تبلیغات

تبلیغات

آموزش نصب گوگل میت Google Meet App (PWA) بر روی رایانه

google-meet

امروز قصد داریم تا آموزش نصب گوگل میت Google Meet App (PWA) بر روی رایانه را در سایت تک تیپ را آموزش دهیم. با ادامه مقاله همراه باشید.

گوگل میت Google Meet هیچ برنامه ای برای نصب روی رایانه ندارد. این سرویس بر روی مرورگر Chrome در رایانه های رومیزی اجرا می شود. اما مشکل اینجاست که نوار آدرس و سایر عناصر UI مرورگر منطقه قابل مشاهده را اشغال می کنند. اکنون ، Google Progressive Web App (PWA) را برای Google Meet معرفی می کند ، که می توانید آن را در Windows ، Mac OS ، Linux و Chrome Book نصب کرده و درست مانند یک برنامه دسکتاپ استفاده کنید.

نصب برنامه وب Google Meet (PWA) بر روی رایانه مزایای کمی نسبت به نسخه مرورگر دارد. از آنجا که هیچ نوار آدرس برای محدود کردن منطقه قابل مشاهده شما وجود ندارد ، می توانید از کنفرانس های ویدئویی در حالت تمام صفحه لذت ببرید. در Windows ، می توانید آن را در نوار وظیفه پین کنید تا سریع اجرا شود ، بنابراین می توانید بدون باز کردن مرورگر خود از گوگل میت استفاده کنید. همچنین می توانید پنجره برنامه را بر اساس نیاز خود باز کنید یا مینیمایز نمایید.

نصب گوگل میت

توجه داشته باشید که برای نصب Google Meet PWA نیازی نیست که Chrome مرورگر پیش فرض شما باشد. می توانید آن را از مرورگر Microsoft Edge و Safari نصب کنید ، اما Chrome باید باز باشد. همچنین ، به رایانه شما به Google Chrome نسخه 73 و بالاتر نیاز دارد.

مراحل نصب Google Meet PWA در رایانه و لپ تاپ

  1. در رایانه خود ، مرورگر Chrome را باز کنید و به meet.google.com بروید و با حساب خود وارد سیستم شوید.
  2. در بالا سمت راست نوار آدرس ، روی نماد نصب کلیک کنید.
  3. یک پنجره بازشو با دکمه نصب ظاهر می شود. برای نصب Google Meet در رایانه رومیزی خود روی دکمه کلیک کنید.
  4. این یک نماد میانبر Google Meet در دسکتاپ ایجاد می کند. فقط کافی است آن را برای پیوستن یا ایجاد یک جلسه باز کنید.

آموزش نصب گوگل میت

برنامه وب مترقی Google Meet (PWA) دارای ویژگی های مشابه نسخه مرورگر است. وقتی مرورگر Google Chrome شما به روز می شود ، آنها به طور خودکار به روز می شوند.

FYI ، PWA مخفف برنامه وب مترقی است. از فناوری های وب مانند HTML ، CSS و JavaScript برای ساخت استفاده می کند. این احساس و عملکردی را به ارمغان می آورد که با یک برنامه واقعی بومی رقابت می کند. سایر سرویس های Google مانند Google Maps ، YouTube Music ، YouTube TV ، Google News و غیره دارای یک برنامه وب پیشرفته برای دسکتاپ و لپ تاپ هستند.

همچنین بخوانید  آموزش نصب بازی فورتنایت (Fortnite) برای گوشی های اندروید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *