تبلیغات

تبلیغات

آموزش پریمیر 2018 | نصب و راه اندازی و منابع آموزشی

premier13

آموزش پریمیر 2018 می تواند به شما در تسلط بر نرم افزار و ویرایش ویدئوی خود مانند یک حرفه ای واقعی کمک کند ، خواه از ترکیب صدا ، تصاویر ثابت یا انیمیشن استفاده کنید.

یکی از بهترین برنامه های چند پلتفرمی برای ویرایش ویدئو ، Adobe Premiere 2018 Pro دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که می تواند سرعت تولید محتوای ویدیویی شما را افزایش دهد.

اگرچه این نرم افزار دارای یک راهنمای مقدماتی عالی است که برای آشنایی با اصول اولیه طراحی شده است ، اما ممکن است بخواهید بیشتر بدانید. مجموعه آموزشی پریمیر 2018 در زیر به شما کمک می کند تا با ابزارها و ویژگی هایی که نرم افزار ارائه می دهد آشنا شوید. اگر علاقه مند به آموزش نرم افزار های Adobe هستید این مقاله را از دست ندهید.

این نرم افزار که پیشرو در صنعت ویرایش فیلم است ، دارای تایم لاین و رابط کاربری زیبا و در عین حال بسیار ساده می باشد و انواع مختلف کیلیپ ها را می توان در آن تدوین نمود. با این حال برخی از صداگذاران فیلم نیز از این نرم افزار برای صدا گذاری در بخش های مختلف فیلم و ویدیو بهره می گیرند.

معرفی پریمیر 2018

پریمیر 2018

از آنجا که نرم افزار پریمیر 2018 همه کاره است ، و انواع کار های گرافیکی صوتی و تصویری را انجام می دهد شاید توصیفش کار سختی باشد. این نرم افزار شرکت آدوبی ویژگی های جذابی داشته و توانایی ساخت و تدوین ویدیو کلیپ ، فیلم ، تیز تبلیغاتی ، انمیشن و پادکست را دارد .

با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا و تصویر را سینک کنید ، از اقدامات گرافیکی استفاده کنید ، عکس ها را ویرایش کنید و در نهایت خروجی صوتی و تصویری را مطابق نیاز خود ایجاد کنید.

یکی دیگر از کاربردهای جذاب Adobe Premiere ، امکان ویرایش همزمان چندین فیلم و عکس است. و به دلیل موتور پر قدرتی که دارد برای پروژه های بزرگ همچون فیلم های هالیودی مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش پریمیر برای کسانی که قصد فعالیت در یوتوب ، اینستاگرام و تولید محتوای ویدیویی دارند بسیار ضروری است.

سادگی و کارامدی بالا آدوب پریمیر 2018 باعث شده هر شخص با هر سطح از توانایی بتواند با این نرم افزار کار کند و ایده های ویدیویی خود را عملی کند.

Premier Pro یک ابزار ویرایش قدرتمند است که می تواند فیلم با کیفیت بالا تولید کند. این بسته در بین فیلمسازان و متخصصان بسیار محبوب است.

آموزش جامع پریمیر 2018

در این مطلب ما نصب ، راه اندازی و بخش های مختصری از پریمیر را آموزش داده ایم که بتوانید کار های ساده و تدوین های سبک را با این نرم افزار انجام دهید.

اگر قصد دارید تا به صورت جامع و کامل پریمیر 2018 را فرا بگیرید باید آموزش های پولی را انتخاب کنید. آموزش های پریمیر زیادی در سطح اینترنت وجود دارد که هزینه های بالا و کیفیت پایینی دارند. پس باید با دقت به دنبال با کیفیت ترین آموزش ها باشید.

یکی از بهترین آموزش های پریمیر مربوط به سایت فرادرس است که آموزش تدوین فیلم و آهنگسازی را با این نرم افزار کاربردی به صورت جامع و کامل آموزش می دهد.

این آموزش ها کیفیت بسیار خوبی داشته و به علت زیاد بودن تعداد دانشجویان هزینه های بسیار پایینی دارند. شرکت در این آموزش ها بسیار مفید بوده و می تواند آینده شغلی شما را تامین نماید.

آموزش نصب پریمیر 2018

ابتدا باید فایل نصبی پریمیر 2018 را از سایت های معتبر دانلود کنید و مطمئن شوید نسخه دریافتی بدون مشکل است.

برای اینکه این نرم افزار ها پولی هستند و باید کرک شوند تا به صورت رایگان استفاده کنیم . می بایست دسترسی خود را از اینترنت قطع کنیم.

آموزش نصب پریمیر 2018

پس از قطع کردن اینترنت وارد پوشه آدوب پریمیر 2018 شده و بر روی Set-up کلیک نمایید.

با کلیک بر روی ستاپ صفحه ای باز شده و نرم افزار نصب می شود. به علت اینکه حجم نرم افزار بالا می باشد ، ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، میزان درصد نصب شده و باقی مانده را نمایش می دهد و تا زمانی که این نصب ادامه دارد سعی کنید کار های دیگر کامپیوتر را متوقف کنید.

به همین راحتی نصب برنامه آدوب پریمیر 2018 تمام شد و 30 روز به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید.

اگر می خواهید مادام العمر از این نرم افزار استفاده کنید باید هزینه اشتراک آن را تهیه کرده و یا با کرک های موجود در اینترنت ، برنامه را کرک نمایید.

به علت غیر اخلاقی بودن اینکار ما این کار را آموزش نمی دهیم اما اگر تمایل به این کار دارید می توانید به راحتی در سطح اینترنت انواع روش های کرک پریمیر 2018 را مشاهده نمایید.

آموزش ترانزیشن در پریمیر 2018

در این مطلب می خواهیم نحوه ایجاد ترانزیشن بین دو قطعه از فیلم را آموزش دهیم تا با این روش بتوانید تدوین های جذاب تری برای فیلم ها و کلیپ های خود انجام دهید.

برای اینکه ترانزیشن را به درستی ایجاد کنیم ابتدا باید دو فایل تصویری را به قسمت تایم لاین پنل پریمیر اضافه کرده و آن ها را پشت سر هم قرار دهیم.

آموزش ترنزیشن پریمیر 2018

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، یک فایل ویدیویی و یک تصویر را در تایم لاین پشت هم قرار دادیم و قصد داریم بین آن ها ترانزیشن قرار دهیم.

برای ایجاد ترانزیشن باید وارد پنل Effect شویم. ( اگر در سیستم شما این پنل وجود ندارد باید از قسمت Window تیک گزینه Effect را فعال کنید تا در داشبورد اصلی پریمیر قابل نمایش شود. )

پنل Effect

پس از اینکه وارد قسمت افکت شدید باید پوشه ویدیو ترانزیشن ( Video Transitions ) را باز کنید تا ترانزیشن های مختلف را آن جا مشاهده نمایید. ( در این بخش انواع ترانزیشن های پیشفرض پریمیر 2018 وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید ، همچنین ترنزیشن های مختلفی هم در سطح نت وجود دارند که می توانند به صورت رایگان و یا با هزینه دانلود نمایید.)

ترنزیشن

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ترانزیشن های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای استفاده از این ترنزیشن ها ابتدا باید یک مورد را انتخاب کرده و با کلیک کردن روی آن ، درگ می کنیم و بین تصویر و ویدیو قرار می دهیم.( مطابق با تصویر زیر )

ترنزیشن

پس از قرار دادن ترانزیشن با پلی کردن ویدیو مشاهده خواهید کرد که چگونه تصویر به فیلم متصل شده است.

در صورت نیاز به حذف کردن ترنزیشن نیز می توانید روی آیکون ترنزیشین بین تصویر و ویدیو کلیک راست کرده و گزینه Clear را بزنید.

ترنزیشن

تنظیمات پیشرفته ترانزیشن در پرمیر 2018

برخی از ترنزیشن های پریمیر 2018 دارای تنظیمات پیشرفته تر است و بعه راحتی می توان آن ها را شخصی سازی نمود.

برای این کار باید روی ترانزیشن کلیک چپ کنید و تنظیمات پس از کلیک کردن در قسمت Effect control ظاهر می شود.

تنظیمات پیشرفته ترنزیشن

از قسمت Alignment می توانید مکاتن ترانزیشن را انتخاب کنید. ( که می توانید ، ابتدا ، انتها ئ یا وسط را انتخاب کنید.
)

از قسمت Duration نیز می توانید زمان ترانزیشن را تغییر دهید.

آموزش اکسپورت کردن ویدیو ها در پریمیر 2018

برای اکسپرت گرفتن یک ویدیو در پریمیر 2018 ، به فایل> Export> Media بروید. همچنین می توانید کلید میانبر Ctrl + M را در کامپروتر های ویندوزی و یا Cmd + M را در Mac فشار دهید. هنگام انجام این کار ، مطمئن شوید که پنجره اکسپرت باز شود.

آموزش اکسپورت کردن ویدیو ها در پریمیر 2018

تنظیمات سکانس در پریمیر 2018

تنظیمات سکانس در پریمیر 2018

اولین چیزی که باید در مورد اکسپرت یک ویدیو بدانید این است که در کجا قرار است منتشر کنید و چگونه دیده خواهد شد. آیا در YouTube یا اینستاگرام بارگذاری می کنید؟ آیا فیلم کم حجم می خواهید که به راحتی آپلود کنید؟ یا یک نسخه اصلی با وضوح بالا نیاز دارد؟

به صورت پیش فرض خود نرم افزار پریمیر قالب های مهم را دارد که اجازه انتخاب از بین آن ها را به کاربرانش می دهد.

تنظیمات سکانس در پریمیر 2018

به راحتی می توانید انواع قالب ها را با توجه به رزولوشن درخواستی انتخاب نمایید. ( همانند تصویر بالا )

انتخاب فرمت و کدک

بهترین تنظیم برای پخش ویدیو در وب ، کدک H.264 است. پس می توان گفت مناسب ترین کدک برای اکسپرت گرفتن می باشد. این کدک همچنین محبوب ترین کدک برای اکسپرت فیلم ها می باشد و در نزدیک به هشتاد تا نود درصد خروجی ها از H.264 استفاده استفاده شده است.

انتخاب فرمت و کدک

این قسمت های اکسپورت گرفتن فیلم مهم ترین بخش های آن بوده و برای کار های ابتدایی فقط همین تنظیمات برای خروجی گرفتن مورد نیاز شما خواهد بود.

آموزش رایگان پریمیر 2018

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه های شروع به کار با پریمیر 2018 استفاده از آموزش های رایگان این نرم افزار است. با این آموزش ها ، می توانید نحوه ویرایش فیلم ها را به روشی آسان برای کارهای ساده و غیر حرفه ای آموزش ببینید.

اما اگر قصد حرفه ای شدن در این نرم افزار را دارید باید آموزش های حرفه ای و پولی را تهیه کنید. این نرم افزار جزو نرم افزار های محبوب آدوبی است و مدرسین زیادی آموزش های آنلاین و ویدیویی برای آن تهیه کرده اند.

یکی از این آموزش ها که توسط تیم فرادرس تولید شده است ، به صورت کامل و گام به گام ، روش کار با نرم افزار را توضیح داده و به صورت کامل پریمیر 2018 را آموزش می دهد.

در این مجموعه آموزش پریمیر 2018 به صورت کامل ، تمام موارد مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه ای پریمیر گفته شده است. مهم ترین موارد آورده شده در این آموزش را در زیر فهرست می کنیم.

  • آشنایی اولیه با پریمیر 2018
  • آموزش پنل های اصلی برنامه
  • آموزش برش زدن و تدوین فیلم ها
  • ایجاد انیمیشن
  • استفاده از افکت های پریمیر
  • ویرایش و تنظیمات صدا
  • آموزش تایپ فارسی در پریمیر
  • خروجی گرفتن و اکسپورت فیلم

این موارد تنها چندین بخش از آموزش پریمیر 2018 می باشد که توسط استاد علی خسروی به صورت ویدیویی و در زمان 5 ساعت و 11 دقیقه تولید شده است.

آموزش صفر تا صد پریمیر 2018

آموزش صفر تا صد پریمیر 2018 برای کسانی که تازه وارد هستند و کار با پریمیر را بلد نیستند بسیار مناسب است ، این آموزش ها به صورت کامل و از سطح صفر شروع می شود.

اما اگر به صورت ابتدایی با این نرم افزار آشنا باشید و کار کردن با آن را یاد گرفته باشید ، بهترین راه برای حرفه شدن دیدن آموزش ها تخصصی تر می باشد. انتخاب آموزش پروژه محور پریمیر می تواند سطح کیفی کار شما را بالا تر ببرد و شما را با نحوه شروع و پایان پروژه آشنا نماید.

سایت فرادرس یکی از بهترین سایت های آموزش آنلاین کشور انواع مختلفی از آموزش های نرم افزار های آدوب را تولید کرده است که با هزینه کم می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر علاقه مند به این نرم افزار ها هستید و می خواهید به صورت کامل این نرم افزار ها را یاد بگیرید می توانید از مجمئعه آموزش های آدوبی فرادرس استفاده نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *