تبلیغات

تبلیغات

خرید اپل موزیک از سیب کده

apple-music

در این محتوا به بررسی مزایا و ویژگی های اپل موزیک می پردازیم. اپل موزیک یکی از برنامه های پیش فرض محصولات و سیستم های اپل است که ویژگی های مثبت زیادی دارد. برای بهره مندی از تمام امکانات و ویژگی های اپل موزیک، باید اشتراک ماهانه ی آن را خریداری کرد. برای دانستن کاربردهای اپل موزیک با ما همراه باشید.

اپل موزیک دستاوردی جدید در محصولات اپل:

    اپل موزیک یکی از برنامه های پیش فرض سیستم های اپل می باشد که به شما امکان شنیدن و یا دانلود میلیون ها آهنگ ایرانی و خارجی، ویدیوها، کنسرت ها و … را می دهد. البته برای استفاده از این برنامه شما باید ماهانه اشتراک اپل موزیک را خریداری نمایید. متاسفانه به دلیل عدم دسترسی کاربران به خدمات پرداخت بین المللی ؛ کاربران ایرانی می بایست یکی از سایت های معتبر را برای خرید اپل موزیک انتخاب نمایند . این مجموعه دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت می باشد که شما عزیزان می توانید در وب سایت مجموعه، این نماد را بررسی بفرمایید. به این ترتیب می توانید با خیال راحت، از این مجموعه خرید کنید و از خدمات مشاوره ای حرفه ای متخصصان سیب کده بهره مند شوید.

    در ادامه به بررسی ویژگی ها و کارایی های اپل موزیک، قابلیت هوش مصنوعی یا رابط کاربری،  قابلیت دالبی اتموس ( Dolby Atmos  )، مجموعه ی سیب کده ارائه دهنده ی اشتراک پریمیوم و دسترسی استریم می پردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های و کارایی های اپل موزیک:

    با خرید اشتراک اپل موزیک ؛ این برنامه به حالت پریمیوم در آمده و پس خرید اشتراک می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. یکی از این قابلیت ها دسترسی به بیش از ۷۰ میلیون موزیک ایرانی و خارجی است که به صورت آنلاین قابل شنیدن هستند. البته می توان حدود 100 هزار آهنگ را دانلود کرد و به صورت آفلاین در کتابخانه ی اپل موزیک از آن ها استفاده کرد. نه تنها آهنگ بلکه ویدیوها، کنسرت ها و حتی کارهای اختصاصی هنرمندان را می توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

اپل موزیک

قابلیت هوش مصنوعی یا رابط کاربری:

    یکی از قابلیت های بسیار مهم و جذاب اپل موزیک، استفاده و به کارگیری هوش مصنوعی می باشد. در واقع شما پس از مدتی استفاده از اپل موزیک، برنامه قادر است تا سلیقه ها و علایق شما را دریافته و فایل های متناسب با روحیات شما پیشنهاد و ارائه دهد. به این ترتیب دیگر لزومی ندارد زمان زیادی را صرف یافتن آهنگ یا ویدیوی مورد نظر خود کنید چرا که برنامه آن ها را به صورت پیش فرض برای شما در نظر گرفته است.

همچنین بخوانید  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a32 4g

قابلیت دالبی اتموس ( Dolby Atmos ):

    شاید تا کنون نام دالبی اتموس را شنیده باشید. شایدم بار اول است که این نام به گوشتان می خورد. در واقع این قابلیت باعث می شود تا شما صدا را با وضوح و کیفیت بالاتر و به صورت 3 بعدی بشنوید؛ دقیقا مثل جلوه های ویژه ی فیلم ها وسریال ها. ابتدا فیلمسازان و آهنگسازان از این تکنولوژی برای 3 بعدی کردن صدای فیلم ها و آهنگ های خود استفاده می کردند تا کمپانی اپل از این تکنولوژی جهت 3 بعدی کردن صدا در سیستم های خود بهره برد.

    برای این که بتوانید از قابلیت دالبی اتموس استفاده کنید باید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه شما از این قابلیت پشتیبانی می کند یا خیر؟ به طور مثال تمامی سیستم های اپل، رایانه ها و تلویزیون ها از دالبی اتموس پشتیبانی می کنند.

مجموعه ی سیب کده ارائه دهنده ی اشتراک پریمیوم:

    مجموعه ی سیب کده با در اختیار داشتن متخصصان و کارشناسان خبره قادر است در ۷ روز هفته آماده است که به شما عزیزان مشاوره ای حرفه ای و رایگان بدهد. این مجموعه می تواند اپل موزیک را برای شما دوستان عزیز در کمتر از 3 ساعت فعال کند.

    شما می توانید با سایر کاربران مجموعه ی مذکور، تماس برقرار کنید و از رضایت آن ها و خدمات شایسته ی سیب کده اطمینان حاصل کنید. سپس با خاطری آسوده از این مجموعه خرید کنید. لازم به ذکر است که مجموعه ی مذکور تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به سیستم های اپل را پوشش می دهد. بنابراین با عضویت در این مجموعه، از شرکت در گروه های دیگر به منظور کسب اطلاعات در خصوص دستگاه های اپل بی نیاز خواهید شد.

 

اشتراک اپل موزیک
اشتراک اپل موزیک

دسترسی استریم:

دسترسی استریم اپل موزیک، یکی از کاربردها و کارایی های بسیار کاربردی این برنامه می باشد. در واقع با دسترسی استریم می توان همزمان به میلیون ها آهنگ دسترسی داشت بدون این که آن ها را دانلود کرد. این فناوری از سال 2010 وارد عرصه ی تکنولوژی و فناوری شده است و به کلی دنیای اینترنتی را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از پلتفرم هایی که از دسترسی استریم پشتیبانی می کند؛ اپل موزیک می باشد. دسترسی استریم نه تنها در شنیدن و دیدن آهنگ ها و ویدیوها اهمیت دارد؛ بلکه برای گیمرها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

در پایان از شما به خاطر همراهی و توجه بی دریغتان نسبت به مقاله ی پیش رو کمال قدردانی و سپاس گزاری را داریم.    ایام به کام و شادی نصیب لحظه هایتان باشد

همچنین بخوانید  با جاذبه‌های طبیعی شیراز آشنا شوید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *