inc برای کاربران اندروید و iOS توسعه یافته است. این یک برنامه رایگان و با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد انیمیشن هایی از استیکرها را در دستگاه اندروید و iOS خود ایجاد کنید.

این برنامه قدرتمند با قابلیت تنظیم خودکار فریم بوده که موشن گرافیک های شما را طبیعی تر می کند. شما به راحتی می توانید جلوه های صوتی را با استفاده از برنامه های صوتی به فریم های انیمیشن اضافه کنید و فیلم های جذاب بسازید. در کنار این ها دوربین مجازی را برای حرکت و زوم در اختیار شما قرار می دهد و انیمیشن های شما را سینمایی می کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

9- Animoto

برنامه Animoto

Animoto یک برنامه محبوب برای ساخت اسلایدشو در سیستم عامل های اندروید و iOS است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در گوشی هوشمند خود اسلایدشو بسازید. این یک برنامه عالی برای کمک به تبدیل خاطرات به فیلم است. می توانید به راحتی عکس های مختلف را از گالری انتخاب کرده و به آن ها موسیقی اضافه کنید تا از عکس ها فیلم ها ، اسلایدشو و انیمیشن های زیبا بسازید. در این برنامه بیش از 100 سبک مختلف و منحصر به فرد اسلایدو کتابخانه موسیقی رایگان وجود دارد.

لینک دانلود از کافه بازار

10- RoughAnimator

RoughAnimator یک برنامه انیمیشن پولی برای کاربران اندروید و iOS است که به شما امکان می دهد انیمیشن های دستی را در دستگاه های اندروید یا iOS بسازید. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود انیمیشن را فریم به فریم طراحی کنید تا در صورت نیاز هر فریم را به راحتی انتخاب و حذف کنید. این یک برنامه ساخت موشن گرافیک حرفه ای و قدرتمند است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است. در این برنامه اضافه کردن لایه‌های نامحدود برای ساخت انیمیشن هایی با قابلیت ایمپورت صوتی و تصویری فراهم شده است.

بهترین برنامه ساخت موشن گرافیک

تمام برنامه های ساخت موشن گرافیک اندروید را که در بالا معرفی کردیم برای آی او اس نیز موجود است و همه آن ها کیفیت و ویژگی های خاصی دارند که در بین بهترین برنامه های ساخت انیمیشن اندروید قرار گرفته اند. با این حال برای اینکه بتوانید حرفه ای ساخت موشن گرافیک انجام دهید باید با نرم افزار های حرفه ای همچون پریمیر این کار را انجام دهید. اگر می خواهید به عنوان یک شغل ، طراحی موشن گرافیک را انتخاب کنید ، بهترین راه آموزش پریمیر است.

در زیر یک آموزش فوق حرفه ای نرم افزار آدوب پریمیر که توسط سایت آموزش آنلاین فرادرس تولید شده است را قرار دادیم که برای شروع یادگیری ساخت موشن گرافیک کافی است. این آموزش قیمت بسیار پایینی داشته و برای تدوین و میکس ویدئو نیز مناسب خواهد بود. البته اگر می خواهید انیمیشن سازی حرفه ای را شروع کنید باید افتر افکت را یاد بگیرید. یک آموزش افتر افکت حرفه ای نیز در زیر قرار دادیم تا بتوانید گام اول خود را در حوزه انیمیشن سازی محکم بردارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *