تبلیغات

تبلیغات

برج نوری | احداث گستر تولید کننده انواع برج نوری

borj-nori2

احداث گستر نیروی پارس یکی از تولیدکنندگان تجهیزات تامین روشنایی معابر و محوطه های بزرگ از جمله انواع برج نوری، پایه های روشنایی و همچنین انواع دکل های انتقال نیرو و ادوات مرتبط در کشور است. احداث گستر با سال ها   سابقه در تولید این تجهیزات، توانسته اعتماد مشتریان بیشماری را جلب و در این صنعت جایگاهی ارزنده کسب نماید. احداث گستر نیروی پارس در کنار تولید و کمک به رشد و شکوفایی صنعت، در زمینه ارتقا دانش افرادی که به دنبال کسب اطلاعات تخصصی در زمینه صنعت طراحی و تولید ادوات روشنایی و انتقال نیرو، انواع دکل و … می باشند، نیز تلاش های قابل توجهی داشته به طوری که با انتشار مقالات متعدد، یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی فارسی زبان در این زمینه می باشد. در این مقاله از احداث گستر نیز به بررسی اجمالی برج نوری و ویژگی های آن می پردازیم، تا انتها همراه ما باشید.

برج نوری

برج نوری که با نام برج روشنایی نیز شناخته می شود در حقیقت پایه ای مرتفع است که بر بالای آن پروژکتورهای قدرتمندی به منظور تامین نور مورد نیاز محوطه های باز وسیع در هنگام شب، نصب شده است. این تجهیز یکی از اصلی ترین محصولات در نورپردازی شهرها و مکان های مختلف است و سهم بسزایی در زیباسازی این اماکن دارد.

کاربرد و مزایای برج نوری

برج نوری با توجه به کاربردی که دارد، طراحی و ساخته می شود به طوری که برج نوری مورد استفاده در مکان های مختلف باید ویژگی ها و مشخصات خاص مطابق با کاربرد مورد نظر را داشته باشد با اینحال از این تجهیز در مکان های زیر استفاده می شود:

  • معابر، بزرگراه ها و خیابان ها
  • پل ها و میادین
  • پارک ها، فضای سبز و بوستان ها
  • محوطه هتل ها، رستوران ها و پارکینگ ها
  • استادیوم ها و زمین های ورزشی
  • فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، بندر ها و اسکله ها
  • سایت های نفت و گاز و پتروشیمی و …

از جمله مزایای استفاده از برج نوری می توان به قابلیت تامین نور فضاهای با وسعت بالا، روشن نمودن محوطه های بزرگ بدون ایجاد خیرگی و سایه، تامین امنیت محوطه های بزرگ در هنگام شب، ایمنی بالا، انعطاف پذیری و طول عمر زیاد، ایستایی در برابر شرایط جوی گوناگون، تعمیر و نگهداری آسان و … اشاره نمود.

برج نوری

انواع مختلف برج نوری

برج روشنایی با توجه به کاربرد و محل نصب آن در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  • برج نوری استادیومی: در این مدل از برج روشنایی سبد محل قرار گیری پروژکتورها در یک جهت مشخص نصب می شود و نورپردازی در یک جهت معین انجام می گردد.
  • برج نوری تلسکوپی: این نوع از برج روشنایی، دارای هدی به شکل دایره ای است و پروژکتورها بر روی پایه به صورت 360 درجه نصب شده و تمامی محیط اطراف برج را روشن می کند.
همچنین بخوانید  10 ایده کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

هد یا سبد محل نصب پروژکتورها به دو صورت ثابت و متحرک بر روی پایه اصلی برج نصب می شود که در نوع متحرک، هد به صورت دستی یا با استفاده از موتور و گیربکس، برای انجام سرویس و تعمیرات در راستای پایه برج به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره برج نوری و انواع آن، می توانید به وبلاگ سایت احداث گستر نیروی پارس مراجعه نمایید.

برج نوری

احداث گستر تولید کننده انواع برج نوری

شرکت احداث گستر نیروی پارس یکی از برترین تولیدکنندگان برج نوری در کشور است که با توجه به کاربرد برج و ویژگی های محل نصب، این تجهیز را طراحی و تولید می کند. احداث گستر با بهره مندی از پرسنل مجرب و متخصص سفارشات طراحی، تولید و نصب انواع برج روشنایی را در کمترین زمان ممکن انجام داده و برای محصولات و خدمات ارائه شده بهترین و به صرفه ترین قیمت گذاری را دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره نحوه سفارش برج روشنایی با کارشناسان احداث گستر نیروی پارس تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *