تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید تخت باکس هتلی

hoteli

هتل‌های درجه یک به درستی برای زیر تشک خود اغلب از تخت باکس هتلی استفاده می‌کنند. تخت باکس‌ها می توانند از یک اسکلت چوبی و یا اسکلت فلزی ساخته شده باشد. در استاندارد جدید اسکلت فلزی برای هتل ها قابل قبول است.

اسکلت فلزی (در صورت استاندارد بودن) دارای قیمت بیشتر و وزن سبکتری نسبت به تخت باکس‌های با اسکلت‌های چوبی هستند. همینطور این تخت باکس‌ها دارای عمر بیشتری نسبت به مدل های چوبی خود نیز هستند و در استفاده مکرر هتل‎ها عمر بالاتری از اسکلت های چوبی دارند. برای رویه باکس می توانید از پارچه سفید (معمولا هتل ها استفاده میکرده اند) یا مخمل (که در طراحی‌های جدید استفاده می‌شود) یا چرمی استفاده کنید.

رویه باکس هتل‌ها می‌تواند پارچه یا چرم باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون هتل دارد که می تواند رنگ های مختلفی نیز برای آنها در نظر گرفت. باکس هتلی نیز همانند تشک هتلی  می تواند از سایزهای استاندارد موجود در بازار باشد و یا طبق سفارش تولید شود.

سایزهای استاندارد که مانند تشک های استاندارد در بازار موجود است.

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384

سایزهای تخت باکس یک نفره

  • 90 *200 سانتیمتر
  • 100*200 سانتیمتر
  • 120*200 سانتیمتر

سایزهای تخت باکس دونفره

  • 140*200 سانتیمتر
  • 160*200 سانتیمتر
  • 180*200 سانتیمتر
  • 200*200 سانتیمتر

برای تخت باکس های دو نفره میتوان از دو تخت باکس یک نفره نیز بهره گرفت که هم به راحتی در حمل کمک میکند هم در زمان نظافت و جابه جایی بسیار راحتر است و به درستی هتل ها از این روش استفاده می‌کنند.

لحاف لایت هتلی

لحاف لایت به جای پتو در سالهای اخیر برای استفاده به عنوان روانداز گرم در اغلب هتل‌های مدرن و سطح بالا استفاده می‌شود. لحاف لایت همان لحاف است که یک رویه پارچه‌ای از جنس پنبه ای یا تترون دارد. درون این رویه پارچه‌ای الیاف هالو سیلیکونی با بافت نرمی استفاده می شود که حالت لختی دارند. وزن الیاف استفاده شده در لحاف و نوع پارچه لحاف تعیین کننده کیفیت و قیمت لحاف هتلی هستند. همینطور لحاف لایت در سایزهای نسبتا استانداردی تولید میشود. معمولا هر شرکتی استاندارد برای لحاف خود، کاور لحاف نیز عرضه می کند یا برعکس.

ملحفه هتلی از آن قلم اجناسی است که همه ما دوست داریم. پارچه های سفید نرم. اما به دلیل چرکتابی معمولا در خانه از رنگ های تیره تر استفاده می کنیم. پارچه های هتلی از جنس : پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی از آنهاست. شکل بافت آنها نیز به صورت ساده یا راه راه است.

همچنین بخوانید  بهترین روغن های موتور برای زمستان

ملحفه هتلی

ملحفه هتلی

همه ما وقتی به هتل خوبی می رویم دلمان میخواد اول بروی تخت دراز کشیده و از لمس ملحفه هتلی لذت ببریم. پارچه‌هایی سفید، نرم و خنک. اما به دلیل چرکتابی معمولا در خانه از ملحفه با رنگ‌های تیره تر استفاده می‌کنیم. توجه ما به مهمانان ما از جزئیات شروع می شود، جایی که مهمان ما حوله و ملحفه هتل را با پوستش لمس می‌کند. شما هم وقتی در اتاق یک هتل مهمان هستید، اولین چیزی که مانند مهمان متوجه می‌شوید، ملحفه سفید مرتب شده است که روی تخت کشیده شده است. برای یک هتل، انتخاب منسوجات مناسب می‌تواند به معنی تعداد ستاره های هتل یا کیفیت آن از دید بازرس یا مهمان هتل بین یک شب لوکس و آرام و یا خواب شب ناراحت کننده برای باشد. پارچه‌های هتلی از جنس : پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی از آنهاست. شکل بافت آنها نیز به صورت ساده یا راه راه است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *