تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین فیلم های اکشن 2021

best-action-movie

در این مقاله از سایت تک تیپ قصد داریم بهترین فیلم های اکشن 2021 را معرفی کنیم تا علاقه مندان به این ژانر جذاب این فیلم ها را در لیست خود قرار دهند.

در سال 2020 فیلم های اکشن خوبی روانه بازار نشد و علاقه مندان به این ژانر را ناامید کرد با این حال امسال یعنی سال 2021 به خاطر تعدد فیلم های اکشن ، خوراک هنری خوبی خواهند داشت. برای اینکه در دانلود فیلم اکشن دچار تردید نشوید این لیست را قرار دادیم تا بهترین فیلم اکشن را از بین بهترین ها انتخاب کنید.

در فیلم های اکشن سال 2021 نقش اصلی های انتخاب شده معمولا خانم می باشند از بین این بازیگران یم توان به نام های مارگو رابی در فیلم جوخه انتحار 2 و اسکارلت یوهانسن در فیلم بیوه سیاه اشاره نمود.

بهترین فیلم های اکشن 2021

در این مجموعه فیلم های اکشن سال 2021 که دارای ساختار درست و اصولی هستند را معرفی کرده ایم. این 6 فیلم و سریال را حتما در سال 2021 مشاهده کنید.

فیلم سینمایی Gunpowder Milkshake 2021 ( میلک شیک باروتی )

فیلم سینمایی Gunpowder Milkshake 2021 ( میلک شیک باروتی )

فیلم سینمایی Gunpowder Milkshake 2021 یک فیلم اکشن است که بار فیلم را 5 زن به دوش می کشند ، از نظر ساختار فیلم این اثر را می توان با فیلم جان ویک مقایسه نمود زیرا در این فیلم نیز یک آدمکش حرفه ای وجود دارد .

نمره کسب شده این فیلم سینمایی از IMDB ، 5.8 از 10 می باشد که دارای صحنه های اکشن جذابی می باشد. با این حال از نظر داستان کمی عقب مانده است و از این رو فیلم میلک شیک باروتی نظر کسانی که علاقه مند به دیدن فیلم های اکشن با سناریو جذاب هستند را برآورده نمی سازد.

شاید نبود بازیگران مطرح سبک اکشن هالیوودی در این فیلم که به کارگردانی ناوت پاپوشادو در سال 2021 عرضه شده است نیز از جذابیتش کاسته باشد.

فیلم Wrath of Man ( خشم مردانه)

فیلم Wrath of Man ( خشم مردانه)

شاید انتخاب این فیلم اکشن از بین فیلم ها زیاد این ژانر در سال 2021 وجود ستاره بی بدیل این سال های ژانر اکشن یعنی جیسون استاتهام باشد.

این فیلم ، بازسازی از فیلمی فرانسور به همین نام که در سال 2004 ساخته شده است می باشد که نویسندگی و کارگردانی آن را گای ریچی بر عهده دارد. این فیلم در ابتدا قرار بود در 15 ژانویه 2021 اکران شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران نشده است اما احتمالا تا ماه های آینده به بازار عرضه خواهد شد و در قسمت دانلود فیلم 2021 سایت هایلی مووی قرار داده خواهد شد.

همچنین بخوانید  کوئنتین تارانتینو فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" را برای چین ویرایش نمی کند

بازیگران دیگر این فیلم سینمایی هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان و جاش هارتنت می باشند که با بازی درخشان خود این کیفیت فیلم را ارتقاء داده اند.

فیلم Black Widow ( بیوه سیاه ) با بازی اسکارلت یوهانسن

فیلم Black Widow

شاید یکی از جذاب ترین فیلم های اکشن 2021 همین فیلم بیوه سیاه باشد ، داستان فیلم بسیار جذاب است و در آینده اتفاق می افتد. این فیلم سینمایی علاوه بر اینکه نمره قابل قبول 6.8 را در سایت آی ام دی بی کسب کرده است ، توانسته نظر منتقدان را نیز جلب نماید.

همانطور که در بالا گفته شد نقش اصلی این فیلم را اسکارلت یوهانسن بر عهده دارد و کارگردانی آن نیز توسط یک کارگردان خانم به نام کیت شورتلند انجام گرفته است.

این فیلم توسط استدیو بزرگ مارول ساخته شده است و بازیگران دیگری همچون فلورنس پیو، دیوید هاربر و ویلیام هرت در آن ایفای نقش نموده اند.

فیلم The Suicide Squad

فیلم The Suicide Squad

در سال 2021 کمپانی بزرگ DC نیز دست پر به میدان فیلم های اکشن وارد شد و بعد از قسمت اول جوخه انتحار تصمیم به ساخت فیلمی به همین نام گرفت که در این فیلم محوریت اصلی داستان را بر روی دوش هارلی کویین ، با بازی درخشان مارگو رابی قرار داد.

کارگردان جیمز گان اعلام کرده است که فضا و داستان فیلم با قسمت اول فیلم اکران شده در سال 2016 متفاوت بوده و پس از اکران مشخص شد حقیقت داشته است. در داستان این فیلم سینمایی هارلی کویین و ابر قهرمانان دیگر در صدد از بین بردن یک ستاره دریایی فضایی با هوش ویژه هستند که چندین سال پیش توسط فضانوردان به زمین انتقال داده شده بود.

فیلم سواران عدالت Riders of Justice

فیلم سواران عدالت Riders of Justice

این فیلم که اواخر سال 2020 تولید و در ژولای 2021 منتشر شد. این فیلم سینمایی اکشن دارای صحنه های کمیک نیز می باشد که از این رو در ژانر درام و کمدی هم حضور دارد. نمره کسب شده این فیلم در سایت معتبر آی ام دی بی 7.8 است که نسبت به سایر فیلم های این ژانر ، طرفداران بیشتری داشته است.

نقش اصلی این فیلم که یک دامپزشک است را مدس میکلسن بر عهده دارد که زن خود را در یک حادثه برخورد قطار از دست می دهد.

انیمیشن سریالی ویچر The Witcher: Nightmare of the Wolf

The Witcher

این انیمیشن جذاب که از بازی جذاب The Witcher گرفته شده است یکی از بهترین انیمیشن های ژانر اکشن می باشد. اگر قصد دارید بهترین انیمشن اکشن را مشاهده کنید ، حتما دانلود سریال The Witcher در لیست دانلود خود قرار دهید . این سریال جذاب توسط کارگردان معروف کره ای Kwang Il Han تولید شده است و نسخه های دوبله آن نیز در سایت های اینترنتی موجود می باشد.

همچنین بخوانید  شرکت والت دیزنی سرویس Disney+ استریم را معرفی کرد

نتیجه گیری

در سال 2021 فیلم و سریال های اکشن زیادی پخش شد که تعداد آن ها از 30 عدد هم بیشتر می باشد، اما برخی از آن ها کیفیت خوبی نداشتند تا در این لیست قرار دهیم. این لیست بر اساس نظر شخصی است . اگر شما هم فیلم های اکشن دیگری را تماشا کردید می توانید در قسمت دیدگاه ، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

تبلیغات

دیدگاه ها

  • حامد شهریور 14, 1400 :: 13:45

    پست خوبی بود
    اگر میشه فیلم های بیشتری معرفی کنید

  • سجاد شهریور 8, 1400 :: 18:24

    بعد کرونا فیلم ها و سریال ها یکم افت کردن
    اما بازم این دلیل نمیشه که فیلم و سریال نبینیم
    ممنون

  • رضا نارنجی شهریور 7, 1400 :: 23:49

    تقریباً همه این فیلم ها در حال حاضر بدون هیچ گونه شخصیت و داستان خاصی هستند و بقیه فیلم هایی که صداگذاری می شوند ، نباید انتظار چیز خارق العاده ای از آنها داشته باشید و فقط سرگرمی است. …
    ممنون از وبسایت خوبتون

    • حمید نوری شهریور 8, 1400 :: 01:01

      دو تا از فیلم ها یعنی بیوه سیاه و جوخه انتحاری دو تا شخصیت کمیک بوک هستند که قبلا در فیلم ها استفاده شده اند و داستان خاص خودشون رو دارند. با این حال معمولا فیلم های اکشن داستان روایی جذابی مثل فیلم های درام یا رمانتیک ندارند و عمق داستان کوتاه هستش. ممنون به خاطر نظرتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *