تبلیغات

تبلیغات

شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

شرکت شیائومی سابقه درخشانی در تولید تلفن هوشمند داشته و در این بین محصولات هوشمند مختلفی را می توان در سبد تولید آن پیدا کرد. به تازگی این کمپانی دو لپ تاپ سطح بالا Mi NoteBook Pro و ultra را معرفی کرده که در کنار طراحی باکیفیت، سخت افزار قدرتمندی دارند و می توانند نظر مخاطب خود را جلب کنند.

مدل پرو دارای نمایشگر 14 اینچی IPS با وضوح QHD یا همان رزولوشن 2560*1600 پیکسل است و نسبت تصویر 16:10 و نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. شیائومی برای این لپ تاپ پردازنده نسل یازدهمی اینتل تایگرلیک را به کار گرفت تا عملکردی قابل توجه از خود نشان دهد.

این پردازنده به گرافیک یکپارچه Iris Xe مجهز است و چیپ گرافیکی قوی در میان گرافیک های یکپارچه به حساب می آید. در دیگر مشخصات باید به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه NVMe اشاره داشت. گفته شده یک باتری 70 وات ساعتی در کنار شارژر 65 واتی برای می نوت بوک پرو فراهم آمده تا در مدت زمان کوتاهی بتوان لپ تاپ موردبحث را به شارژ کامل رساند.

شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

در سوی دیگر لپ تاپ Mi Notebook Ultra به نمایشگر 15.6 اینچی IPS با وضوح 32000*2000 پیکسل مجهز شده و نسبت تصویر آن 16:10 با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. قلب تپنده این نوت بوک چیپ Core i5-11300H نسل یازدهمی یا مدل Core i7-11370H است که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

حافظه ذخیره سازی NVMe با ظرفیت 512 گیگابایت و حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی، دیگر مشخصه سخت افزاری می نوت بوک اولترا شیائومی می‌باشد. در قسمت باتری شیائومی تفاوتی قائل نشد و هر دو گزینه پرو و اولترا دارای یک ظرفیت مشابه هستند. 

هر دو لپ تاپ مجموعه ای از پورت‌های یکسان را شامل می ‌شوند که باید به Thunderbolt 4 ،USB – C ،HDMI 1.4، جک 3.5 میلی متری هدفون و یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type – A و USB 2.0 Type – A اشاره داشت. لپ تاپ ها همچنین از Wi-Fi 6، وب کم 720p، دو اسپیکر استریو 2 واتی و  بلوتوث 5.1 برخوردار هستند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید و هر دو لپ تاپ از 31 آگوست برای خرید دردسترس خواهند بود.

 

همچنین بخوانید  ای سیم (eSIM) چیست؟ چرا باید از E سیم کارت استفاده کنیم؟
منبع :
techobig

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *