تبلیغات

تبلیغات

خرید از علی بابا چگونه است؟

alibaba

قبل از اینکه در رابطه با چگونگی خرید از علی بابا توضیح دهیم بهتر است کمی در مورد تاریخچه و چگونگی راه اندازی این وب سایت صحبت کنیم. علی بابا یک فروشگاه اینترنتی است که در سال 1999 توسط یه فرد چینی به نام جاک ما راه اندازی شده است. در ابتدا این سایت فقط برای ارتباط گیری کشور چین با فروشندگان و تولید کنندگان سایر کشورها بود. خیلی جالب است که بدانید در ابتدا این شرکت فعالیت خودرا به 18 نفر عضو شروع کرد اما در سال بعدی یعنی سال 2000 حدود یک میلیون کاربر داشت. علی بابا سایتی فروشگاهی بود که حدود 12 سال یعد یعنی در سال 2012 فروش فوق العاده بالایی را رکورد زد حدود 170 میلیارد دلار، که با این رکورد از رقیبان خود که سایت های ایبی و آمازون بودند جلوتر رفت.

شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با داشتن تجربه درخشان در زمینه ترخیص از کلیه گمرکات و همچنین بکار گیری مشاورینی زبده و کاردان در امور ترخیص کالا آماده خدمت رسانی در زمینه ترخیص کالا های مختلف برای شما عزیزان می باشد. این شرکت تمامی خدمات تجاری و بازرگانی شما را از اول ثبت سفارش  و اخذ مجوزات و …. تا ترخیص و تحویل کالای مورد نظر را برعهده گرفته و در کمترین زمان و با کمترین هزینه به انجام می رساند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ترخیص کالا های مختلف با مشاوران این شرکت تجاری و بازرگانی تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

علت نام گذاری علی بابا  برای این فروشگاه چینی چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید علت نام گذاری فارسی این فروشگاه چینی چیست؟ جاک ما صاحب وب سایت و فروشگاه اینترنتی علی بابا می گوید که نام این وب سایت را از کتاب هزار و یک شب که یکی از کتاب های معروف در ادبیات فارسی می باشد گرفته است زیرا بسیاری از مردم دنیا علی بابا و داستان آن را می شناختند و با توجه به شخصیت مهربان و انسان دوستانه ای که داشت بسیار محبوب بود. همچنین تلفظ نام آن نیز بسیار راحت بود به همین دلیل به عنوان نام وب سایت توسط جاک ما انتخاب شد. جالب است بدانید که محبوبیت این وب سایت تا حدی است که 80 درصد فروش آنلاین در کشور چین توسط این وب سایت انجام می گیرد.

خرید از علی بابا

همانطور که متوجه شدید علی بابا یک شرکت هلدینگ چینی است که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارد. فعالیت این شرکت به صورت C2C ، B2B ، B2C می باشد که از طریق پرتالهایی که دارد خدمات خود را ارائه می دهد. در این فروشگاه اینترنتی شرکت های بازرگانی و کارخانجات چینی زیادی عضو هستند و از این طریق فروش خود را انجام می دهند. در این فروشگاه اینترنتی شرکت های بازرگانی و کارخانجات بزرگ چینی و تامین کنندگان زیادی فعالیت دارند. در واقع شما با مراجعه به این وب سایت هر گونه نیازی داشته باشید برطرف خواهد شد. در واقع این وب سایت یکی از بزرگترین وب سایت های عمده فروشی در دنیا است نه اینکه فروش خرده انجام ندهد اما بیشتر به صورت عمده فروشی کار می کند. در فروشگاه علی بابا شما به راحتی می تواندی با فروشندگان و تامین کنندگان کالا ها در ارتباط باشید و در هر کشور ی که باشید به صورت اینترنتی از طریق این وب سایت خرید عمده خود را انجام دهید.

همچنین بخوانید  برترین تلویزیون های بازار ایران، در سال جدید

علی بابا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که تقریبا در 200 کشور دنیا فعالیت دارد. لازم است بدانید  که وب سایت علی بابا دارای اپلیکیشن موبایلی می باشد که دارای 500 میلیون کاربر است. از رقبای مهم این وب سایت می توان به وب سایت آمازون و ایبی اشاره کرد که بازهم حجم ناخالص کالای موجود در علی بابا از این دو سایت بیشتر است. با تمامی این تفاسیر وب سایت علی بابا یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در جهان می باشد.

برای خرید هوشمندانه از علی بابا به نکات زیر توجه کنید:

با مراجعه به سایت علی بابا به راحتی می توانید تامین کنندگان کالا را پیدا کنید و با نها به مذاکره بنشینید برای مذاکره با تامین کنندگان شما باید در این وب سایت ثبت نام کنید و تا دارای یک حساب تجاری باشید بعد از آن با فروشندگان کالا به مذاکره بنشینید. بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید به جستجوی کالای مورد نظر خود بپردازید با وارد کرن نام کالا در قسمت جستجو لیستی بلند بالا از تامین کنندگان را مشاهده خواهید کرد که بعد از آن می توانید باز طریق ایمیل و یا نرم افزار های چت آنلاین با آنها ارتباط بگیرید.این مهم را در نظر داشته باشدی برای خرید آنلاین از علی بابا فقط به تصاویر ارسالی اتکا نکرده و از آنها نمونه بخواهیدمی توانید اول یک سفارش کم بدهید و از کیفیت کالا مطمئن شوید بعد از آن سفارش عمده خود را ثبت کنید توجه داشته باشدی که بشته بندی کالا نیزدر آسیب ندیدن آن خیلی مهم است. یکی از ویژگی ها مهم در خرید از علی بابا این است که اگر کالا به دست شما رسید و از آن رضایت داشتید هزینه آن برای فروشنده آزاد می شود.

منبع : سلطان یاقوت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *