تبلیغات

تبلیغات

مشخصات گوشی Galaxy Z Fold3 سامسونگ قوی و با دوربین زیر نمایشگر

گوشی Galaxy Z Fold3 سامسونگ قوی و با دوربین زیر نمایشگر

شرکت سامسونگ در نهایت با معرفی Galaxy Z Fold3 به شایعات پایان بخشیده و از محصولی رونمایی کرده که نسبت به نسل قبل ارتقا طراحی و سخت افزاری دارد. این گوشی هوشمند دارای پیشرفت‌های محسوسی نظیر دوربین سلفی زیر نمایشگر، طراحی جدید، پشتیبانی از قلم اس پن، استاندارد ضدآب و برخی دیگر است.

حسگر اثرانگشت Galaxy Z Fold3 نیز در قسمت جانبی تعبیه شده و برخلاف انتظار در زیر نمایشگر نیست. برای آشنایی بیشتر با گلکسی زد فولد 3 با ما همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی Galaxy Z Fold3

این گوشی تاشو دارای نمایشگر دوگانه است که پنل داخلی آن از نوع 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز و قابلیت پشتیبانی HDR10+ و شدت روشنایی 1200 نیت به کار گرفته شد. این صفحه نمایش وضوح FHD+ دارد و پوشش گوریلاگلس ویکتوس هم برای آن لحاظ شده است.

در سوی دیگر نمایشگر بیرونی 6.2 اینچی HD+با پنل Dynamic AMOLED 2X و نرخ نوسازی 120 هرتز در کنار پوشش گوریلاگلس ویکتوس هم تدارک دیده شد. این صفحه نمایش از دو قلم اس پن و اس پن پرو جدید سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

بنابراین برای صفحه نمایش سامسونگ سنگ تمام گذاشته و گلکسی زد فولد 3 را با مشخصه‌های بزرگ همراه ساخت.

سخت افزار گوشی Galaxy Z Fold3

Galaxy Z Fold3 به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 888 با تراشه گرافیکی آدرنو 660 و حافظه رم 12 یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی UFS 3.1 مجهز است. بنابراین می‌توان انتظار بهترین عملکرد سخت افزاری را از این محصول تاشو نسل جدید سامسونگ داشت.

جدای از آن باتری 4400 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی هم به کار گرفته شده و کاربران می‌توانند شاهد شارژ بی سیم معکوس هم باشند. شارژ بی سیم این گوشی 11 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 وات است، بنابراین نباید انتظار سرعت شارژ بالا در دو حالت دیگر داشته باشید.

ناگفته نماند گلکسی زد فولد 3 یک پرچمدار تاشو محسوب می‌شود که در کنار طراحی جذاب خود، سخت افزار قوی هم به همراه دارد.

دوربین و نرم افزار گوشی Galaxy Z Fold3

بخش دوربین همیشه برای خریداران گوشی هوشمند اهمیت بسیاری دارد، خوشبختانه سامسونگ به فکر عکاسان بوده و در گلکسی زد فولد 3 از سه حسگر 12 مگاپیکسلی باکیفیت برای دوربین عقب بهره گرفته است. در کنار آن بخش نمایشگر داخلی دارای حسگر سلفی 4 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش و نمایشگر بیرونی دارای حسگر خارج صفحه نمایش 10 مگاپیکسلی بوده که هر دو عملکرد خوبی در ثبت تصاویر سلفی دارند.

همچنین بخوانید  مایکروسافت تأیید کرد که بروزرسانی ویندوز 10 در نوامبر 2019 عادی نیست

گفتنیست Galaxy Z Fold3 می‌تواند با وضوح 4کا به ضبط ویدئو بپردازد و انواع فناوری‌های تصویربرداری برای آن لحاظ شده تا دست کمی از رقبا نداشته باشد. شایان ذکر بوده سه حسگر دوربین 12 مگاپیکسلی به ترتیب یک حسگر تله فوتو، یک حسگر اصلی و دیگری حسگر اولتراواید است.

برای بخش نرم افزاری باید به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.5 بپردازیم. این رابط کاربری در مقایسه با نسخه قبلی بهبودی در طراحی و قابلیت داشته که کاربران گلکسی زد فولد 3 را با سیستم عاملی جذاب رو به رو می‌سازد. 

این محصول سامسونگ با قیمت 1800 دلار از اواسط آگوست برای پیش خرید دردسترس بوده و اواخر آگوست نیز راهی بازار می‌شود.

 

 

گوشی Galaxy Z Fold3 سامسونگ قوی و با دوربین زیر نمایشگر
گوشی Galaxy Z Fold3 سامسونگ قوی و با دوربین زیر نمایشگر
منبع :
gsmarena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *