تبلیغات

تبلیغات

شیائومی از دستبند تناسب اندام Mi Smart Band 6 رونمایی کرد

شیائومی از دستبند تناسب اندام Mi Smart Band 6 رونمایی کرد

شرکت شیائومی به تازگی دستبند تناسب اندام Mi Smart Band 6 را معرفی کرد. گجت پوشیدنی که دارای نمایشگر امولد بیضی شکل بوده و از بند سیلیکونی رنگی هم برخوردار است. دستبند تناسب اندام جدید شیائومی طی رویداد Mi Smarter Living 2022 امروز این شرکت رونمایی شده است.

از مشخصات کلیدی این گجت پوشیدنی باید به صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED بیضی شکل با وضوح 152*486پیکسل و شدت روشنایی 450 نیت و تراکم پیکسلی 326ppi، باتری 125 میلی آمپرساعتی، شارژر مغناطیسی و برخی دیگر. باتری که در این دستبند تناسب اندام تعبیه شده عمر باتری 14 روزه دارد و برای شارژ کامل آن تنها 2 ساعت باید زمان گذاشت.

بیش از 30 حالت تناسب اندام در این گجت تعبیه شده و همچنین باید به سنسور ضربان قلب PPG، ردیابی چرخه قاعدگی، ردیابی خواب، ردیابی SpO2، ارزیابی شاخص نشاط PAI، هشدارهای بیکاری، گام شمار، تنظیم هدف، تمرینات تنفسی و غیره را اشاره کرد. تشخیص 6 فعالیت معمول تناسب اندام هم با این گجت پوشیدنی قابل انجام است. این برنامه ویژگی‌های دیگری مانند 80 واچ فیس، هشدارهای برنامه، اعلانات تماس/پیام، کنترل موسیقی، پیدا کردن تلفن هوشمند و غیره در این دستبند تناسب اندام تعبیه شد.

در دیگر مشخصه‌ها Mi Smart Band 6 به بلوتوث 5.0 و برخی دیگر مجهز شد. همچنین قابلیت سازگاری با دستگاه های اندرویدی و iOS هم داراست. در نهایت باید بیان داشت که Mi Smart Band 6 دارای یک قاب پلاستیکی، شیشه مقاوم با روکش ضد اثر انگشت، دسته آلیاژ آلومینیوم، قابلیت مقاومت در برابر آب و 5 گزینه رنگی در بند دارد. 

این محصول شیائومی را می توان با قیمت 47 دلار از 30 آگوست تهیه کرد.

 

همچنین بخوانید  دوچرخه مناسب شهر چه ویژگی‌هایی دارد؟
منبع :
gizmochina

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *