تبلیغات

تبلیغات

من چه نیازی به سایت دارم؟

vitrin

این روزها بحث ورود به فضای آنلاین داغ است و همه می‌خواهند یک شعبه در فضای مجازی بزنند! بعضی فروشگاه اینترنتی می‌خواهند، برخی می‌خواهند مطالب آموزشی بنویسند، برخی سایت تبلیغاتی و برخی به دنبال بازاریابی دیجیتال هستند. سایت شخصی هم طرفدار زیادی پیدا کرده است.

در تمامی این موارد سؤال مهم این است که ما چه نیازی به سایت داریم؟ اصلاً با چه دلایلی به فضای آنلاین وارد شویم؟ چرا باید سایت داشته باشیم؟ در ادامه قصد داریم مزایا و ضرورت حضور در فضای آنلاین را توضیح بدهیم و بگوییم چرا سایت یک انتخاب ایدئال است.

ضرورت حضور در فضای آنلاین

اگر قرار باشد برای حضور در فضای آنلاین برنامه‌ریزی کنیم و زمان بگذاریم، باید دلایل کافی برای این کار داشته باشیم. چرا که این کار برای ما هزینه‌هایی دارد و اگر قرار باشد هیچ منفعتی نداشته باشد، کاری منطقی نیست. اما در ادامه می‌بینیم که این کار هم منطقی است و هم لازم.

شما با سایت‌تان شناخته می‌شوید

حضور در فضای آنلاین به شما کمک می‌کند تا خود را معرفی کنید. از این طریق افراد بیشتری شما را می‌شناسند. چرا که سایت شما در تمام اینترنت در دسترس است و شما می‌توانید از این طریق خودتان را تبلیغ کنید. بدیهی است هر چه افرادی که شما را می‌شناسند بیشتر شود، کارتان رونق بیشتری می‌گیرد. چه این کار یک فروشگاه اینترنتی باشد، چه بخواهید برندتان را برجسته کنید یا خدماتی برای ارائه داشته باشید. در هر صورت نیاز دارید که در ابتدا خوب معرفی شوید. سایت شما این کار را به خوبی می‌تواند انجام دهد.

فضای اختصاصی برای تبلیغات شما

همیشه یکی از هزینه‌های سنگین در هر کسب‌وکاری، بحث تبلیغات است. مدیریت هزینه ایجاب می‌کند تا با یک تیر چند نشان بزنید. ساخت سایت باعث می‌شود هم بتوانید با مخاطبین خود تعامل کنید، و هم فضایی اختصاصی برای تبلیغ خود داشته باشید.

پاسخ به پرسش‌های رایج مخاطبان

اگر مخاطبانی دارید که سؤالات مشابهی از شما می‌پرسند، شما می‌توانید با طراحی سایت شرکتی، یک‌بار برای همیشه به آن‌ها پاسخ دهید. کافی است که یک بخش سؤالات متداول راه بیندازید و سؤال‌های رایج را در آن صفحه پاسخ دهید. اینگونه می‌توانید هر مشتری جدید را به سایت خود راهنمایی کنید تا انرژی‌تان بابت پاسخ‌های تکراری به هدر نرود.

تعامل بیشتر با کاربران

شما با ساخت سایت می‌توانید تعامل بهتری با کاربران خود برقرار کنید. می‌توانید از آن‌ها بازخورد بگیرید، برایشان آموزش‌هایی تدارک ببینید یا حتی با استفاده از ایمیل و پیامک، آن‌ها را از جدیدترین محصولات یا خدمات خود مطلع کنید. بدین شکل می‌توانید در هر لحظه در کنار مخاطب خود باشید تا در صورت نیاز صدای خود را به گوش او برسانید.

همچنین بخوانید  برترین اپلیکیشن های 1400

از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری می‌شود

سایت شما می‌تواند از اتلاف زمان و هزینه زیادی جلوگیری کند. شما می‌توانید تمامی اطلاعات لازم را در سایت خود ارائه دهید تا تنها مشتریان نهایی به سراغ شما بیایند. همچنین این کار باعث می‌شود تا هم وقت شما حفظ شود و هم مشتری هزینهٔ کمتری برای ارتباط با شما بپردازد. این کار می‌تواند حس رضایت لذت‌بخشی را به او منتقل کند.

فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی

در کنار صرفه‌جویی در زمان و هزینه، با داشتن سایت اختصاصی از محدودیت‌های مکانی هم آزاد می‌شوید و می‌توانید با افراد بیشتری، حتی در نقاط دوردست ارتباط بگیرید. همچنین سایت شما مانند یک ویترین ۲۴ساعته همواره رو به کاربران باز است تا در هر ساعتی که حوصله داشتند، از سایت شما بازدید کنند و مطالب‌تان را بخوانند. این موضوع می‌تواند مخاطبین زیادی را سوی شما روانه کند.

سایت ویترین

سایت ماندگار است

مزیت دیگر ساخت سایت این است که شاید روزی شبکه‌ای اجتماعی فیلتر شود یا از دسترس خارج گردد، اما تا بوده و هست، سایت‌ها ماندگارند و حذف نمی‌شوند. شما با رعایت اصول حرفه‌ای مدیریت سایت، می‌توانید سایت خود را به مرجع حوزهٔ فعالیت خود تبدیل کنید و سال‌ها در آن به فعالیت بپردازید. این یک اثر ماندگار خواهد بود.

قدرت رقابت شما بالاتر می‌رود

حضور بسیاری از افراد در فضای آنلاین ایجاب می‌کند تا ما هم در این فضا رخی نشان بدهیم. اگر اعتقاد دارید که چیزی از رقبا کم ندارید، بسیار خب، این گوی و این میدان! می‌توانید با تمام توان خود وارد گود شوید و خودتان را ثابت کنید. فضای آنلاین عرصهٔ رقابت برابری را برای شما فراهم کرده است تا فارغ از تبعیض‌های اجتماعی به رقابتی سخت بپردازید. امتحانش ضرر ندارد. شاید شما پیروز میدان بودید.

طراحی سایت با ویترین

اگر به ساخت سایت علاقه دارید و دانستید که چقدر برخورداری از وبسایت مفید و ضروری است، سایت‌ساز ویترین این مسیر را برای شما هموار می‌کند. سایت‌ساز ویترین یک سایت‌ساز ایرانی است که با برخورداری از تیم متخصص و جوان خود، به شما کمک می‌کند تا یک سایت حرفه‌ای بسازید. در فرایند طراحی سایت شخصی توسط ویترین،  شما متناسب با نیاز خود هزینه می‌کنید و از پشتیبانی فعال ویترین بهره‌مند می‌شوید. پس اگر قصد طراحی سایت شرکتی دارید، ما طراحی سایت با ویترین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با استفاده از ویترین سایتی بهینه و استاندارد خواهید داشت که به شما امکان رقابت در فضای آنلاین را می‌دهد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از سایت ویترین دیدن کنید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید. 

همچنین بخوانید  معرفی 8 فیلم اکشن و جذاب هالیوود و بالیوود

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *