تبلیغات

تبلیغات

نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری ارمنستان و امارات 2022

alefba2

جشنواره های ارمنستان 2021

هر ساله جشنواره های زیادی در گوشه و کنار ارمنستان برگزار می شود. این جشنواره ها غذاها ، محصولات ، نمادها ، صنایع دستی سنتی ارمنی را از داخل و خارج از کشور به شما معرفی می کنند. با بازدید از حتی یکی از جشنواره های متعدد ارمنی که هر سال برگزار می شود ، می توانید غذاهای سنتی این کشور کوهستانی را بچشید ، آهنگ های آن را بشنوید و رقص های آن را تماشا کنید ، آداب و رسوم و سنت های قدیمی آن را تجربه کنید و البته از غذاهای خوب لذت ببرید تور ارمنستان این فرصت ویژه را در برخی از ایام سال که جشنواره های درحال برگزاری هستند می دهد.

سومین نمایشگاه بین المللی تسلیحات و فناوری های دفاعی ‘ArmHiTec-2022’ در 31 مارس تا آوریل 2022 برگزار می شود.

این نمایشگاه توسط وزارت صنعت عالی فن آوری جمهوری ارمنستان ، کمیته دولتی-نظامی-صنعتی زیر نظر وزارت دفاع جمهوری ارمنستان ، و CJSC ‘شرکت های نمایشگاه برگزار می شود.

آخرین دوره نمایشگاه ‘ArmHiTec’ در سال 2018 به رویداد کلیدی در بازار نظامی ارمنستان تبدیل شد و به عنوان یک سکوی ملاقات تجاری برای نمایندگان بین المللی و نمایندگان صنعت امنیت اجرا شد.

بیش از 50 شرکت از لهستان ، بلغارستان ، بلژیک ، آلمان ، ایتالیا ، قزاقستان ، ایالات متحده و روسیه بیش از 120 محصول با فناوری پیشرفته و راه حل های نظامی و دفاعی را به نمایش گذاشته اند.

روسا و نمایندگان ادارات مختلف وزارت دفاع و ستاد کل ارمنستان ، سایر ساختارهای دولتی به همراه نمایندگان رسمی از وزارتخانه های دفاع و وزارت امور خارجه کشورهای عضو CSTO از نمایشگاه بازدید کردند. در مجموع بیش از 7000 متخصص از جمله بازرگانان اروپایی و خاورمیانه در این نمایشگاه در سال 2018 شرکت کردند.

برنامه تجاری ‘ArmHiTec-2018’ زمینه ای برای بیش از 40 بحث و نشست پنل دو جانبه و بین المللی شد. رویداد کلیدی برنامه توسط وزارت دفاع ارمنستان ارائه شد و به موضوع ‘فناوری های قرن 21 برای توسعه نیروهای مسلح ارمنستان’ اختصاص داشت. ایجاد همکاری بین المللی. ” یکی دیگر از نشستهای مهم کنفرانس ، موضوع هشداردهنده ‘حفظ امنیت اطلاعات کشورهای عضو سازمان CSTO با استفاده از فناوریهای اطلاعاتی مدرن’ بود. بیش از 500 متخصص در رویدادهای مختلف کار برنامه تجاری شرکت کردند.

نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری ارمنستان
نمایشگاه آرم تک سال 2018

دبی

هیچ فرقی نمی کند که در چه ماهی از سال هستید، دبی همواره برای شما یک رویداد بی نظیر خواهد داشت. از نمایشگاه­ های مد و لباس تا جشن­ های مناسبتی مختلف در دبی برگزار می شوند. اگر به همین زودی قصد شرکت در یکی از این رویدادهای فوق العاده در دبی را دارید می توانید خیالتان را از رفت و برگشت و اقامت راحت کنید و از تور دبی در تابستان آژانس مسافرتی الفبا سفر استفاده کنید و از شرکت در جشنواره خرید دبی لذت ببرید.

همچنین بخوانید  اجاره آپارتمان مبله در تهران

نمایشگاه اکسپو دبی 2020

بزرگترین نمایش جهان بیش از 190 کشور را برای 182 روز سرگرمی ، نوآوری و موارد دیگر گرد هم می آورد.

تاریخ نمایشگاه اکسپو دبی

نمایشگاه اکسپو، نمایشگاهی جهانی ، که هر پنج سال یکبار برگزار می شود ، معمولاً از 1 مه تا 31 اکتبر اجرا می شود. با توجه به گرمای تابستان در خلیج فارس ، قرار بود نمایشگاه دبی 2020 در اکتبر افتتاح شود. سپس همه گیری منجر به تاخیر یک ساله شد ، که موهبت الهی برای کشورهایی بود – از جمله ایالات متحده – که تاسیسات خود را به موقع به پایان نرسانده بودند. Expo که هنوز برچسب دبی 2020 دارد ،

اکسپو 2020 یک نمایشگاه جهانی است که در حال حاضر توسط دبی در امارات متحده عربی میزبانی می شود ، در ابتدا این فستیوال برای 20 اکتبر 2020تا 10 آوریل 2021 برنامه ریزی شده بود. با این حال ، به دلیل همه گیری COVID-19 در امارات متحده عربی ، تاریخ های جدید 1 اکتبر 2021 الی 31 مارس 2022 برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. علیرغم به تعویق افتادن ، برگزارکنندگان نام Expo 2020 را برای اهداف بازاریابی و تجارت در نظر گرفتند. این اولین بار است که نمایشگاه جهانی به جای لغو به تاریخ بعدی موکول می شود. مجمع عمومی Bureau International des Expositions (BIE) در پاریس در 27 نوامبر 2013 دبی را به عنوان میزبان معرفی کرد

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو
محل برگزاری نمایشگاه اکسپو

 

نمایشگاه اکسپو دبی چیست؟

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به مساحت 1083 هکتاراست که بین شهرهای دبی و ابوظبی ، در نزدیکی مرز جنوبی دبی با ابوظبی واقع شده است. طرح جامع ، طراحی شده توسط شرکت آمریکایی HOK است. در اطراف یک میدان مرکزی ، تحت عنوان Al Wasl ، که توسط سه منطقه بزرگ محصور گشته سازماندهی شده است. هر یک به یکی از موضوعات فرعی نمایشگاه 2020 اختصاص داده شده است یعنی فرصت ، تحرک و پایداری

 دبی همچنین بر سرمایه گذاری در بخشهای مختلف مانند رشد اقتصادی ، املاک ، راههای زیست محیطی و امور عمومی تاکید کرده است. در چند وقت اخیر ، دبی سرمایه گذاری های عمده ای در زمینه املاک و مستغلات انجام داده است و بزرگترین پروژه انرژی خورشیدی جهان را معرفی کرده است که برنامه ریزی شده است تا آغاز نمایشگاه 2020 آغاز شود. شهر دبی همچنین مشتاق اهمیت دادن به روابط عمومی است. این ابتکار ، با عنوان برنامه شادی دوبی ، دارای 16 برنامه تحت چهار موضوع است که 82 پروژه را در شهر تنظیم می کند و هدف آن تبدیل شدن به شادترین شهر تا سال 2020 است. طبق پیش بینی صندوق بین المللی پول ، نمایشگاه دبی 2020 با افزایش تولید ناخالص داخلی امارات همراه است.

همچنین بخوانید  دریچه هوا، دمپر آلومینیومی،دمپر ضدحریق و کانال تهویه هوبادصنعت

تور نمایشگاه اکسپو دبی

برای پیوستن به ما در Expo 2020 دبی با تور دبی الفبای سفر آماده شوید

اگر بین 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 با ایرلاین امارات به دبی پرواز می کنید ، به ازای هر نفر در رزرو خود ، یک کارت رایگان اکسپو 2020 به شما داده می شود. از بلیط خود برای لذت بردن از نمایشگاه 2020 در هر روزی که انتخاب می کنید استفاده کنید.

این رویداد احتمالاً با عدم تمایل جهانی به سفر روبرو خواهد شد و بسیاری از رویدادها به صورت آنلاین به صورت زنده پخش می شوند. اما اکسپو هنوز رسماً انتظار دارد بازدیدکنندگان بیشتری از میلان و بیش از دو برابر جمعیت امارات متحده عربی جذب کند.

نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری ارمنستان
لوگو نمایشگاه اکسپو

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *