تبلیغات

رونمایی سامسونگ از گلکسی M32 5G با دوربین چهارگانه

رونمایی سامسونگ از گلکسی M32 5G با دوربین چهارگانه

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی M32 5G را به عنوان محصولی میان رده با دوربین عقب چهارگانه رونمایی کرد. اسمارتفونی که زبان طراحی مشابه دیگر اعضای خانواده گلکسی A داشته و مشخصات کاربردی هم برای آن تدارک دیده شد.

این تلفن هوشمند به پردازنده  تراشه Dimensity 720 مجهز است که پشتیبانی از شبکه 5جی هم دارد. برخلاف نمونه استاندارد که پردازنده هلیو G80 داشت و از شبکه 4جی پشتیبانی می‌کرد، این مدل جدید قوی‌تر و کارآمدتر است. گلکسی ام 32 نسخه 5جی با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی راهی بازار شد.

همچنین افراد می‌توانند برای ارتقا حافظه ذخیره سازی از اسلات کارت میکرو اس دی بهره گیرند و حافظه را تا 1 ترابایت افزایش دهند. در بخش نرم افزاری باید به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.1 اشاره کرد. سامسونگ وعده داده که این گوشی تا 2 سال آپدیت سیستم عاملی دریافت خواهد کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M32 5G

گلکسی M32 5G با محوریت یک نمایشگر 6.5 اینچی Infinity V با رزولوشن اچ‌دی پلاس تولید می‌شود. این پنل در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در ورژن 4G گلکسی M32 (پنل 90 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس) به‌مراتب ضعیف‌تر است.

رونمایی سامسونگ از گلکسی M32 5G با دوربین چهارگانه

ناچ تعبیه شده روی نمایشگر از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی نموده و پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در قسمت پشتی گوشی نیز شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع :
gsmarena

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *