تبلیغات

تبلیغات

مشخصات فنی گوشی Thunderbird FF1 فالکون ساخته TCL و هوآوی

گوشی Thunderbird FF1 فالکون ساخته TCL و هوآوی

شرکت TCL به تازگی گوشی FFALCON Thunderbird FF1 را معرفی کرد. فالکون برند فرعی تی سی ال در بازار چین بوده که به تولید لوازم صوتی و تصویری برعهده دارد. فالکون که چندان حضور جدی در صنعت تولید صوت و تصویر نداشته اما این بار تصمیم گرفته گوشی هوشمند خود را تحت برند FFalcon معرفی کند.

نکته جالب اینجاست که این گوشی توسط هوآوی هم به تولید رسیده است. از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش 6.67 اینچی حفره دار با دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، پشتیبانی شبکه 5جی، دوربین عقب سه گانه 64/8/2 مگاپیکسلی، پردازنده دیمنسیتی 900 مدیاتک، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی، باتری 4300 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی، مدت زمان شارژ 40 دقیقه‌ای و برخی دیگر.

گوشی Thunderbird FF1 فالکون ساخته TCL و هوآوی

گوشی FFALCON Thunderbird FF1 در دو رنگ مشکی و سبز با قیمت حداقلی 385 دلار عرضه خواهد شد. بالاترین نسخه 432 دلار قیمت دارد و از 6 سپتامبر راهی بازار چین می شود. جزئیات عرضه این گوشی TCL و هوآوی مشخص نیست در بازار جهانی چگونه خواهد بود و باید منتظر ماند.

مشخصات گوشی Thunderbird FF1 فالکون ساخته TCL و هوآوی

TCL به تازگی تلفن جدیدی به نام FFALCON Thunderbird FF1 را معرفی کرد. اگر نمی دانید که FFALCON نیست ، باید فرض کنیم که FFALCON زیرمجموعه TCL است. همچنین تلفن جدید TCL با این نام عرضه شد. اما یک نکته جالب در مورد تلفن جدید TCL وجود دارد. در طول این مدت ، هواوی نیز در نوشتن این گوشی مشارکت داشته و TCL را با Huawei FFALCON Thunderbird FF1 توسعه داده است. اما مشخصات و ویژگی های این گوشی چیست؟

دستگاه جدید ارائه شده با این نام دارای صفحه نمایش 6.60 اینچی IPS LCD با تنظیم مجدد رایگان 5 هرتز و رزولوشن Full HD + است. صفحه نمایش سوراخ این دستگاه بیضوی است و در سمت چپ متصل شده است. در حفره صفحه فوق الذکر ، از دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین اصلی همچنین شامل سنسور ٢ + ٨ + 64 مگاپیکسل است. Thunderbird FF1 می تواند تصاویری گسترده را ضبط کند. مغز متفکر استفاده شده در این گوشی جدید Dimensity 900 با لیتوگرافی 6 نانومتری و هسته Cortex-A78 است.

این تلفن از اینترنت 5G پشتیبانی می کند. ظاهراً پایه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است. سنسور اثر انگشت روی قاب ، درگاه Type-C و نسبت صفحه نمایش به بدنه 14.7 ((طبق نسخه رسمی) از دیگر ویژگی های قابل مشاهده در این گوشی است. قیمت نسخه های 2.5 و 5.56 گیگابایتی این گوشی معادل 1.41 یوان چین (معادل 25 دلار آمریکا) و 2.3 یوان چین (معادل 40 دلار آمریکا) است. تا کنون جزئیاتی از عرضه جهانی این گوشی اعلام نشده است.

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس : قیمت و مشخصات کامل

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *