تبلیغات

تبلیغات

گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا Red Magic 6S بزودی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا Red Magic 6S بزودی معرفی خواهد شد

زیرمجموعه ZTE همچنان روی عرضه چندین تلفن هوشمند گیمینگ فعالیت می کند و چندین مدل بوده که سطح قیمتی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در حال حاضر، آخرین اطلاعات جزئیات مربوط به نوبیا Nubia Red Magic 6S فاش شده که بزودی رونمایی خواهد شد.

این مدل موفق به کسب تاییدیه 3C شده و دارای ویژگی همچون سخت افزار قدرتمند و سیستم کولینگ جدید است که آن را برای تجربه بازی موبایل به یک نمونه برجسته تبدیل می کند. همچون گواهی قبلی، این بار 3C هیچ اطلاعاتی از سخت افزار و مشخصات Nubia Red Magic 6S ارائه نمی‌دهد. بنابراین دقیقا نمی دانیم نوبیا چه برنامه ای تدارک دیده و چگونه گوشی گیمینگ را ارائه می‌دهد.

گفته شده این اسمارتفون به چیپ قدرتمند اسنپدراگون 888پلاس مجهز خواهد بود و نمایشگر 120 هرتز دارد. البته نمایشگر Nubia Red Magic 6S قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 165 هرتز هم دارد و آن را به یکی از برترین گوشی های گیمینگ تبدیل می کند.

بنابراین می توان انتظار داشت تجربه بازی موبایل در کنار Nubia Red Magic 6S بسیار لذت بخش باشد و با گزینه ساده ای رو به رو نیستیم. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و سایر مشخصات آن در دست نیست. اما، با توجه به مشخصات دو مدل دیگر این خانواده، قطعا با گزینه جذاب رو به رو هستیم.

Red Magic 6 فعلی را می توان تنها با 509 پوند/599 دلار /599 یورو خریداری کرد، که تجربه کاربری برجسته را برای کاربران رقم خواهد زد. صرف نظر از زمان عرضه 6S جدید، همچنان دستگاهی خواهد بود که بدون شک می تواند نظر مخاطب را جلب کند.

مشخصات کلیدی نوبیا Red Magic 6

  • صفحه نمایش 6.8 اینچی امولد FHD+ با نرخ نوسازی 165 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 888 با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • دوربین عقب سه گانه 64/8/2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 5050 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی
  • سیستم عامل اندروید 11

ویژگی های نوبیا رد مجیک 6 اس

مارک ZTE بار دیگر در حال آماده سازی برای عرضه نسخه ویژه کنسول بازی Red Magic است که به طور مشترک با Tencent Holding توسعه یافته است. سری Red Magic 6 در حال حاضر نسخه مشابهی دارد ، بنابراین تعجب آور نیست که شاهد حرکت 6S در مسیر مشابه باشیم.

اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند Red Magic 6S در دست نیست ، اما می توان انتظار داشت که در این محصول جدید ZTE شاهد پردازنده Snapdragon 888 Plus ، قدرت شارژ 120 واتی و تقریباً ردپای مشابه Red Magic 6 باشیم. همچنین این امید وجود دارد که این گوشی چین را ترک کند و در بازار جهانی ظاهر شود ، اما به دلیل سختگیرانه تر بودن الزامات صدور گواهینامه در سراسر جهان ، احتمالاً شارژ سریع آن کمی کاهش می یابد.

همچنین بخوانید  اکنون دکمه اسیستنت (دستیار گوگل) در دسته گوگل استادیا فعال می باشد
منبع :
goriber.tech

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *