تبلیغات

تبلیغات

لیست قیمت سئو 1400

seo

آژانس خلاقیت و نوآوری دیجیتال پونه مدیا که از سال 1384 فعالیت خود را در حوزه آی تی و فناوری های دیجیتال آغاز کرد، به سرعت به یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه تبدیل شد. بلافاصله بعد از رواج وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در ایران بود که پونه مدیا فعالیت خود را به این حوزه هم گسترش داد تا امروز به عنوان باسابقه ترین آژانس بازاریابی دیجیتال در ایران شناخته شود. یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط تیم متخصص رسانه پونه، سئو است. برای اطلاع از قیمت سئو در سال 1400 به وب سایت پونه مدیا مراجعه فرمایید.

شکی نیست که ورود یک کسب و کار آنلاین نوپا به دنیای رقابتی بازار آنلاین و حضور در فهرست موتورهای جستجو کمی دلهره آور است. اگر با نکات و ترفندهای سئو (بهینه سازی موتور جستجو) آشنایی نداشته باشید، چه می‌کنید؟ عدم درک موثرترین شیوه‌های سئو سایت می‌تواند سایت شما را در تاریکی قرار دهد، این موضوع به این معنی که هیچ مصرف کننده‌ای از وجود شما در اینترنت مطلع نخواهد شد؛ در نتیجه سایت شما بازدیدکننده نخواهد داشت و فروشی انجام نخواهد پذیرفت. یک شرکت متخصص سئو، نظیر شرکت پونه مدیا، بر تمامی صفحات وبسایت شما کار می‌کند و با آشنایی با آخرین الگوریتم‌های گوگل و با استفاده از موثرترین استراتژی‌های سئو می‌تواند سایت شما را در جایگاه برتر نتایج جستجو قرار دهد. در ادامه این مطلب مزایای همکاری با  شرکت سئو و لیست قیمت سئو ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مزایای همکاری با  شرکت سئو

  • در وقت شما صرفه جویی می‌کند

سئو یک فرایند مستمر است که نیاز به ساعت‌ها تحقیق، بهینه سازی و نگهداری دارد. هنگامی که سئو را به یک شرکت متخصص برون سپاری می‌کنید، این تیم متخصص با انجام فعالیت‌های سازنده و نتیجه‌بخش مرتبط با سئو سایت، شما را برای تمرکز بر سایر فعالیت‌های کسب و کارتان آزاد می‌کند. این دلیل یکی از دلایل وسوسه‌انگیز برای شرکت‌های تجاری بزرگ است زیرا شرکت متخصص سئو با اجرای کمپین بازاریابی شما به طور 24 ساعته و 7 روزه به فعالیت می‌پردازد.

  • در هزینه شما صرفه جویی می‌کند

یکی از مزایای استخدام یک شرکت سئو این است که آنها می‌توانند تیم و منابع قوی خود را با هزینه کمتری نسبت به یک تیم داخلی ارائه دهند. در صورتیکه شما از یک تیم متخصص سئو درون سازمانی استفاده کنید، مجبور به پرداخت حقوق ماهیانه هستید و با توجه به زمان بر بودن نتیجه‌بخشی سئو، استخدام یک تیم متخصص داخلی چندان تصمیم منطقی‌ای نیست. در حالی که شما می‌توانید پروژه سئو سایت خود را طی یک قرارداد کاملا قانونی به یک شرکت سئو همانند شرکت متخصص پونه مدیا برون سپاری کنید و از دستیابی به نتیجه نهایی اطمینان خاطر داشته باشید.

  • بهره‌مندی از یک تیم متخصص
همچنین بخوانید  با ورود به حوزه کود موفقیت خود را رقم زدم

پونه مدیا توانسته است مجموعه‌ای از متخصصان در زمینه‌های مختلف، از جمله متخصصان سئو، توسعه دهندگان وب و نویسندگان محتوا را که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند را گردهم آورد و به طور کاملا حرفه‌ای در تمامی جنبه‌های سئو سایت شما کار کند. در پونه مدیا، هر فردی متمرکز بر تخصص خویش است و در آن زمینه فعالیت می‌کند تا بهترین نتایج را برای شرکت شما حاصل کند. همکاری با پونه مدیا به این معنی است که شما از متخصصانی که سال‌ها در زمینه سئو تجربه و تخصص کسب کرده‌اند بهره‌مند خواهید شد.

 

نحوه قیمت‌ گذاری سئو ۱۴۰۰

یک شرکت متخصص سئو می‌تواند تمام فعالیت‌های مورد نیاز را برای بهینه سازی جستجو انجام دهد. فعالیت‌هایی که توسط شرکت سئو انجام می‌گیرند تعیین کننده قیمت سئو ۱۴۰۰ هستند:

  • تحقیقات کلمات کلیدی و سئو هماهنگ بر شاخص‌های کلیدی عملکرد کسب و کار شما متمرکز است. پونه مدیا با تحقیق کلمات کلیدی سعی دارد محتوای حرفه‌ای با موضوعات مناسب را برای سایت شما تولید کند تا مخاطبان و مشتریان را به سایت شما جذب کند. هزینه کلمات کلیدی متاثر از میزان رقابت در صنعت کسب و کار شما است، هر چه صنایع مشتریان طولانی مدت‌تر و بازارهای رقابتی‌تری داشته باشد هزینه تحقیق و بررسی کلمات کلیدی افزایش پیدا می‌کند.
  • تراکم کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا نیز که مرحله بعدی تحقیق و بررسی کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران و مصرف کنندگان است همانند فرایند قبلی قیمت‌گذاری می‌شود.
  • بهینه سازی پیوندهای داخلی که از نتیجه‌بخش‌ترین استراتژی‌های سئو است به سادگی می‌تواند بازدید سایت شما را افزایش دهد. پونه مدیا با ایجاد پیوند از سایت‌های معتبر و پربازدید اینترنت، سایت شما را به موتور جستجوی گوگل یک سایت معتبر معرفی می‌کند، در نتیجه گوگل سایت شما را در جایگاه برتر نتایج جستجو قرار می‌دهد. هر چه میزان اعتبار و بازدید سایت‌هایی که از آنها پیوند گرفته می‌شود بیشتر باشد، به همان میزان هزینه سئو سایت شما افزایش می‌یابد.
  • کارشناسان پونه مدیا برای شخصی سازی استراتژی‌های سئو کانال‌های خبری مرتبط با صنایع کسب وکار شما، انجمن‌ها و رقبای شما را بررسی می‌کنند و سئو سایت و میزان تأثیر آنها را بر مصرف کننده تجزیه و تحلیل می‌کنند، نتیجه به دست آمده در تکنیک‌های سئو استفاده خواهند شد.
  • بررسی دلایل افت جایگاه در نتایج جستجوی گوگل که یکی از تخصصی‌ترین فعالیت‌های پونه مدیا است و بهره‌گیری از استراتژ‌ی‌های منحصر به فرد برای دستیابی به جایگاه برتر نیز هزینه مختص به خود را خواهد داشت.
  • دریافت راهنمایی و مشاوره برای رفع مشکلات و رسیدن به اهداف تجاری شما از معیارهای تعیین قیمت سئو ۱۴۰۰ خواهد بود.
همچنین بخوانید  اهمیت تجهیزات آتش نشانی و سیستم اعلام حریق در ساختمان‌ها

متخصصان پونه مدیا با طرح سوالات مرتبط با سئو سایت شما می‌توانند به صورت حدودی میزان بودجه مورد نیاز سئو سایت شما را تعیین کنند.

  1. نوع صنعت
  2. مخاطب هدف
  3. جایگاه فعلی سایت شما در نتایج گوگل
  4. استراتژی سئو مورد استفاده در سایت شما
  5. تاریخ هدف
  6. نیاز به حضور در شبکه‌های اجتماعی آنلاین

قیمت سئو 1400

اگر صاحب یک نام تجاری هستید که خدمات یا محصولات مشخصی را ارائه می دهد، همین حالا به وب سایت پونه مدیا مراجعه کنید و از خدمات سئو این شرکت باتجربه و متخصص بهره مند شوید. کارشناسان پونه مدیا با به روزترین استراتژی های سئو و رساندن صدای شما به گوش مخاطب، شما را در مسیر پیشرفت و سودآوری قرار می دهند.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *