تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟ آموزش حذف پیج اینستاگرام

1

حذف پیج اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام از داخل خود برنامه اندرویدی گوشی قابل انجام نبود و نیازمند ورود به حساب خود از طریق وب داشت ، اما ما امروز بهترین و سریع ترین روش را آموزش می دهیم تا بتوانید پیج خود را پاک کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم تا بتوانید یک پیج جدید با همان آی دی داشته باشیم ؟ یکی ازسوالات مهم کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟

یکی از روش های کاربردی برای اینکه به سوال چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟ شما پاسخ دهیم این است که با ادامه مقاله همراه شوید. در این مقاله یک روش کاربردی و اصولی برای حذف راحت پیج اینستاگرام شما داده شده است که به راحتی می توانید بدون دانستن دانش شبکه های اجتماعی و فقط با طی کردن مراحل زیر انجام دهید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکشن های شبکه های اجتماعی است که دارای 700 میلیون کاربر فعال دارد که بیشتر ما با آن آشنا هستیم. شاید  برای شما پیش آمده است که بخواهید بدلایل مختلف اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

برای حذف اکانت اینستاگرام خود با تک تیپ همراه باشید .

 آموزش حذف اکانت اینستاگرام :

حذف اکانت اینستاگرام کار پیچیده ای نیست ، به شرطی که تمام نکات و قوانینی را که در متن این آموزش می خوانید دنبال کنید.

برای حذف اکانت اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کرده تا به لینک حذف اکانت در سایت خود اینستاگرام بروید :

 

صفحه پاک کردن اکانت اینستاگرام

بعد از وارد شدن به لینک مورد نظر باید اکانتی که می خواهید پاک شود , یوزرنیم (UserName) و پسورد (Password) آن را وارد کرده و بر روی دکمه Login کلیک کنید.

*نکته : در صورت نداشتن رمز می توانید با زدن Forgot Password رمز خود را توسط ایمیل یا شماره بازیابی کنید*

بعد از اینکه وارد شدید بر روی گزینه ی SomeThing Else کلیک کرده تا درخواست رمز نشان داده شود.

حالا رمز اکانت را دوباره بنویسید و دکمه Permamently Delete My Account بزنید.

بعد از زدن دکمه ، اینستاگرام دوباره از شما سوال می پرسد که آیا برای حذف اکانت مطمعن هستید ؟ که در صورت موافقت “تایید” می کنید.


بیشتر بدانید :

آموزش تگ کردن در اینستاگرام ـ تفاوت تگ و هشتگ در اینستاگرام


بعد از تایید کردن پاک کردن پیج اینستاگرام ، اکانت مورد نظر از اینستاگرام “پاک” می شود و با پیغام تاییدیه روبرو می شوید.

موفق باشید.

تا همین اواخر امکان حذف حساب اینستاگرام خود از داخل برنامه وجود نداشت ، بنابراین مجبور بودید حساب اینستاگرام خود را از طریق اینستاگرام حذف کنید ، اما در به روزرسانی های جدید این برنامه امکان حذف از داخل خود برنامه وجود داشت.

همچنین بخوانید  نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرا شدن بازی ها (بروز شده)

امیدواریم آموزش حذف اکانت اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد تا بتوانید به بهترین روش این کار را انجام دهید.

روش دوم حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

قبل از حذف حساب کاربری اینستاگرام خود باید بدانید که با دیلیت اکانت، اطلاعات پروفایل، عکس‌ها، فیلم‌ها، نظرات، لایک‌ها و فالوورها برای همیشه حذف می‌شوند. اگر می‌خواهید مدتی از اینستاگرام استفاده نکنید، می‌توانید به جای دیلیت اکانت اینستاگرام، حساب کاربری خود را غیرفعال کنید.

پس از حذف حساب کاربری، نمی‌توانید دوباره با همان نام کاربری وارد اینستاگرام شوید یا آن نام کاربری را به حساب دیگری اضافه کنید.

برای حذف حساب کاربری اینستاگرام باید به حساب خود وارد شوید.

حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام:

  • از مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر به صفحه حذف حساب کاربری بروید. اگر در وب به اینستاگرام وارد نشده‌اید، ابتدا از شما خواسته می‌شود که وارد سیستم شوید.
حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام:
  • از منوی کشویی کنار گزینه Why are you deleting your account، رمز عبور خود را دوباره وارد کنید. گزینه حذف دائمی حساب کاربری فقط پس از انتخاب دلیل دیلیت اکانت ظاهر می‌شود.
حذف اکانت اینستاگرام
  • روی عبارت Permanently delete my account کلیک کنید.
دیلیت اکانت اینستاگرام

اگر یک حساب کاربری دیگری را می‌خواهید حذف کنید:

  • در سمت راست بالای صفحه Delete Your Account، روی نام کاربری کلیک کنید.
  • در کنار نام کاربری کلیک کنید و Log Out را انتخاب کنید.
  • به حساب کاربری که می‌خواهید حذف شود وارد شوید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

غیرفعال کردن به جای دیلیت اکانت

بسته به اولویت‌بندی خود، می‌توانید حساب اینستاگرام را غیرفعال و دیلیت کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام یا Deactivating موقتی است. زمانی که حساب کاربری اینستاگرام غیرفعال می‌شود، حساب کاربری به همراه پروفایل، فالوورها، عکس‌ها و نظرات، از دیگر کاربران مخفی می‌شوند. برای بازیابی تمام اطلاعات و استفاده دوباره از اینستاگرام بطور معمول، وارد حساب کاربری خود شوید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام را از طریق اپلیکیشن نمی‌توانید غیرفعال کنید. دیلیت اکانت باید در یک مرورگر وب و در وبسایت اینستاگرام انجام شود. با انجام مراحل زیر می‌توانید اکانت خود را غیرفعال کنید:

  • در وبسایت اینستاگرام به اکانت خود وارد شوید و بر روی آیکون شخص کلیک کنید تا به صفحه پروفایل بروید.
  • گزینه [Edit Profile] را انتخاب کنید، به پایین صفحه بروید و روی گزینه [Temporarily disable my account] کلیک کنید.
  • از شما سؤال خواهد شد [Why are you disabling your account]، از منوی کشویی دلیلی را انتخاب کنید.
  • رمز عبور را دوباره وارد کنید و گزینه [Temporarily disable account] را انتخاب کنید.

اکنون حساب شما غیرفعال شده است و تا زمانی که دوباره وارد سیستم نشوید، از سایر کاربران مخفی می‌شود. توجه: طبق قوانین اینستاگرام، فقط یک بار در هفته می‌توانید اکانت اینستاگرام را غیرفعال کنید.

اطلاعات اینستاگرام را دانلود کنید

پس از حذف حساب اینستاگرام، تمام اطلاعات صفحه اینستاگرام از بین می‌رود و دیگر قابل بازیابی نیست.

همچنین بخوانید  تنظیمات اینترنت ایرانسل برای گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و آیفون

بنابراین، ممکن است بخواهید اطلاعات اینستاگرام را قبل از دیلیت اکانت، دانلود کنید. بنابراین تمام عکس‌ها‌، فیلم‌ها و غیره را که با گذشت زمان پست کرده‌اید، دارید. برای دانلود نسخه‌ای از اطلاعات اینستاگرام:

  • به نمایه اینستاگرام بروید و ‘تنظیمات‘ (نماد چرخ دنده) را انتخاب کنید.
  • بر روی برگه “Privacy & Security” کلیک کنید و “Request Download” را کلیک کنید.
  • آدرس ایمیل را در جایی که مایلید لینکی از اطلاعات اینستاگرام دریافت کنید، وارد کنید و پس از آن پسورد را وارد کنید.
  • در طی 48 ساعت باید یک ایمیل با لینک اطلاعات صفحه اینستاگرام با عنوان “Your Instagram Data” دریافت کنید. روی “Download Data” کلیک کنید.

راه‌های دیگر برای حفظ اطلاعات شخصی

بسیاری از ما از یک سرویس ذخیره‌ساز ابر برای تهیه بکاپ از اطلاعات مهم و یا ذخیره فایل‌ها استفاده می‌کنیم. اگر از یکی از این سرویس‌های ذخیره‌سازی استفاده می‌کنید، سرویسی را انتخاب کنید که به طور خودکار فایل‌ها را رمزگذاری می‌کند. اما، از آنجا که ارائه‌دهنده ابر، کلید رمزگذاری را در اختیار دارد، ممکن است بتوانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

می‌توانید قبل از دانلود آنها در ابر، با رمزگذاری دستی فایل‌ها این مشکل را برطرف کنید. بنابراین، شما تنها کسی خواهید بود که کلید اطلاعات را دارید و ارائه‌دهنده ابر شما، به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت، مگر اینکه کلیدهای رمزگذاری را در ابر بارگذاری نکنید.

تعدادی برنامه رمزگذاری رایگان وجود دارد که استفاده از آن‌ها آسان است.

نرم‌افزار رمزگذاری را انتخاب کنید که با کامپیوتر و سیستم‌عامل‌های تلفن همراه و ارائه‌دهنده ذخیره‌ساز ابری شما سازگار باشد. برنامه رمزگذاری باید دارای رمزنگاری end-to-end باشد و هرگز نباید رمزعبور را ذخیره کند.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام در صورت داشتن چندین حساب

  • برنامه اینستاگرام را در آیفون یا اندروید باز کنید. روی تصویر نمایه، در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
  • فلش رو به پایین در کنار نام کاربری اینستاگرام که در بالای صفحه است را انتخاب کنید.
  • حسابی را که می‌خواهید حذف کنید از فهرست کشویی اکانت‌ها انتخاب کنید.
  • علامت سه خط را در بالا گوشه سمت راست انتخاب کنید.
  • Settings یا علامت چرخ دنده را از منو انتخاب کنید.

روی متن آبی “Log Out” در پایین صفحه ضربه بزنید. برای تأیید انتخاب خود، روی دکمه آبی “Log Out” از پنجره پاپ‌آپ کلیک کنید. در این پنجره می‌توانید همزمان با ضربه زدن به log out در سمت راست، از چندین حساب کاربری خود همزمان خارج شوید. با انتخاب حساب کاربری، یک علامت آبی ظاهر می‌شود. بنابراین این حساب دیگر در کنار دیگر حساب‌های اینستاگرام شما نشان داده نمی‌شود.

چگونه حساب کاربری حذف شده یا غیرفعال اینستاگرام را بازیابی کنیم؟

در اندروید:

در صفحه ورود به سیستم، می‌توانید در زیر نماد ورود به سیستم کمک دریافت کنید. نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن را وارد کنید. سپس روی Next ضربه بزنید. اگر نام کاربری را فراموش کرده‌اید، می‌توانید بازیابی اکانت اینستاگرام را انجام دهید .

همچنین بخوانید  آموزش نصب گوگل میت Google Meet App (PWA) بر روی رایانه

روی My login info isn’t working ضربه بزنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

در سایت ایده آل تک درباره تغییر نام جیمیل بیشتر بخوانید.

در آیفون iOS :

روی Forgot password در صفحه ورود ضربه بزنید.

در زیر لینک ورود به سیستم، می‌توانید My login info isn’t working را ببینید روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل صحیحی را که به آن دسترسی دارید وارد کرده‌اید. هنگامی که گزارش را ارسال می‌کنید، اینستاگرام در مورد درخواست شما ایمیلی ارسال می‌کند و از شما می‌خواهد که اطلاعات بیشتری را ارائه دهید.

یکی از روش‌های تایید هویت ؛verification؛، ارسال عکس از صاحب حساب است که کاغذ را با کد دست نوشته‌ای که اینستاگرام ارائه می‌دهد، نگه داشته است. روش دیگر برای تأیید حساب، ارسال آدرس ایمیل یا شماره تلفن شخصی است که با او signed up شده‌اید و نوع دستگاه مورد استفاده در زمان ثبت‌نام (به عنوان مثال: آیفون، اندروید ، آیپد، و سایر موارد) است.

اینستاگرام لینکی با دستورالعمل‌های بازیابی حساب ارسال می‌کند که از طریق آن می‌توانید وارد حساب  کاربری شوید. پیام اینگونه است:

“Hi,
Your account has been reactivated, and you should be able to access it now. We’re sorry for the inconvenience. If you have any further questions, please visit the 
Help Center.”

سایت ایده آل تک درباره اینکه چگونه وارد اکانت قبلی خود در اینستاگرام شویم مقاله کاملی نوشته است که خواندن آن را توصیه می‌کنیم.

حدود ۸۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کنند . اینستاگرام به دلیل امنیت بسیار بالایی که دارد، در ساخت و مدیریت اکانت بسیار دقیق و گاهی سخت گیرانه عمل می‌کند. بنابراین شما نمی‌توانید هر زمان که دوست داشتید یک حساب را پاک کنید و بعد از چند روز دوباره وارد آن شوید. در واقع مسائل هویتی در این شبکه اجتماعی بسیار مهم می‌باشد. قبل از دیلیت اکانت، درباره غیرفعال کردن صفحه اینستاگرام خوب فکر کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم  , چگونه اکانت اینستا را پاک کنیم , چگونه پیج اینستا را پاک کنیم , چگونه پیج اینستا را حذف کنیم , چگونه پیج اینستاگرام را حذف کنیم , چگونه پیچ اینستا را حذف کنیم , چگونه پیج خود را پاک کنیم , چگونه اکانت اینستا را حذف کنیم , چجوری پیج اینستا رو پاک کنیم , چگونه پیج را پاک کنیم , چگونه اکانت اینستای خود را پاک کنیم , چگونه اکانت اینستاگرام را پاک کنیم , چطور پیچ اینستا رو حذف کنیم , چگونه اکانت اینستاگرام را برای همیشه حذف کنیم , چگونه اینستاگرام را پاک کنیم , چطور پیج اینستا را پاک کنیم

تبلیغات

دیدگاه ها

  • نازنین آبان 5, 1396 :: 11:33

    مرسی از مطلب خوب و مفیدتون سایت خوبی هم دارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *