تبلیغات

شروع به کار آرون افشار تا صحنه برج میلاد

aron

موسیقی پاپ این روزها یکی از سبک های بسیار پر طرفدار صنعت موسیقی است. در طول چند سال اخیر استعدادهای جوان بسیاری وارد این عرصه شده اند. استعداد هایی که هر کدام رنگ و بوی خاص خودشان را با این سبک تلفیق کرده اند و مخاطبان خاصی را جذب کرده اند. برای مثال می توان از جمله این خواننده ها به مهراد جم، سینا درخشنده، آرون افشار و بسیاری خوانندگان دیگر اشاره کرد. در بین این خواننده های جوان بسیار خوش صدا و با استعداد می توان گفت که کسی مثل آرون افشار، علی رغم سن کمی که دارد توانسته با پیدا کردن شناخت درست از سلیقه مخاطب و نیاز های بازار، امروز تبدیل به یکی از محبوب ترین ها در بین نسل جوان بشود. در ادامه مرجعی برای دانلود آهنگ جدید آرون افشار موزیکیشو را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

آرون افشار متولد سال 1377 است و از سنین کودکی به گفته خودش علاقه خاصی به خوانندگی داشته و همین موضوع باعث شده است تا از سن کم در این راه قدم بردارد و ذره ذره به هدفی که داشته نزدیک شود. او یک برادر کوچکتر هم دارد که البته در حوزه موسیقی و هنر فعالیتی ندارد. آرون افشار نام هنری این خواننده جوان است که با آن در بین مخاطبینش شناخته می شود. او با آهنگ احساسی و بسیار عاشقانه *جانم باش* در بین مردم و مخاطبان موسیقی پاپ شناخته شد. این آهنگ دارای ریتمی بسیار آرام و البته شاد است. آرون افشار این آهنگ را با حمایت معین راهبر تولید و منتشر کرده است. جالب است بدانید که معین راهبر مدیر هنری آرون افشار است و او در پیج اینستاگرام رسمی اش نیز نام او را به عنوان مدیر هنری اش ذکر کرده است.

او آهنگ جانم باش را در سال 1398 در برنامه نوروزی که خندوانه به صورت ویژه پخش می کرد، اجرا کرد. شاید بتوان گفت این اتفاق برای او بسیار خاص بود چرا که اولین حضور پر رنگ او در یک برنامه تلویزیونی بسیار پر مخاطب بود و با اجرای آهنگ محبوبش توانست صدایش را به گوش مخاطبان بیشتری برساند تا حدی که مجری برنامه یعنی رامبد جوان نیز از اجرا و صدای زیبای او بسیار لذت برد.

 

سبک ترانه های آرون افشار

وحید افشار که او را با نام هنری آرون افشار می شناسیم، این روزها یکی از خواننده های محبوب سبک پاپ، اهل شهر مشهد است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او از سنین کم در زمینه موسیقی آموزش دیده و با صدای گرم و دلنشینی که دارد آهنگ های بسیار احساسی و پر طرفداری را در سبک پاپ خوانده است. از جمله آهنگ های بسیار محبوب او می توان به *طبیب ماهر* ، *خط و نشان* و *دلشوره * اشاره کرد که تنظیم آن ها را مدیر هنری اش یعنی معین راهبر انجام داده است.

همچنین بخوانید  کنکور و داوطلبان کنکوری

آرون افشار

آرون افشار از سال 1396 به صورت رسمی و حرفه ای وارد این صنعت شد و بعد از آنکه با انتشار آهنگ *جانم باش* در بین مردم شناخته شد به صورت حرفه ای تک آهنگ های بسیار زیبایی مانند *گیسو پریشان* را منتشر کرد که در بین آهنگ هایش جزء آهنگ های محبوب محسوب می شود. به جرئت می توان گفت آهنگ های او یکی از یکی ترندتر و محبوب تر هستند. او مجموعا حدود سیزده تک آهنگ را تا به امروز منتشر کرده اند.

 

دانلود اهنگ جدید آرون افشار

آرون افشار در سال 1399 در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حضور پیدا کرد و با او به گپ و گفت و گو نشست. او در این برنامه دو آهنگ محبوبش با نام های *شب رویایی* و *یار قدیمی* را اجرا کرد. این آهنگ ها نیز با تنظیم معین راهبر در بازار منتشر شدند و ترانه های زیبای این آهنگ ها برای تمام شنونده ها تبدیل به نوعی درد و دل عاشقانه شده است. شب رویایی یکی از آهنگ های پر طرفدار آرون عزیز بود که بعد از مدت کوتاهی ریمیکس شاد و ریتمیک آن نیز منتشر شد.

این روزها همه جا صحبت از انتشار آهنگ جدید او است و در هر مصاحبه ای اولین سوالی که از او می شود در مورد آهنگ جدیدش است. اما ظاهرا فعلا خبری از آهنگ جدید نخواهد بود تا اینکه او به صورت ناگهانی همه طرفدارانش را غافلگیر کند. اخیرا آهنگ احساسی و معنوی *پناه عاشقان* که اهنگ جدید آرون افشار محسوب میشود، در بین طرفدارانش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. اخیرا سایت های معتبری مانند موزیکیشو فول آلبوم آرون افشار را به صورت تکی و یکجا با کیفیت عالی در دسترس طرفداران این خواننده با استعداد قرار داده اند تا دسترسی آسانی به آرشیو کامل آهنگ ها داشته باشند.

موضوع دیگری که احتمالا برایتان جالب است بدانید، این است که آرون عزیز برخلاف سن کم و سابقه کم در این صنعت، تا به امروز موفق به انتشار تعدادی موزیک ویدیو برای آهنگ های جدیدش مانند *عاشق کش* و *شب رویایی* شده است. این ویدیوها که معمولا با صحنه هایی از سریال ها و فیلم های تلویزیونی همراه است باعث شده تا جذابیت کار این خواننده جوان چند برابر شود.

آرون افشار

صنعت موسیقی یکی از صنعت های بسیار جذابی است که اگر بتوانی با کمی هوش و استعداد در آن جایگاه خودت را پیدا کنی، می توانی با انتشار آهنگ های جدیدی که حرف جدیدی برای گفتن دارند همیشه در این صنعت به نوبه خودت پیشتاز باشی. اما پویایی ذهن و خلاقیت هر خواننده شرط اول موفقیت او محسوب میشود. در این برحه که تعداد خواننده های جوان روز به روز بیشتر هم می شود، شاید شناخته شدن و متمایز شدن از دیگران به نظر راحت بیاید اما حفظ کردن جایگاهی که به دست آمده و حتی ارتقای آن قطعا کار آسانی نخواهد بود اگر که مسیر و هدف مشخص نباشد.

همچنین بخوانید  مهاجرت پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی به سوئد

آرون افشار عزیز نیز در این مسیر تا به امروز توانسته بسیار موفق عمل کند و آنچه با جنس صدا و سبک خواندنش هماهنگی دارد را به مخاطبش هدیه کند. اگر توجه کرده باشید او در ابتدای کارش از ریتم های شاد با بیت پایین استفاده می کرد که در این روزها شنونده های زیادی را به خود جلب می کند و همین امر را می توان رمز موفقیت او دانست. به امید شنیدن هرچه زودتر آهنگ جدید آرون افشار عزیز در روزهای آتی و موفقیت روز افزون برای این خواننده با استعداد. امیدوارم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

برای دانلود اهنگ جدید ایرانی میتوانید به وب‌سایت دانلود موزیک موزیکیشو مراجعه نمایید و جدیدترین موزیک را همراه با بهترین کیفیت ممکن دانلود کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *