تبلیغات

یک سرباز تا دندون مسلح در بکولند ظرفشویی و لباسشویی بکو

beko

قیمت لباسشویی و ظرفشویی بکو

اگه میخوای قیمت ظرفشویی بکو و ماشین لباسشویی رو بدونی کافیه که تو اینترنت سرچ کنی تا متوجه بشی که بکو در مقایسه با برندهای دیگه قیمت پایین تری داره و از همه مهمتر اینکه عمر محصولات بکو با برندهای دیگه به راحتی رقابت می کنه. شرکت ترکیه ای Beko، در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت داره و لوازمی مثل لباسشویی و ماشین ظرفشویی بکو از محبوبیت زیادی بین ایرانی ها برخورداره. در این مطلب به بررسی ویژگی کلی محصولات بکو خواهیم پرداخت. 

قیمت ظرفشویی و لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی جز جدایی ناپذیر زندگی امروزه ما می باشد. همانطور که اشاره شد، یکی از لوازم تولید این شرکت ماشین لباسشویی بکو می باشد. سری لباسشویی های بکو، امروزه توانسته است با به کارگیری امکانات روز و کیفیت بالا، سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود قرار دهد. فروشگاه های مختلف اقدام به فروش محصولات اصل بکو در ایران می کنند که از جمله این فروشگاه ها می توان به بکولند اشاره کرد که به طور اختصاصی محصولات بکو را به بازار عرضه می کند.

ماشین لباسشویی بکو از طراحی جدید و منحصر به فردی برخوردار است که در کنار ویژگی ها و امکانات فوق العاده خود، توانسته خود را از سایر برند های موجود، متمایز کند. علاوه بر تمامی ویژگی ها و امکاناتی که در ماشین لباسشویی قرار داده شده است، چیزی که بیشتر به چشم مشتری این لباسشویی را متمایز می سازد رنگبندی منحصر به فرد آن می باشد. از مهمترین امکاناتی که امروزه در ماشین لباسشویی های بکو قرار داده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برخورداری از استاندارد های صرفه جویی در مصرف انرژی با سطح انرژی A+++
  • صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و آب در کنار تمیزی و پاکیزگی بیشتر با استفاده از فن آوری آکوافیوژن
  • جلوگیری از پوسیدگی و یا آسیب به بافت لباس با استفاده از فن آوری آکواویو
  • عدم ایجاد آلرژی در لباس های نوزادان با استفاده از فناوری BabyProtect+TM

با توجه به آمار های منتشر شده، از میان نوزادان تازه متولد شده، 12 درصد از آن ها دچار آلرژی و حساسیت می باشند که لباس های آن ها پس از شست و شو می تواند این حساسیت را تشدید نماید. اما با استفاده از برنامه تعبیه شده در ماشین لباسشویی های بکو، با محاسبه و کنترل دائمی چرخش و دمای آب در هنگام شست و شو و همچنین آبکشی نهایی مناسب می تواند تمامی مواد آلرژی زا برای نوزادان را از بین برده و تا 99.9 درصد از انواع موارد حساسیت زا مانند گرد و غبار، باکتری، قارچ، موی حیوانات خانگی و… را از بین ببرد.

  • استفاده از موتور بی سر و صدا برای شست و شوی لباس ها
  • طول عمر بالای ماشین لباسشویی بکو نسبت به سایر برند ها
  • استفاده از برنامه های مختلف شست و شو از جمله برنامه (چهل دقیقه و چهل درجه) به منظور شست و شوی سریع لباس ها
  • قیمت مناسب ماشین لباسشویی های بکو در کنار کیفیت بالا
همچنین بخوانید  نکاتی درباره دکوراسیون دفاتر کاری کوچک

قیمت لباسشویی بکو

قیمت، موضوعی است که اکثر افراد هنگام خرید لوازم خانگی قبل از هر چیز، به آن توجه می کنند. بکو همواره در تلاش است که محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش برساند تا همه اقشار جامعه بتوانند به ویژگی های جدید و منحصر به فرد محصولات بکو دسترسی داشته باشند. 

حال می خواهیم یک مدل از ماشین های لباسشویی بکو را بررسی کنیم. مدل انتخابی ما ماشین لباسشویی بکو مدل XS 9734 می باشد. قیمت ماشین لباسشویی بکو مدل XS 9734، حدود 12.200.000 تومان می باشد. این لباسشویی 9 کیلویی و دارای موتور پرو اسمارت اینورتر می باشد. بیش از 15 برنامه شستشو در این ماشین لباسشویی قرار داد که می تواند بر اساس نیاز کاربران و جنس متفاوت البسه های کثیف استفاده شود. بکو با ارائه یک درام تمام استیل برای حفظ قابلیت آنتی باکتریال بودن پس از هر بار شستشو توانسته است با ایجاد برجستگی های بزرگ در اشکال مختلف بر روی دیگ نگهدارنده لباس ها، میزان اصطکاک را افزایش داده و باعث همکاری بیشتر دیگ در ضربه زدن های متوالی هنگام چرخش به الیاف گردد.

 برنامه های شستشو برای پاکسازی شامل شستشوی کمتر از 14 دقیقه، حالت های اقتصادی، شستشوی آرام، شستشوی مخلوط، حالت کتان، پارچه های نخی و پشمی و…. قرار گرفته است تا کاربران بر اساس جنس الیاف اقدام به شستشوی لباس ها کنند. موتور انحصاری با فناوری اینورتر نیز سبب کاهش محسوس انرژی در زمان فعالیت این لباسشویی بکو مدل 9734 شده است.

بکولند

 

ماشین ظرفشویی بکو

ماشین های ظرفشویی بکو هم مثل ماشین لباسشویی های بکو، ویژگی های متعدد و طراحی بی نظیری دارند. ماشین ظرفشویی های بکو دارای رده انرژی بالایی هستند. نشان برچسب انرژی آنها ++A  و +++A  است. این رده انرژی نشان دهنده کم مصرف بودن وسایل برقی است. لوازم  برقی کم مصرف نقش بسیار زیادی در حفاظت از محیط زیست دارند.  

یکی از ویژگی های مثبت ماشین های ظرفشویی بکو، داشتن قابلیت GlassShield است. برخی از ماشین های ظرفشویی که دارای این قابلیت نیستند، ظروف شیشه ای درون آنها بر اثر مرور زمان ساییده شده و مقاومت آنها کاهش می یابد و ظروف شیشه ای دیگر مثل قبل براق و شفاف نخواهند بود. این کاهش مقاومت سبب می شود که ظروف، کیفیت اولیه خود را از دست داده و به راحتی شکسته شوند.

 ولی ماشین های ظرفشویی بکو با ویژگی محافظت شیشه خود از خوردگی این ظروف جلوگیری می کنند. ظرفشویی های بکو از فیلتر های دوگانه EverClean استفاده می کنند. این فیلتر ها، از مصرف بیش از اندازه آب جلوگیری کرده و ظروف درون ظرفشویی با میزان کمی آب شسته می شوند. این فیلتر ها نیازی به شستشو و تمیز کردن ندارند، زیرا به صورت خودکار شسته می شوند. در ماشین ظرفشویی بکو بعد از پایان کار، میزان مصرف آب و برق و به طور کلی میزان مصرف انرژی روی صفحه نمایش ظاهر می شود.  

همچنین بخوانید  تأثیر موقعیت سرور به ارتباط با مقصد

با وجود این برنامه، مقدار آب مشخصی به تمام قسمت های دستگاه و ظروف می رسد. به این ترتیب از مصرف بیش از اندازه آب و انرژی جلوگیری می شود. در ماشین های ظرفشویی بکو، سیستم Silent- Tech هم وجود دارد که با وجود آن در هنگام شستشو هیچ صدایی شنیده نمی شود.

یکی دیگز از ویژگی های ضروری ظرفشویی های بکو، برنامه SteamGlass است. با استفاده از این برنامه، بخار خشک موجب خشکی و درخشندگی بسیار زیاد ظروف می شود. در این ظرفشویی سیستم خشک کن EDS نیز وجود دارد که باعث چرخش هوا در اطراف ظروف می شود. با این سیستم دمای هوا کاهش یافته و در مدت زمان کم، تمام ظروف به طور کامل خشک می شوند.

در ظرفشویی های بکو سنسور های مختلفی وجود دارد. برخی از سنسور ها مقدار سختی آب را سنجیده و دستگاه بر اساس میزان سختی، برنامه مناسب را به صورت اتوماتیک انتخاب می کند. سنسور تشخیص میزان آلودگی هم بر اساس تعداد ظروف کثیف، میزان آب مناسب را تعیین می کند و همچنین این سنسور بر اساس درصد آلودگی ظرف ها، برنامه مورد نیاز را به دستگاه اعلام می کند.

ظرفشویی بکو

 قیمت ظرفشویی بکو

با ‌وجود داشتن ویژگی های بسیار متفاوت و جدید در ماشین های ظرفشویی بکو، قیمت ظرفشویی بکو، بسیار مناسب است و باید به شما اطمینان دهیم که کیفیت ماشین ظرفشویی های بکو نیز بالا است و این محصولات بسیار با دوام هستند.

برای نمونه ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28422S را در نظر داشته باشید. قیمت ماشیت ظرفشویی بکو مدل DFN28422S، حدود 14.200.000 تومان می باشد. این ماشین ظرفشویی 14 نفره می باشد و مجهز به 8 برنامه شسشتو می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *