تبلیغات

نحوه پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام ( هایدن کردن شماره )

teleg

نحوه پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام ( هایدن کردن شماره ) را در تک تیپ به صورت کاملا تصویری قرار می دهیم تا به راحتی بتوانید شماره خود را از دید کاربران تلگرام مخفی نمایید.

تلگرام در بین کاربرانی که به حریم خصوصی خود علاقه مند هستند بسیار محبوب شده است. همچنین در بین مردم طرفدار دموکراسی در گوشه و کنار جهان بسیار محبوب است.

اما یک مشکل دارد که مخاطبان می توانند شماره شما را به راحتی پیدا کنند و برای شما مزاحمت هایی بوجود آورند. در ادامه با سایت تک تیپ همراه باشید تا این مسئله را به راحتی حل کنید.

شماره تلفن را در تنظیمات تلگرام مخفی کنید

تلگرام به طور پیش فرض شماره تلفن را پنهان نمی کند. همچنین نام کاربری (نام مستعار) ایجاد نمی کند. باید شماره تلفن خود را در قسمت تنظیمات مخفی کنید.

1. ابتدا بر روی Settings و سپس Privacy and Security کلیک کنید.

حریم خصوصی و تنظیمات امنیتی شماره تلفن شما را به سایر افراد در تلگرام نشان می دهد ، نحوه پیدا کردن افراد ، تماس با شما ، تنظیمات امنیتی پیام ها و گروه های ارسال شده ، تأیید صحت دو مرحله ای ، کد و لمس شناسه.

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

2. در صفحه تنظیمات امنیت و حریم خصوصی ، شماره تلفن را انتخاب کنید

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

در بخش Privacy and Security ، یک شماره تلفن را انتخاب کنید

3. شماره تلفن موجود در تلگرام را به صورت زیر تغییر دهید

“چه کسی می تواند شماره تلفن من را ببیند” را در هر کسی و مخاطبین من قرار دهید؟ با این کار شماره تلفن شما از کسانی که در لیست مخاطبین نیستند یا از همه پنهان می شود.

“چه کسی می تواند مرا پیدا کند” را در مخاطبین من قرار دهید. با تنظیم مخاطبین من ، کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند می توانند شما را با استفاده از شماره تلفن خود پیدا کنند. دلیل اینکه پیشنهاد می کنم آن را در Contacts قرار دهید این است که با خاموش کردن آن ، افراد دیگر نمی توانند شماره تلفن شما را به نام کاربری پیوند دهند.

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام
تنظیمات پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

پس از مخفی کردن شماره تلفن و نام کاربری را در تلگرام وارد کنید

بعد از اینکه به دیگران اجازه ندادید شماره شما را ببینند یا شماره تلفن شما را به لیست مخاطبین خود اضافه کردند ، باید راهی پیدا کنید تا نحوه پیدا کردن دوستان مورد اعتماد خود را در تلگرام پیدا کنید. می توانید این کار را با ایجاد نام کاربری و به اشتراک گذاری نام کاربری خود با دوستان نزدیک خود انجام دهید.

همچنین بخوانید  چگونه پست های فیسبوک را حذف کنیم ؟ آموزش حذف کردن پست از فیسبوک

نام های کاربری در تلگرام ساختاری شبیه به توییتر دارند. آنها @ مقابل نام شما دارند ، به عنوان مثالyourname. تنظیم را انتخاب کرده و روی تغییر در بالا سمت چپ صفحه تنظیمات کلیک کنید. در قسمت نام کاربری ، نام کاربری را انتخاب کنید. این نام کاربری منحصر به فرد است. پس از اتمام کار روی DONE کلیک کنید. از این پس مخاطبین شما فقط نام کاربری شما را به جای شماره تلفن شما می بینند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *